Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bunehaze
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bunehaze

    Van supersport naar legaal plezier

    Hallo, daar gaan we weer met een 'welke motor?-topic'. Ik rijd nu op mijn tweede GSX-R 600 en hij is geweldig. Het minpuntje is alleen dat door de houding en het karakter van de motor ik er alleen plezier op heb bij het wat 'sportievere' rijden... Dat heeft me al eens mijn roze pasje en een...
  2. Bunehaze

    Licht ratelend geluid

    Zo'n 1-2 maanden geleden hoorde ik halverwege een ritje ineens een ratelend geluid. Het volgende ritje, een paar dagen later, was dit nog steeds aanwezig en ook iets beter hoorbaar. Weer enkele dagen later wilde ik dus langs de dealer gaan, maar het geluid was compleet verdwenen. Maandag...
  3. Bunehaze

    Open uitlaat?

    Ik heb een vraag waarvan ik het antwoord niet zo snel kon vinden op MF/Google. Wat is nu precies een open uitlaat? Eerst dacht ik een demper, zonder DB-killer. Later dacht ik een uitlaatsysteem zonder katalysator. Of heeft het te maken met het dempingsmateriaal in de demper? Wat is het nu...
  4. Bunehaze

    Jaaa geslaagd!!

    Ik ben geslaagd!! Eindelijk is het motorrijbewijs binnen! (Althans, over een week :+ ) *O* *O* *O* Vanochtend was het zover. Eerst was ik helemaal niet zenuwachtig, maar toen ik drie kwartier bij het CBR zat te wachten omdat mijn medelesser voor mij was, begon het wel behoorlijk te...
  5. Bunehaze

    Vraagje over kentekengegevens

    Ik heb een vraag over enkele gegevens van een motorfiets en ik kon zo één, twee, drie niets hierover vinden met de zoekfunctie. Het gaat om een motor die bij een dealer te koop staat van bouwjaar 2004. Volgens RDW: - Datum eerste toelating: 12-08-2004 - Datum eerste afgifte Nederland...
  6. Bunehaze

    HJC CS-R1 (Z.G.A.N.)

    HJC CS-R1 Maat: L 60 Kleur: Mat zwart De helm is nog zo goed als nieuw en is slechts 4x gedragen tijdens motorrijles. Ik heb inmiddels een andere helm gekocht omdat ik die gewoon niet kon laten liggen. :+ Hij mag weg voor €75, of doe een goed bod. Anders houd ik 'm zelf wel als...
  7. Bunehaze

    Meer 'subforums'

    Wat mij opvalt is dat het Algemene motorpraat gedeelte wel erg breed is. Mijn idee is om de onderwerpen wat meer te verspreiden. Bijvoorbeeld door de volgende gedeelten toe te voegen onder de titel Algemeen: - Motorvaardigheden (Bespreek verschillende technieken, tips & tricks, motorrijlessen...
  8. Bunehaze

    Lessen op 20e Afrijden op 21e

    Hai, Ik ben deze week begonnen met motorrijlessen en ik vond het geweldig, dus ik wil er zeker mee doorgaan. Van te voren had ik al bedacht dat ik op mijn 21e wil afrijden voor een zwaar rijbewijs en dat heb ik ook besproken met de rijschool. Momenteel ben ik 20 en in september word ik pas...
  9. Bunehaze

    Haaai

    Hallo allemaal! Ik ben Joeri en ik kijk al een tijdje mee op dit forum. Ik droom namelijk ook al een tijdje van motorrijden. Gisteren heb ik de beslissing genomen en over twee weken heb ik mijn eerste motorrijles!! Ik heb er in elk geval heel veel zin in en ik zal waarschijnlijk ook wat...
Terug
Bovenaan Onderaan