Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hondavader
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    transalp xl700 koelvoeistof lekkage

    beste allen, mijn transalp xl 700 ( 2008 ) werd altijd al erg snel warm tijdens het rijden ,maar omdat de vin op tijd aansloeg was dit geen probleem volgens de dealer. nu kwam ik net terug en zag aan de re zijde van het blok dat er wat ( volges mij ) koelvloeistof heeft gelekt. mijn vraag...
  2. H

    Kuipruit voor varadero xl 1000 type sd01 bj 2000

    Ben op zoek naar een hoge kuipruit voor mijn honda varadero xl 1000 uit 2000 het liefst een getinte en natuurlijk zonder krassen Mail maar als je wat hebt liggen Bvd Ton
  3. H

    Motorrevisie <--> Tank leeg gereden

    Sinds kort ( 2 weken ) in het bezit van een Honda Varadero xl1000 SD01 uit 2000. wat is er gebeurt? gisteren nadat ik er een mooi setje banden pilot 3 op heb laten zetten bij Sabra in Geldermalsen begon de motor plotseling een beetje te hikken en te stoten koppeling in beetje gas geven...
  4. H

    gevraagd valbeugels,huggercorbin zadel vadarero sd01 bj 2000

    hallo allen ben op zoek voor mijn varadero uit 2000 SD01 type Valbeugels Hugger en een corbin zadel liefst met opschrift Varadero heb jij wat liggen mail me dan tondriesen@gmail.com
  5. H

    collector diversion xj900s

    Hallo allemaal , Vanaf vandaag ben ik een trotse bezitter van een Yamaha divesion xj900s uit 2001. de motor overgenomen van een fijne man uit Petten NH . nu is de colector of heet het spruitstuk voorzien van een klein gaatje , ( hier wist ik van ) via MP kan ik een kopen uit 1994 weet iemand...
Terug
Bovenaan Onderaan