Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    Prachtige zwart leren dameshandschoenen

    Te koop mijn zwarte Rev'Its, Helaas maat te klein gekocht. Kleur zwart maat S Goede kwaliteit soepel leer Dubbele klittenbandsluiting bij pols en onderarm voor perfect fit Conditie: Tussen zo goed als nieuw/tweedehands in. Geen slijtage, alleen gedragen. Vraagprijs €30 bieden is...
  2. P

    Knipperlichten diversion

    te koop: 3 intacte knipperlichten van mijn yamaha diversion uit '97 rechts voor is niet helemaal intact (bolletje wel maar omhulsel niet) tegen elk aannemelijk bod knippers kunnen opgestuurd worden of opgehaald worden
  3. P

    Motorrijders "kop van Noord-Holland" Walibi topic

    Hoi iedereen, Op Zondag 3 Juni om 9.30u @ Robberts place! is het de bedoeling om richting Walibi te gaan, deze datum is na het invullen van datumprikker als meest geschikte datum uitgekomen. De kosten: Volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar € 31,00 Senioren (55+)...
  4. P

    Shadow Kappen

    Te Koop gevraagd: Zijkapjes voor een Honda shadow VT 700 uit '84
  5. P

    TK rode motor zéér weinig km!

    VERKOCHT!! (loop) motor kleur: Rood met grijs aantal KM: geen merk: MMX staat: zo goed als nieuw de banden zijn zo goed als nieuw de accu is ook nog zo goed als nieuw alle knoppen doen het nog. het verhaal: Speciaal voor mijn 18e verjaardag mijn eerste motor gekregen, en er nu toch...
  6. P

    Honda werkplaatshandboek

    Te Koop: wegens het niet meer in bezit zijn van mijn honda, mijn Honda werkplaats handboek taal: engels met zwart wit foto's voor Honda CB500 '93 tot '01 CB 500 S '93 tot '01 het boek is nog helemaal in nieuwstaat; vp €25 voor meer info stuur even een...
  7. P

    nieuwe Honda rijdster

    Hallo mede M-F ers, Ik heet Susan, woonachtend in Hoorn pas sinds een maand m'n motorrijbewijs en al een jaar eigenaresse van m'n gele Honda CB 500 S Helaas 25 Kw want ik ben nog maar 19 jaartjes :z dus een klein geel vrachtwagentje. en druk aan het sparen voor een aprillia factory...
Terug
Bovenaan Onderaan