Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: thezappa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. thezappa

    deukje voorvelg

    ik was gister de r1 en aan het nakijken beurtje geven , zag dat een deuk / bobbel op de voorvelg zit , echter niet bij het aansluiten op de band , kan wel zijn datik al 5 jaar zo rond rij , nooit eerder gezien ;( miss ooit over iets heen gereden , ook geen extra lood ofzo op de band kan...
  2. thezappa

    raar euvel

    geregeld
  3. thezappa

    yamaha R1 1998 2e eigenaar

    Hierbij te koop Yamaha R1 uit 1998 28.001 km gelopen staat in de beurt van deventer vraagprijs is E.4000,- ben zelf de tweede eigenaar en is door de eerste eigenaar altijd netjes onderhouden bij arie molenaar motoren - ze hebben alle beurten uitgevoerd ik verkoop de motor vanwege...
  4. thezappa

    ducati monster uitlaat standaard

    nieuwe uitlaten voor een ducati monster m600 als nieuw geen krassen deukjes of niets vanwege het meteen omwisselen naar bos dempers overcompleet ik weet niet hoe je foto's plaatst maar op verzoek kan ik ze je mailen graag bieden naar waarde nog steeds te koop!!!!!!
  5. thezappa

    Yamaha R1 1998

    zoek stepjes voor een yamaha !!! heb alleen rechterkant nodig/ beide kanten is ook prima/ me vriendin wil achterop }) Gaarne reactie
  6. thezappa

    Honda NX 250 Dominator bouwjaar 1993

    Dag mensen, via deze weg eerst probeer ik mijn motor te verkopen (mocht het niet lukker hier gaat ie op marktplaats) het is een honda dominator nx 250 uit 1993: Goede punten: banden/profiel algehele onderhoud/ olie / krijgt elk jaar een beurt ketting aardig/tandwiel aardig Het...
Terug
Bovenaan Onderaan