Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TheChief
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TheChief

    Rijschool Boudewijn (Huizen) failliet

    Kwam er afgelopen weekeinde achter dat Rijschool Boudewijn te Huizen failliet is verklaard. Aangezien ik hier zelf gelest heb en het AVB/AVD heb behaald was ik benieuwd of er wellicht mensen zijn die daar recentelijk nog lessen hebben gevolgd en wellicht meer informatie hebben omtrent het hoe en...
  2. TheChief

    Vraag betreffende olieverbruik BMW R1100S

    Weet iemand hier uit ervaring hoeveel olie een BMW R1100S ongeveer verbruikt bij normaal gebruik (snelweg, woon/werk verkeer, toeren op 50/80 km uur wegen). En ben ik nou gewoon simpel of blind of staat in de manual gewoon echt nergens hoe groot de capaciteit van het oliecanister is op de...
  3. TheChief

    Agent die niet helemaal op de hoogte is

    Tijdje geleden was er iemand die een agent in het zonnetje zette vanwege een correcte actie. Mijn beurt om een agent naar voren te schuiven die er naast zat. Ik kwam van De Uithof af in Utrecht waar ik werk en zie dat er flink wat file staat. Dus knipperlichten aan en met 30 à 40 km/h tussen...
  4. TheChief

    Haal jij in op enkelbaans wegen?

    We kennen allemaal de situatie: Een file op een enkelbaans aanvoersweg naar de snelweg. Als beginnend motor rijder heb ik zelf volgens de theorie netjes geleerd dat inhalen op een enkelbaans weg niet mag aangezien twee motorvoertuigen niet dezelfde plek mogen innemen. Verbaast was ik dan ook...
  5. TheChief

    Vraag

    Ik had een vraag betreffende een filmpje dat een tijdje terug in het Motormeuk gedeelte stond. Het was een voorlichtings film uit de jaren '70 over motor rijden. Nu heb ik geprobeerd dit filmpje terug te vinden op Youtube maar ben daar vooralsnog niet in geslaagd. Weet iemand de titel van dit...
  6. TheChief

    Geslaagd!

    Net terug van het CBR en geslaagd voor het AVD. Het AVB en de theorie allemaal in één keer gehaald maar voor het AVD had ik twee maal nodig. De vorige keer was het AVD redelijk desastreus: - Laag staande zon + nat wegdek - Ik was 2 dagen ervoor nog zwaar ziek geweest (griep/zware...
  7. TheChief

    Advies gevraagd betreffende aanschaf helm

    Hallo allen, heb me net geregistreerd hier. Indrukwekkend om te zien hoeveel mensen er voortdurend online zijn en hoe men elkaar met raad helpt etc. Ik heb onlangs mijn examen Speciale Verrichtingen gehaald en het examen op de weg zal dus ook wel niet lang op zich laten wachten. Met die...
Terug
Bovenaan Onderaan