Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MarkieNL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MarkieNL

    Uitlaat: Leovince SBK Evo II Yamaha FZ6 s2

    Te koop aangeboden: Leovince SBK Evo II uitlaat voor Yamaha FZ6 s2 uitvoering. Weet niet of die ook op de vorige uitvoering past. Heeft ongeveer 55k km onder de Fazer gehangen, met veel plezier :9 Met dB killer al een mooi geluid, zonder dB enorm mooi geluid :Y Set bestaat uit een...
  2. MarkieNL

    Yamaha Thundercat ruitje

    TEAB ! 't ruike ziet er nog hil gêef uit, mar tis nie nieuw meer. komde gij 't ophalen voor ne paar euro? tis sund om het zo weg te naaien aangezien ik ginnen thundercat meer heb. Alleen ophalen in dun omgeving van Oosterhout (NB) of durdeweeks aant end van den dag in 's-Hertogenbosch...
  3. MarkieNL

    Powercommander V Yamaha FZ6 Fazer 2004-2009

    Powercommander V module te koop voor de Yamaha FZ6 Fazer reeks 2004-2009. Er staat nog een mapping in voor de volgende setup en is afgesteld door Jeroen van de Meer uit Uithoorn: K&N Luchtfilter Leovince SBK Evo II uitlaat PB voor meer info
  4. MarkieNL

    Schockwave/Flash foutmeldingen

    Bovenstaande melding krijg ik constant wanneer ik in onderdeel Te Koop actief ben. Zodra ik met de cursor vanaf boven op de eerste topicregel kom komt er 1 van die melding naar in beeld. Voor elke keer dat hetzelfde doe komt er een regeltje bij. Op zich geen probleem, maar door dit kan je dus...
  5. MarkieNL

    Vekabest Motor Theorieboek

    Te koop: Vekabest Motor Theorieboek Boek ziet er nog kei goed uit en is vorige jaar september 2010 gekocht. Prijs: 17,50 euro incl verzendskosten is een mooi MF prijsje, toch? ;)
Terug
Bovenaan Onderaan