Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RobertLG
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Yamaha Thundercat met schuifschade

    Dubbel, kan verwijderd worden.
  2. R

    Yamaha Thundercat met schuifschade

    Te koop Een Rood Witte Yamaha Thundercat met Bos Oval Carbon uitlaat. Bouwjaar 1997 Kmstand bijna 27500 Hij heeft schuifschade aan de linkerkant, pedaal is afgebroken + "staart tupperware is gebroken" voor alleen krassen. Foto's volgen nog k heb nu alleen geen camera tot mijn beschikking...
  3. R

    Yamaha Thundercat met schuifschade

    Te koop Een Rood Witte Yamaha Thundercat met Bos Oval Carbon uitlaat. Bouwjaar 1997 Kmstand bijna 27500 Hij heeft schuifschade aan de linkerkant, pedaal is afgebroken + "staart tupperware is gebroken" voor alleen krassen. Foto's volgen nog k heb nu alleen geen camera tot mijn beschikking...
  4. R

    Yamaha Thundercat met schuifschade

    Te koop Een Rood Witte Yamaha Thundercat met Bos Oval Carbon uitlaat. Bouwjaar 1997 Kmstand bijna 27500 Hij heeft schuifschade aan de linkerkant, pedaal is afgebroken + "staart tupperware is gebroken" voor alleen krassen. Foto's volgen nog k heb nu alleen geen camera tot mijn beschikking...
  5. R

    DB Killer Verwijderen uit Bos Uitlaat

    Kan iemand mij vertellen of een link geven met een uitleg hoe ik de DB killer uit mijn uitlaat kan verwijderen? Ik heb het boutje losgedraaid aan de achterkan maar krijg hem er dan nog niet uit. Alvast Bedankt!!! :} :}
  6. R

    Beste keuze??

    Ik ga binnenkort een motor (mijn eerste) aanschaffen, nou zit ik te twijfelen tussen een aprillia Pegaso, susuki freewind en een Honda transalp. De transalp heeft als enige een 2 cylinder blok maar ik ook wat duurder.... Nou ben ik benieuwd hoeveel km deze motors kunnen draaien mits deze goed...
  7. R

    Beste keuze??

    Dubbelpost
Terug
Bovenaan Onderaan