Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SMR74
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Motorkar / motoraanhanger voor 2 motoren

    Mooie motorkar voor 2 motoren op basis van een geremde vouwwagen. Lichtbalk en kabels zijn net nieuw, banden zijn goed, reserveband is wat minder. Handige houten (45x45x60) kist met slot voor op de dissel voor spanbanden/gereedschap. Foto volgt. Prijs : 200 euro. Inruil van een dichte...
  2. S

    Shark RSF2 Helm

    1 shark RFS2 helm, maat XS, 1 jaar oud, slechts 1 keer gedragen. Nieuwstaat !! Prijs : 125 euro
  3. S

    One industries monster energy replica helm

    Zeer mooie helm in goede staat. De binnenvoering ga ik nog even fris wassen voor de verkoop. Prijs = 75 euro Ik heb ook een crossbril te koop die er perfect bij past : Oakley Crossbril, laatste model voor nog geen 50% vd prijs.
  4. S

    Oakley Crossbril, laatste model voor nog geen 50% vd prijs

    Oakley crossbril Dit is het laatste model incl neusbescherming.
  5. S

    Beta REV 3 Trialmotor 2003, 1500 euro

    Beta rev 3 250 cc 2 takt In 2009 complete revisie gehad, bon aanwezig, daarna 12 uur gelopen. Heeft wat gebruikssporen die je mag verwachten op een trial motor maar is nog erg netjes Bouwjaar 2003 Nieuwe remblokken voor Nieuwe ketting en tandwielen Banden zijn nog goed Nieuwe frame...
  6. S

    NIEUWE enduro/cross/supermoto laarzen voor GEBRUIKTE PRIJS

    Novogar, topkwaliteit uit Italië. Kleur wit/oranje Maat 43 ( valt als schoenmaat 42) Slechts 2x gebruikt, zijn gewoon nog nieuw. Prijs ; 125 euro VERKOCHT Verzenden mogelijk
  7. S

    Slicks, z.g.à.n

    Setje goldspeed slicks 120/160 1 sessie gebruikt, zijn nog goed voor een dagje (of 2 als je rustig doet) T.e.à.b Foto volgt
  8. S

    KTM GS 250

    Vorig jaar gekocht van mf-er Wally en volledig opgeknapt. Motor is van 1989. Frame zwart gepoedercoat Nieuwe zuiger Cilinderwand laten "poetsen" door grizzly racing service Powervalve afgesteld Tank gespoten Nieuw plastic Demper opnieuw gevuld Nieuwe ketting Nieuwe remblokken voor...
  9. S

    KTM SMR 450 Supermoto met kenteken (uniek)

    Ik hou deze motor nog zeker een jaar !
  10. S

    Alpinestars Tech 5 Cross/sm laarzen voor maar 35 euro!

    Te koop : Alpinestars Tech 5 laarzen Maat 43/44 Nieuwe zolen Nieuw klittenband bovenaan beide laarzen Weinig modder gezien Vooral gebruikt voor supermoto Vraagprijs : 35 euro
  11. S

    Gezocht: raceoverall

    Heeft er iemand nog een 1-delig pak liggen in de maat 50 of 52 ? Er mogen best wat val strepen op zitten, als het leer maar niet door is.
  12. S

    Supermoto in Zuid West Brabant !?!

    Wie knalt er rond op een supermoto in zuid west Brabant ? Breda - Roosendaal - Bergen op zoom en alles daar tussen en omheen ? Meld je ff in dit topic met naam en type motor (foto!), dan verwerk ik dat in deze eerste post. Daarna kunnen we het eens over ritjes gaan hebben :]
Terug
Bovenaan Onderaan