Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: _Honza_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    uitvoer kenteken + verzekering

    Hallo mede mf-ers, kan iemand mij aub iets meer vertellen over de uitvoer kenteken kosten en verzekering? Heb al zoek functie gebruikt en op google gezocht, maar niet echt gevonden wat ik zocht. Ik weet zelf de Erkende kentekenplaatfabrikanten te vinden in mijn omgeving, maar weet iemand...
  2. H

    B-SQUARE helm, maat L 59-60cm

    B-SQUARE integraal helm, maat L 59-60cm De helm is weinig gebruikt. Passen mogelijk in Eindhoven-Gestel. Vraagprijs 30 euro. Ik verkoop ook nog twee B-SQUARE systeem helmen L en XL
  3. H

    Twee B-SQUARE systeem helmen L en XL

    Twee B-SQUARE systeem helmen L en XL De L is weinig gebruikt, de XL is alleen gepast. Er zitten extra vizieren, binnenvoering en hoezen bij. (geen zonnevizier) Vraagprijs is 70 euro voor beide helmen samen. Per stuk wil ik ze ook best verkopen, doe eens een bod. Passen mogelijk in...
  4. H

    Moto-Detail Bagagesysteem

    moto-detail Bagagesysteem De zadeltassen heb ik maar een keer voor een vakantie gebruikt, en toen heb ik niet eens de bagagerol gebruikt dus die is helemaal niew. De zadeltassen worden bevestigd door twee verticaal geplaatste nylonriemen en een horizontaal geplaatste montageplaat, waaraan...
  5. H

    Knipperlichten probleem, honda cbr 600f `97

    Hallo mede MF-ers, ik heb net afgelopen dagen mijn motor zitten voorbereiden voor het seizoen, schoonmaken, smeren etc en toen ik gisteren nog de knipperlichten kontroleerde was er niks aan de hand. Vandaag, heb ik gemerkt dat mijn linker knipperlicht aan de voorkant niks doet(lampje is ok)...
  6. H

    open Bos carbon oval uitlaat demper zonder Ekeur 80€ of teab

    Deze demper zat op mijn cbr 600. Het is een Bos carbon oval, zonder E-keur en zonder db-killer. Vraagprijs 80€ of elk aannemelijk bod. Verzenden of ophalen mogelijk. normaal verzenden 6,75€ of aangetekent 8,05€
  7. H

    Suzuki gn 250 '94 Moet weg!

    Suzuki gn 250 Jaar: 1994 Vermogen: 250 cc, 16 kw Kilometerstand: 64.029 km De suzuki is ietsje langer dan 1 jaar in mijn bezit en gaat weg ivm aanschaf een nieuwere motor. De motor heeft natuurlijk wat gebruikers sporen, maar voor zijn leeftijd is die er nog goed aan toe. De baterij is...
  8. H

    reisgenoten -> Tsjechië ?

    Ik ben van plan om mijn eerste grote rit te gaan doen naar Tsjechië en ik wilde even kijken of dat er misschien wat reisgenoten te vinden zijn. Ik had in gedachten om rond 13. - 20. juli te vertrekken, later dan dat is mij al beetje laat. Snelweg of binnendoor, rit van een of meerdere dagen...
  9. H

    Gezocht: cbr 600f pc31 - koelvloeistoftemperatuurmeter

    Hallo medeMFers, ik ben op zoek naar een koelvloeistoftemperatuurmeter dat in de dashboard zit, voor een honda cbr 600 f uit 1997 (pc 31). Wie o wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank! Honza
  10. H

    Waar accu opladen?

    Hallo alle mede MF-ers, misschien is dit een noob, stom vraag van mij. Maar gezien er altijd van al die waarschuwingen zijn, waar je een accu beter niet kunt opladen vanwege de explsosie, brand en gas gewaar. Dat de accu in geen vochtig en koud ruimte moet zijn en dat er goed ventilatie moet...
  11. H

    Is er enig verplicht standaard motor uitrusting?

    Hallo allemaal, ben hier nieuw dus zal me gelijk voorstellen en mijn vraag meer uitleggen. Mijn naam is Jan, ben 21 jaar, kom uit Tsjechië en ben een beginnende motor rijder sinds vorig jaar. Dit jaar in de zomer mijn onbeperkt A rijbewijs gehaald. Heb op het moment een Suzuki gn 250 om...
Terug
Bovenaan Onderaan