Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wtj
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wtj

    Van welk merk is deze slipperclutch *YAMAHA R6 1999 / 2002

    Dag mede mf-ers, Voor een projectje ben ik bezig met het inbouwen van een slipperclutch. Deze is geschikt voor een R6 van bouwjaar 1999 TM 2002 en daar moet deze ook in komen. Echter heb ik er geen veren bij en de originele past niet. Zodoende is mijn zoektocht begonnen naar de maker van...
  2. wtj

    Spa Francorchamps Bikersday maandag 22 juni €125

    TK. Inschrijving voor Spa Francorchamps op maandag 22 juni. Organisatie is bikersday en heb geboekt voor groep zeer snel. Prijs €125,-
  3. wtj

    Gezocht: aftermarket wielen Suzuki GSXR1000 2009 tm 2015

    Zoals de titel al doet vermoeden ben ik opzoek naar een 2 setjes aftermarket wielen voor de Suzuki GSXR1000 2009 TM 2015. Voorkeur gaat uit naar PVM Y spaak maar het mag ook Braking zijn of een ander merk. Graag alles aanbieden. Wave remschijven, Brembo monoblocks en Ohlins shock heb ik ook...
  4. wtj

    Gezocht Ohlins voorvork Yamaha R6 RJ15

    Gezocht: Volledige Ohlins voorvork (dus geen insert cartridges) voor de Yamaha R6 RJ15.
  5. wtj

    GEZOCHT Brembo's 108mm en aftermarket spullen GSXR1000 K9

    Voor de GSXR1000 K9 ben ik opzoek naar aftermarket onderdelen zoals een remschakelset, carbon delen en Brembo monoblocks. Andere spullen mogen ook worden aangeboden, als het maar aftermarket is.
  6. wtj

    Gezocht bandenrek / stelling / opslag

    Hallo allemaal, Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar bandenrekken voor de opslag. Mijn voorkeur gaat uit naar meerdere rekken maar met 1 zou ik ook al blij zijn. Gewone magazijn stellingen mogen ook worden aangeboden. Danku.
  7. wtj

    Gezocht motor bandenapparaat professioneel

    Hallo allemaal, Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een bandenapparaat. Het liefst op krachtstroom en ik moet er alle gangbare maten wielen mee in kunnen spannen. Het mag ook een apparaat zijn voor autobanden mits ik er adapters bij kan bestellen. Gebruikt is niet erg zolang het...
  8. wtj

    Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

    :] :] :] :] *O* Eindhoven de gekste *O* :] :] :] :] Het topic voor motorrijders uit Eindhoven en omgeving. Historie Eindhoven Topic Onze fotografen Eindhoven Foto-Topic
  9. wtj

    USD voorvorken oa GSXR1000, GSXR600, CBR600RR, R1, projecten

    Te koop aangeboden, Ik heb nog een aantal voorvorken liggen, voornamelijk over en afkomstig van projectjes. De meeste vorken die ik heb liggen zijn compleet te krijgen met t-stuk, kroonplaat, vooras en evt met voorwiel. De voorvorkpoten mogen ook los weg. Bent u bezig met een projectje en...
  10. wtj

    Laser uitlaatsysteem titanium Yamaha R6 1999 / 2002

    Te koop aangeboden, Volledig laser titanium uitlaatsysteem voor de Yamaha R6 1999 tm 2002. demper heeft een paar lichte krassen, uitlaatbochten zijn zeer netjes. prijs 290 euro morgen meer foto's van de demper
  11. wtj

    Set wielen Yamaha R6 1999 tm 2002

    Te koop aangeboden, Complete set wielen voor de Yamaha R6 1999 tm 2002. Inclusief remschijven, tandwieldrager, bussen en banden. De wielen zijn schadevrij en in goede staat. Bandjes zitten op 50% (pirelli supercorsa dot 2010) Prijs voor de complete set is 450 euro, evt ook te koop...
  12. wtj

    Circuit onderdelen / Goodies Yamaha R6 1999/2002

    Te koop aangeboden, Onderdelen afkomstig van een Yamaha R6 circuitmotor uit 2001, passend op alle R6jes van 1999 t/m 2002. Omdat het blok niet meer te redden was gaat de motor in onderdelen weg. Ik heb zo goed als alles nog liggen op het blok en de kappen na. De lijst: aftermarket...
  13. wtj

    Onderdelen Yamaha R6 circuitmotor 1999 2000 2001 2002

    Te koop aangeboden, Onderdelen afkomstig van een Yamaha R6 circuitmotor uit 2001, passend op alle R6jes van 1999 t/m 2002. Omdat het blok niet meer te redden was gaat de motor in onderdelen weg. Ik heb zo goed als alles nog liggen op het blok en de kappen na. De lijst: aftermarket...
  14. wtj

    Radiale rempompen v+a, remklauwen,koppelingshendels,remleidi

    Te koop aangeboden, diverse rempompen, remklauwen enz die ik over heb gehouden van projecten, voornamelijk afkomstig van een gsxrs en een enkele rempomp van een zx10r. ideaal voor projectjes :Y Set remklauwen gsxr 1000 k3 of gsxr 600 750 k4passen op alle japanse supersports met 310mm...
  15. wtj

    Suzuki SRAD 600 veel onderdelen

    Te koop aangeboden in onderdelen, de spullen zijn afkomstig van mijn oude circuitmotor, een Suzuki srad 600 uit 2000. Foto's op aanvraag. De meeste onderdelen kunnen verstuurd worden. Wat ik nog heb liggen: -startmotor 40 euro -gaskabels 2x 10 p/s euro -koppelingskabel 15 euro...
  16. wtj

    suzuki srad circuit delen: gilles, ohlins, bitubo, pp, tita,

    Een goedendag mede mf'ers, Ik heb nog wat leuke spullen liggen voor een suzuki srad die wellicht geschikt zijn om op je circuitmotor te knutselen. Heb je vragen stuur dan gerust een mail, word dagelijks beantwoord. het lijstje: - circuitkappenset verkocht...
  17. wtj

    suzuki srad 600 slachtfestijn! ohlins, bitubo, titanium uitl

    Een goedendag mede mf'ers, Zoals de titel al doet vermoeden verkoop ik een suzuki srad 600 bouwjaar 2000 los in onderdelen, heb zo goed als alles nog liggen. Het leukste spul wat ik nog heb liggen zijn de titanium uitlaatbochten, ohlins achtershock, bitubo stuurdemper, gilles remschakelset, 6...
  18. wtj

    TK Suzuki GSX-R1100W 1994 blok in onderdelen

    Te koop aangeboden, Heb een GSX-R1100W blok liggen in onderdelen, nagenoeg nog compleet. Dit blok had ik gebruikt voor reserve onderdelen tiijdens de revisie van me eigen blok maar ligt nu in de weg, alles mag voor een zacht prijsje weg. Zoek je iets of wil je ergens foto's van hebben dan...
  19. wtj

    TK Gilles remschakelset Suzuki SRAD en Suzuki SV

    Te koop aangeboden, Volledig instelbare remschakelset van Gilles voor een Suzuki SRAD, past ook op sommige bouwjaren Suzuki SV met HOH boutgaten 56mm. Komt compleet met heelplates en al het bevestingsmateriaal. Gaat alleen weg voor 175 euro, voor minder blijft die op de plank liggen voor...
  20. wtj

    TK uitlaatbeugel Suzuki SRAD

    Te koop aangeboden, Uitlaatbeugel voor een Suzuki SRAD, mag weg voor 20 euro. Opsturen mogelijk.
  21. wtj

    TK frame, achterbrug en subframe Suzuki SRAD

    Te koop aangeboden, Framedelen voor een Suzuki SRAD, is een circuitmotor geweest zonder papieren. vraagprijs voor de delen: - frame 50 euro - achterbrug 30 euro - subframe 30 euro
  22. wtj

    TK topkuipsteun circuit + toerenteller Suzuki SRAD

    Te koop aangeboden, Topkuipsteun + een teller waarvan alleen de toerenteller werkt, mag samen weg voor 30 euro. Opsturen mogelijk.
  23. wtj

    TK topkuipsteun circuit + toerenteller Suzuki SRAD

    Te koop aangeboden, Topkuipsteun + een teller waarvan alleen de toerenteller werkt, mag samen weg voor 40 euro. Opsturen mogelijk.
  24. wtj

    Tk stuurschakelaar, spanningsregelaar, CDI, Suzuki SRAD

    Te koop aangeboden, Heb nog het een en ander aan elektronica liggen voor een Suzuki SRAD, dit kwam van een carburateurmodel af. Oa stuurschakelaar, kabelboom, spanningsregelaar en CDI. Mocht je iets nodig hebben dan hoor ik het wel, mag voor een zacht prijsje weg. Opsturen mogelijk.
  25. wtj

    TK radiateur Suzuki SRAD

    Te koop aangeboden, Radiateur voor een Suzuki SRAD incl temperatuursensor, in goed bruikbare staat en lekvrij. Mag weg voor 50 euro. Opsturen mogelijk.
Terug
Bovenaan Onderaan