Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: redrider013
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. redrider013

    Kushitani SPL-3, mt 54 zwart/grijs

    Nieuwe leren broek van Kushitani, mt 54 te koop wegens te klein gekocht wordt geleverd zonder sliders zeer comfortabel door de k-foam zachte protectoren!! (soort moulded silicone, geen schuimmatjes!!) nieuwprijs €379,- MP prijs €219,- MF prijs €179,- past onder andere onder (elke...
  2. redrider013

    XR680R-HRC €3750

    wegens familieuitbreiding voor €3750 (vaste bodemprijs) '00 XR680R-HRC +Wiseco 102,5mm 1:11 compressie +HRC nokkenas (klepveren, kopp-plaat veren, nokk kett spanner, etc) +Iridium NGK bougie +Edelbrock Quicksilver vlakschuifcarb met ovale doorlaat 38/42mm, vlakke naald, externe...
  3. redrider013

    Arai Viper vs Shoei XR-1000

    tja, zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een nieuwe helm Ik heb met de zoekfunktie al veel info gevonden maar niet specifiek genoeg vandaar dat ik het 9466ste topic over helmen open. Mijn oprechte excuus daarvoor! Echter, heb je wel nuttige info voor mij, dan ben ik je erg...
  4. redrider013

    Yamaha FZR1000 Genesis

    te koop: Yamaha FZR1000 Genesis model '87-'88, kenteken '93 135pk (niet voor beginners) 78.000kms ervaring is gebruikt voor woon-werk, niet om te racen of te poetsen recentelijk voorzien van o.a.: -nw accu -nw ketting+tandwielen -nw voorband -nw vorkkeerringen + vorkolie -nw...
  5. redrider013

    heelp xr600r gekocht

    dude! je hoeft niet voor elke vloek en scheet een nieuw topic aan te maken hoor. houd het een beetje overzichtelijk en kompakt en blijf in je eigen topic uit naam van iedereen op MF bij voorbaad dank, Redrider donderdag: Help Help HEEEEEEElp xr600 gekocht vrijdag: heeeeeeeelp xr600r...
  6. redrider013

    gezocht originele onderdelen XR650R

    XR650R originele wielen en remmerij klik op de link, of ga naar de "te koop gevraagd"-sectie van dit forum
  7. redrider013

    XR650R originele wielen en remmerij

    kom op mensen er worden zoveel XR-retjes omgebouwd naar SM dat er her en der toch nog wel wat origineel spul moet rondslingeren Redrider's velgen en remklauwen zijn na 6jaar (incl pekel) wel toe aan een revisie-beurtje
  8. redrider013

    XR680R

    3,5 maand geleden heb ik mijn XR stuk gereden Het verhaal heeft hier al even gestaan, dus vele kennen het al, maar na de server-crash is het weer verloren gegaan. vandaar dat ik het nog maar eens post. na 30.000km gereden te hebben gereden (artikeltje 5 rijstijl) met mijn HRC-XR650R op...
  9. redrider013

    geperforeerde stickers

    Ik weet dat het al eerder dit forum gepaseerd is, maar aangezien ik met de zoekfunctie niet verder kwam probeer ik het nog maar eens... Ik ben op zoek naar een bedrijf die eigen ontwerp geperforeerde stickers kan maken voor de kunstof tank van mijn XR
  10. redrider013

    TK: Honda VF500C (Magna V30)

    Honda VF500C Magna V30
  11. redrider013

    Honda VF500C Magna V30

    Motor heeft lang stilgestaan maar is 100% Inmiddels is het blok al voorzien van verse olie en koelvloeistof Vorkpoten voorzien van nieuwe keerringen, stofhoezen en olie Remmen zijn gangbaar en werken goed Ketting en tandwielen zijn goed Nieuwe accu!! Chroomwerk is prima behalve koplamp (maar...
  12. redrider013

    diverse onderdelen XL/XR

    UPDATE ZATERDAG 5 NOVEMBER: We hebben vanmorgen weer eens een verse inventaris gemaakt van alle spullen die we nog hebben liggen (en weg mogen) Ik zal het verkoop-topic ook updaten met nieuwe foto's (zie verderop) XL500R zwart frame + achterbrug (in grondlak) (60euro) kunstof...
  13. redrider013

    nieuw kenteken aanvragen

    nou kon ik via de zoekfunctie niets nuttigs vinden dus open ik maar een nieuwe post (excuus als dit onderwerp er al is..) Een vriend (tevens garage-eigenaar) van mij heeft een tweedehandse Magna V30 gekregen om op te knappen, maar de vorige eigenaar kan de papieren niet meer vinden. (nee het is...
  14. redrider013

    heb jij dat nou ook wel eens?

    stond ik daar in mijn zwembroek op mijn slippers bij de pomp V-power te tanken (in mijn turbo-'busa), merkte ik dat ik aan het zwaaien was naar de passerende politieagente?! -O-
  15. redrider013

    Gestolen '76 XL250 + '82 XR500

    paaszondag 11-04-04 zijn beide motoren weggehaald mocht iemand ze tegenkomen, te koop zien staan of op welke andere manier meer informatie hebben.... XL250 noppenbanden michelin enduro competition3, rode stalen tank, zwart zadel, duidelijk gelaste uitlaat, hoge achterveren (van een XL500; niet...
  16. redrider013

    kleptiming XR500 ('82)

    Ik heb geen WHB meer liggen, weet iemand de correcte kleptiming-speling van een '82 Honda XR500 Ik dacht 15 in, 20 uit. Maar wel prettig om zeker te weten 8-) thanx in advance
  17. redrider013

    gezocht XR350/500 blok

    wie kan mij helpen aan een blok voor een honda XR350 (of 500) begin '80 inclusief carb. voor een opknapper die ik heb staan onderdelen, adressen, websites, links, etc. (ik overweeg ook komplete motoren, cross of off-road tot 400euro) groeten redrider
  18. redrider013

    knipperlichten verplicht of niet??

    Nu heb ik altijd gedacht dat knipperlichten niet verplicht waren op een twee-wieler omdat je ook je poot kunt uitsteken, maar laatst meldde iemand mij dat dat verplicht is geworden in 1997. Toch werd mijn '00 XR650R standaard zonder knipperlichten geleverd :? Iemand??
  19. redrider013

    XR650R rijders

    even puur interesse met hoeveel XR650 rijders zijn we hier eigenlijk? en vanwaar komen we Ik kom uit Tilburg heb een '00 XR650R enduro met HRC en dik 20k op de teller
Terug
Bovenaan Onderaan