Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Klink Schakel

    Aprilia 750 Shiver

    OMK! :} de nieuwe Aprilia 750 Shiver :9~ en de Aprilia 850 Mana http://www.aprilia.com/magazine_dettaglio.asp?id=1183 iemand al meer info?????
  2. Klink Schakel

    Suzuki SV650S + MF-sticker

    Mijn pijn in mijn hart biedt ik mijn Esvee aan '( Nieuw gekocht in 2003 (kenteken 17 maart 2003) als overjarig model (bj 2002). De SV650S is een geweldige fiets waarmee ik heel veel plezier heb beleeft. Hij gaat weg omdat hij plaats moet maken voor een nieuwe liefde :9~ Historie: * Maart...
  3. Klink Schakel

    Samen sterker en beter later dan nooit!

    Aphrodite en Klinkschakel hebben na (LANG :z ) overleg besloten zich voor te stellen aan de mede-MF-ers. Na eindelijk tot de 1000+ groep te mogen horen vinden we het tijd voor ons eigen topic. Ik ben Klink Schakel, nu 25 jaar jong met 7 ervarings jaren :P Ik ben Aphrodite, 20 jaar jong :9~...
  4. Klink Schakel

    MBMM MinibikeMegaMeeting?

    In navolging op: Bling bling: my minibike! Er zijn verspreid door het land wel wat MF-ers die een minibike hebben. Is er animo om een keer centraal (lees Veenendaal }) ) met de minibikes te verzamelen?
  5. Klink Schakel

    MF/ET-uitje deel 3

    In navolging op: Post van Klink Schakel in topic 'MF/ET-uitje deel 2' Wat is het volgende uitje... We gaan naar Erica!!!! DATUM: 12 JUNI!!!! Deelnemers: 1) :) Klinkschakel BP de Vink 9:30 2) :) Nickname BP de Vink 9:30 3) :) Mack Nijkerk 10:30 4) :) Kabala BP de Vink 9:30 5) :)...
  6. Klink Schakel

    Titanium uitlaat schoonmaken

    Hoe hou ik mijn titanium uitlaat nou mooi schoon :? Iemand een goed middeltje? Doe nu gewoon autoshampoo en dan hard nawrijven tot het droog is :)
  7. Klink Schakel

    Kaartjes TT gewonnen via NVVM

    :) via NVVM Cursusdag hebben we kaartjes gewonnen voor de TT, bedankt NVVM :} Helaas kan Klink niet, dus de gelukkige winnaar..... Brain :+ Gefeliciteerd Brain, enne laat maar weten of het leuk was :)
  8. Klink Schakel

    Uitlaat + dynojet = garantie weg???

    Als je een open uitlaat en een dynojet kit laat plaatsen op de brommer :9 ben je dan je fabrieksgarantie kwijt :?
  9. Klink Schakel

    BOS uitlaat (SV650S)

    :9 Klink is begonne aan het monteren van zijn BOS titanium uitlaat, is geen high mount. Volgende probleme :? Past alles zo krap dat je de boutjes langzaam per stuk moet aandraaie? Enne belangrijkste vraag... Als de uitlaat eronder zit kan me puntbakkie erniet meer onder... iemand idee... het...
  10. Klink Schakel

    Nieuwe SV650S ophalen... :)

    Joepie, Klink gaat zijn SV650S ophale in Delfuh :9 Effe hele dag inrije :] en langs vage kennis rijden met digicam... :P Piccies vanavond! :)
  11. Klink Schakel

    Bestelt: SV650S!!!!

    Jaaa, kep hem gekocht! *D Een nieuwe SV650S modeljaar 2002, volgende week is tie rijklaar! :9 Dit is hem dus: :9~ en na het optiepakket: hugger, mono-seat en puntbakkie wordt tie dus als tie van PentAr zijn vriendin ;) zie: http://www.motor-forum.nl/forum/misc/15529 Klink is blij, blij...
  12. Klink Schakel

    Proefrit verklaring

    Als ik iemand een proefrit laat maken waar mot ik dan op lette? Auto sleutels achterhouden? RBW controleren? OF een verklaring make, waarin schade :( of boetes '( op kosten zijn van de koper? Heeft iemand zo'n verklaring nog ligge? 8-)
  13. Klink Schakel

    Waarom kenteken geheimhouden?

    Waarom plakken we in piccies de kentekenplaat af? :? Als leek kan je toch niet zomaar een kenteken omzetten naar een adres om de desbetreffende fiets te 'lenen' :( Bij de verkoop van mijn GSX ( Te koop: GSX600F uit '93 :P ) vraagt iemand mij nu dus om mijn kenteken, hij zegt om te...
  14. Klink Schakel

    Help: proefrit SV650S, wat nu? :(

    Nou, Klink heeft zijn langverwachte proefrit op de SV650S gedaan! :9 Het is een heerlijke stuurfiets (lekker licht, valt mooi in de bochten en lekkere rijpositie) en ziet er jammie uit! *D Maaaaaaaar de fiets waar ik op heb gereden heeft een jaar stil gestaan, daardoor reed hij als een...
  15. Klink Schakel

    Wat is hij nog waard? GSX600F

    Nav Te koop: zwarte Suzuki SV650S uit febr. 2002 wil Klink graag weten wat zijn GSX600F uit 1993, kleur zwart/groen ( :P ), 40000 km nog waard is... Kom maar op! 8-) Enne... kopers mogen ook regageren :+
  16. Klink Schakel

    Zandvoort

    Effe vraaggie :? Mag je op het circuit van Zandvoort met je brommert vrij rijden??? Klink gaat eind november naar Gran Dorado enne... circuit :9
  17. Klink Schakel

    Achterlicht brand door GSX600F

    Vraaggie: mijn achterlicht brand na een paar km al door :? Het remlicht doet het wel gewoon goed. Lampje is volgens WPH goed en de zekeringen zijn ook OK... wat nu? Oh, het is een GSX600F uit 1993.
  18. Klink Schakel

    HellevoetCITY?

    Zitten er nog MF-ers in hellevoetsluis :? Zo ja, zijn er bij die zaterdag ochtend effe willen :] in de regio? Kep een GSX600F, nog niet de knietjes aan de grond ;(
  19. Klink Schakel

    Donders en Dortmund

    Donders kan iemand }) mij vertellen hoe ik dat icoon krijg bij mijn naam? ;( enne iemand ervaring met de motorbeurs van Dortmund, ik ga vrijdag effe kijken :9~ . Ben de laatste maanden in Brussel '( , Stockholm 8-) , en Utrecht :P geweest, ben benieuw wat die duitsers kunnen :]
Terug
Bovenaan Onderaan