Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bsmpower
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bsmpower

    Re'vit Restless mt 52 bruin leren motorjas + rugbeschermer

    Als nieuw! Te koop mijn Rev'it Restless bruin leren motorjas in maat 52. Er zit een ritssluiting aan de achterkant waarmee je hem kan vastmaken aan een speciale Rev'it riem. Er zit ook een Rev'it Seesoft v.RV rugbeschermer in! Ik heb besloten te stoppen met motorrijden. De motor is inmiddels...
  2. bsmpower

    Probleem met bar end spiegels plaatsen

    Voor mijn Triumph Street Triple 675 wil ik bar-end spiegels monteren. Het leek mij slim om de bestaande schroefdraad in het stuur te gebruiken. So far so good, maar ik krijg hem niet genoeg vastgedraaid. Nu ik er beter over nadenk gaat dit ook niet lukken want dan klem ik hem vast aan het...
  3. bsmpower

    Givi Silver SV200 zadeltassen

    Ooit gekocht voor het geval ik eens een langere trip wilde maken, maar dat is er nooit van gekomen. Ik denk dat ze zelfs nooit zijn gebruikt. Ik vond ze onlangs weer in de kast. Op mijn huidige motor zal het ook niet lekker passen ivm uitlaten onder het zadel. Dus daarom te koop. Er zitten...
  4. bsmpower

    Motor kopen met lichte valschade?

    Hoi! Ik ben wezen kijken naar een 2e hands motor. Aan de rechterkant was zichtbaar dat de motor een schuiver heeft gemaakt. Iets schade aan het stuur uiteinde, remhendel, valbeugel en uitlaat. De verkoper was heel eerlijk wat er is gebeurt, namelijk weg gegleden in een bocht op nat asfalt met...
  5. bsmpower

    Alpinestars Nucleon KR-R rugprotector - maat L

    Ivm de verkoop van mijn motorpak hierbij te koop mijn Alpinestars Nucleon KR-R rugbeschermer in maat L. Ik heb hem gebruikt icm mijn Alpinestars pak in maat 52. Doormiddel van een drukknoop bevestiging is deze makkelijk te bevestigen in een Alpinestars jas die deze functionaliteit heeft. Prijs...
  6. bsmpower

    Alpinestars SP-55 maat 52 - NIEUW (270,-)

    Hoi, ik heb een Alpinestars SP-55 jack gekocht voor een mooie prijs. Ik kies zelf toch voor een andere jas omdat de kleur iets donkerder is dan ik had verwacht. Ik kan hem gewoon retour sturen maar dacht dat als iemand toevallig dit jack zoekt, je hem dan voor een mooie prijs kan overnemen...
  7. bsmpower

    [Verkocht] Alpinestars Supertech motorhandschoenen (maat L, valt klein)

    Te koop mijn Alpinestars Supertech motorhandschoenen. Ze zijn nieuw, ik heb er nooit mee gereden omdat ze te klein zijn voor mij. Dat is ook de reden dat ik ze verkoop. Het is maat L, maar valt naar mijn gevoel als maat M. Info van internet: De Supertech Glove is een echte topper voor mensen...
  8. bsmpower

    Alpinestars SMX Plus maat 44 (valt ook als 44)

    Te koop mijn zo goed als nieuwe Alpinestars SMX Plus maat 44 motorlaarzen. Ik heb ze vorig jaar gekocht maar eigenlijk zitten ze te ruim voor mij. Met name bij mijn tenen waardoor ik er niet lekker mee rij. Ik heb normaal maat 43 dus deze lijken niet kleiner uit te vallen! Ik heb er bijna niet...
  9. bsmpower

    Waar motor laten ombouwen?

    Hoi! Ik heb mijn Aprilia Falco (2000) te koop staan maar er lijkt weinig interesse te zijn. Omdat ik begin dit jaar een flink grote beurt heb laten doen en de banden nagenoeg nieuw zijn is het zonde om hem voor een habbekrats weg te doen. Ik denk dat het goedkoper is om mijn motor wat aan te...
  10. bsmpower

    Welke motor voor mijn wensen?

    Ok, ik weet het. Dit is een erg globale vraag en wordt ongetwijfeld vaker gesteld. Maar probeer het toch. Mijn eerste motor was een Fazer 600. Daar ong 6 jaar met plezier op gereden. Het voelde op een gegeven moment een beetje als een grote scooter en wilde ook eens wat anders proberen. Ook...
  11. bsmpower

    Slotje: Alpinestars Supertech handschoenen - maat L (past als M?) - zwart/rood/wit/fluo (nieuw!)

    Ik heb deze handschoenen gekocht van iemand die wordt gesponsord door Alpinestars. Voor hem waren ze echter te klein en heeft ze dus nooit gebruikt. Ik heb ze ook nooit echt gebruikt, alleen een paar keer gepast, omdat voor mij ook wat krap zitten. Hieronder mijn probleem: Mijn huidige...
  12. bsmpower

    Michelin Road 2 180/55-17 (zgan maar met klein lek)

    Voor de winterstop een nieuwe set Michelin Road 2 laten monteren. Wilde vandaag weer gaan rijden en bleek de achterband leeg. Er lijkt iets scherps in de band te zitten (zie foto). Ik heb er nog geen 50km mee gereden 😭. Uit veiligheid vervang ik de band liever. Ik vroeg me af of iemand misschien...
  13. bsmpower

    Termignoni echt of nep?

    Hoi, al een tijdje twijfel ik of mijn Termignoni uitlaten echt zijn of niet. De vorige eigenaar zei dat de eigenaar daarvoor (jaja) ze er op had gezet en het echte waren. Ik acht de kans groot dat ze nep zijn, maar twijfel iets omdat het materiaal wel bijzonder aanvult. Niet glad en glanzend...
  14. bsmpower

    Givi Topkoffer MonoKey E460 - 46 liter

    Wegens de verkoop van mijn Fazer met Givi rek verkoop ik hierbij ook mijn Givi MonoKey E460 (46L) topkoffer. Erg weinig gebruikt, ik denk nog geen 10x op de motor gehad. Uiteraard met alle sleutels er bij. Geen montageplaat, alleen de koffer. Te bekijken in Utrecht. Qua prijs denk ik aan 75,-...
  15. bsmpower

    Yamaha Fazer 600 (FZS600) 2004 - verkocht !

    Ik rij inmiddels een aantal jaar op mijn rode FZS600 uit 2004 met iets meer dan 78.000km op de teller. Heeft afgelopen Oktober een grote beurt gehad bij Snelmotoren in Zeist. Zelf heb ik er rond datzelfde moment een nieuwe gel accu in gedaan. Bij Snelmotoren werd verteld dat de motor technisch...
  16. bsmpower

    Grote beurt (80.000km) advies

    Hoi! Ik hoop dat dit het juiste topic is voor mijn vragen. Ik rij nu een Yamaha Fazer 600 (2003) en op dit moment ongeveer 76K op de teller. Ik was van plan op binnenkort mijn motorolie te verversen maar tijdens een bezoekje aan RB motoren werd voorgesteld om te gaan voor een grote beurt waar...
  17. bsmpower

    Revit Tornado jas textiel (maat 52)

    Na mijn eerste motorlessen heb ik besloten om mijn eigen pak te kopen waaronder de Revit Tornado jas en broek. Onlangs heb ik echter pas de waterdichte binnenvoering uit de jas gehaald ivm de warmte, en toen kwam ik er achter dat de jas eigenlijk iets te ruim zit (met een t-shirt er onder). Om...
  18. bsmpower

    Keuze balaclava

    Als laatste onderdeel van mijn motor outfit ben ik nog op zoek naar een balaclava. In eerste instantie om de helm schoon te houden (haren, gel/wax). Nu ik op internet aan het kijken ben heb je erg veel keuze in modellen en prijzen. Nu was ik benieuwd wat jullie onder de helm dragen en welk...
  19. bsmpower

    Eerste motor outfit

    Hi allen, Ik ben inmiddels begonnen aan mijn eerste motor lessen (6 uur nu) en zit er over te denken om een motor outfit te halen (helm, pak, laarzen, handschoenen) omdat het spul bij de motorrijschool mij niet echt bevalt. Vaak is de outfit te groot/klein, en zit de bescherming soms op...
  20. bsmpower

    Bullet HD Adventure camera - dagaanbieding

    Dit leek me wel een mooie aanbieding voor motor rijders?! Bullet HD Adventure. Nu een dagaanbieding voor 99,- (normaal 219,-). 720P HD video, 170 graden fisheye lens, tot 10 meter waterdicht, etc... Ik ben nog bezig met mijn motorrijbewijs, naar heb hem alvast gekocht. Lijkt me ideaal om...
  21. bsmpower

    Goeie Groupon actie Rijschool First?

    Hi allen, Ik zag weer een mooie actie via Groupon. €299 voor acht motorrijlessen inclusief AVB en AVD examen bij een Bovag Rijschool. Iemand ervaring met deze rijschool? Het lijkt me een mooie prijs voor 8 lessen en 2 examens. Ongetwijfeld komen er nog wat lessen bij, maar dan is het...
  22. bsmpower

    Groupon aanbieding > motorlessen, jullie mening graag

    Beste allen, Op Groupon (Utrecht) staat op dit moment een motor rijles aanbieding: Acht lessen van 60 minuten Inclusief examen voertuigbeheersing (AVB) Inclusief examen verkeersdeelneming (AVD) Voor € 299,- (ipv € 686,-) Maandag t/m zaterdag te gebruiken en is zes maanden...
  23. bsmpower

    Eerste motor (paar eisen)

    Al lang ben ik geïnteresseerd in motoren. Vorig jaar hebben 2 vrienden/collega's van mijn een motor gekocht en begint het bij mij ook te kriebelen om toch maar het rijbewijs te halen. Ik bezoek dagelijks dit forum en heb ik een abonnement op Motoplus. Op deze website kijk ik vaak in het "Motoren...
Terug
Bovenaan Onderaan