Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. 2strokejunkie

    Tandwieldeksel Suzuki GS500E

    Goedemorgen, Ik ben met enige spoed op zoek naar een Suzuki GS500 tandwielkap, het kapje waar ook de koppelingskabel op wordt gemonteerd. Heeft iemand er een liggen? Bij voorkeur tussen Amsterdam en 's Hertogenbosch zodat ik hem vandaag nog kan halen. Met vriendelijke groet, Vincent
  2. 2strokejunkie

    Honda CB 750 café racer

    Goedemiddag, Ik ben al enige tijd actief op dit forum en heb al eerder projecten gehad, altijd weer iets anders. Ducati café racer, KTM 500cc 2-takt gerestaureerd... En toen ging ik op kamers wonen. Dus alle brommers uit de deur, behalve mijn Triumph, en geen geld meer voor projecten. Tot een...
  3. 2strokejunkie

    Universele valdoppen (wit)

    Aangeboden: Een set witte valdoppen. Universeel, inclusief montage materialen zoals gezien op de foto. Geen beschadigingen in de stof, de letters zijn wel wat minder mooi. Ik heb ze nooit gemonteerd omdat ik de motor waarvoor ik ze gekocht had kort na aanschaf heb verkocht. Op mijn...
  4. 2strokejunkie

    Ducati 750 SS Café / SF project

    Bij deze bied ik mijn Ducati 750 Supersport Caféracer project aan. Het is een goede basis voor een caféracer of streetfighter. Hij is nog niet af, maar ik heb inmiddels het rijwielgedeelte rijklaar gemaakt, de remmen bruikbaar gemaakt, de koppeling werkend gemaakt, het blok een...
  5. 2strokejunkie

    Koso DB-02R

    Goedemorgen lieve mede MF'ers, Ik bied mijn Koso DB-02R aan. Ik heb hem een tijd terug gekocht voor een sprint project, maar uiteindelijk eigenlijk niet gebruikt (Lees: Gemonteerd, daarna nooit meer iets mee gedaan). Ik heb hem bewaard voor een volgend project waar ik hem op wilde zetten...
  6. 2strokejunkie

    Ducati 750 SS ombouw

    Goedemiddag, Ik ben sinds kort bezig met een ombouw project van een Ducati 750 SS uit 1992. Verkregen als rollend frame wat niet eens remde waar weinig bekend van was. Inmiddels ben ik er al achter dat het blok draait, en dat hij op een paar corrosie plekjes na eigelijk in best prima staat...
  7. 2strokejunkie

    Setje slicks, 190/70/17 & 95/70/17

    Goedenavond, Ik heb deze set slicks nog liggen die ik niet van plan ben te gebruiken. De achterband is gloednieuw en niet gemonteerd geweest, de voorband is 11 laps gebruikt op Assen. De haartjes zitten er bij allebei de banden nog op. Het zijn Dunlop Radials, DOT code heb ik geen idee...
  8. 2strokejunkie

    Juridische vraag: In hoger beroep gaan en voorkomen

    Beste meder-MF'ers, Ik heb 2 jaar geleden een boete gehad voor een brommer niet verzekerd te hebben gehad en ook niet geschorst. Dit was nadat ik hem had geruild met een "vriend", die hem niet had overgeschreven. Boete gekregen, betaald en aangevochten. Nu heb ik vandaag een brief gehad van...
  9. 2strokejunkie

    Motor komt niet boven de 3,5K toeren uit? (Triumph Tiger)

    Goedemorgen mede-MF'ers, Een maand terug ongeveer wilde ik wegrijden op mijn Tiger, maar na 100 meter kakte hij opeens in. Ik terug naar de voordeur gereden waar hij uitviel. Ik vermoedde te weinig benzine in de tank dus heb ik hem maar even laten staan. Toen ik er benzine in had gegooid...
  10. 2strokejunkie

    Triumph Tiger 900 wordt érg warm?!

    Hallo mede-MF'ers, Ik heb nu een ruime maand een Triumph Tiger 900 uit 1995. Nou heb ik er al behoorlijk wat kilometers mee gemaakt, bijna 3000 inmiddels. Nu ben ik er al 2 keer mee wezen off-roaden. De eerste keer ging prima, geen problemen gehad. Maar de 2e keer zijn we een uur wezen...
  11. 2strokejunkie

    Achterschokdemper leeg, waar te laten vullen?

    Goedemorgen mede-MF'ers, Ik heb een oude KTM met een lege achterschokdemper. Hij zal dus opnieuw gevult moeten worden. Weet iemand waar ik dat kan laten doen? Een 2e hands schokdemper vinden is lastig omdat het een vrij zeldzaam model is! Alvast bedankt! Edit: Natuurlijk handig om te...
  12. 2strokejunkie

    Akrapovic slip-ons voor Aprilia RSV 1000 Factory R 2008

    goedenavond, heeft iemand nog Akrapovic slip-ons voor een Aprilia RSV 1000 Factory R uit 2008 liggen? Prijs worden we het wel over eens!
  13. 2strokejunkie

    Michelin Pilot voor + achter, 120/70/17 + 150/60/17

    Ik heb onlangs een mooie set Michelin Pilot Road banden gekocht in de maten 120/70/17 en 150/60/17, maar omdat mijn motor verkocht is heb ik ze niet meer nodig en bied ik ze daarom te koop aan. Ze zijn niet gloednieuw, maar hebben er ergens tussen de 1000 en 2000 kilometer op zitten. Ze zien er...
  14. 2strokejunkie

    CBR 600 F2 Topkuip en tank!

    Hallo mede-MF'ers. Ik ben sinds enige tijd in bezit van een CBR 600 F2 uit '92, en die bevalt mij prima. Alleen begin ik mij er steeds meer aan te storen dat de tank en topkuip de verkeerde kleuren zijn. Door transportschade (omvallen van een trailer denk ik) is de rechter spiegel, de...
  15. 2strokejunkie

    Verkoop eenzijdig verbreken? (marktplaats)

    Goeie middeag mede-MF'ers. Ik heb afgelopen week via Marktplaats een mooie KTM 500cc te koop gezien, en daarop een bod gedaan. De vraagprijs was 1000 euro en het bod was 700 euro, waarop ik antwoord van de verkoper kreeg dat ik hem wel voor 850 euro mocht komen ophalen. Toen hebben we...
  16. 2strokejunkie

    Aprilia RS 70cc racer

    Ik bied een Aprilia RS 70cc aan. Dit is niet voor op het échte circuit, maar het is een goedkope instapper in de racerij voor mensen met minder geld die toch een kijkje in de racerij willen nemen. Met deze brommer mag legaal worden gereden op de Brommersprint Jubbega en alle andere Friesche...
  17. 2strokejunkie

    Two Brothers uitlaatdemper 52mm

    Aangeboden: Mijn Two Brothers uitlaatdemper, inclusief linkpijp. Hij mag weg omdat ik een Laser heb aangeschaft. Hij komt van mijn Honda CBR 600 F2. De linkpijp zit erbij, de demperklem ook en de 2 veertjes ook. Zoals je kan zien absoluut niet meer in topstaat, ik heb hem...
  18. 2strokejunkie

    Honda CBR 600 F2 onderdelen!

    Ik zoek voor mijn Honda CBR 600 F2 een aantal onderdelen. Een mooi lijstje: Achter knipperlichten Topkuip, high-gloss zwart gespoten tank, high-gloss zwart gespoten OF Tanktas Eventueel een mooie originele kappenset als iemand die weg doet, ik heb er niet meer dan 200 euro voor over...
  19. 2strokejunkie

    Koso DB-02-R, wat voor accu?

    Goeie middag MF'ers, Ik heb onlangs een Koso DB-02-R (link: http://kosoeurope.com/shop/product_info.php?language=en&info=p751_DB-02R--mini-Cockpit--Speed--RPM--E-Pruefzeichen.html&XTCsid=c25a3c59a7f6d7dae92057a9a8bd16c4) aangeschaft en aangesloten, alleen zit ik nog te klooien met de accu. Ik...
  20. 2strokejunkie

    Honda CB400N vonkt niet?

    Goede dag, Ik ben inmiddels al een jaar in bezit van een Honda CB400N (twee cilinder!), nou liep deze toen ik hem overnam heel erg mooi. Hij heeft echter vorige winter de hele winter stil gestaan, toen ik hem rond mei weer eens wou starten kon ik er geen leven in krijgen... -spoelen...
Terug
Bovenaan Onderaan