Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vato55
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vato55

    TK standaarduitlaat zx6r 2007/2008

    Beste leden, Ivm aanschaf yoshi demper mag de standaard demper in de verkoop. Uitlaat is in zeer goede staat en kan opgehaald worden in Alkmaar/Amstelveen/Enkhuizen. Prijs is EUR 75
  2. vato55

    TK: originele kentekenplaathouder zx6r 2007/2008

    Leden, Hierbij te koop een originele kentekenplaathouder voor de zx6r uit 2007/2008. Is er afgehaald ivm aankoop yoshimura uitlaat met daaronder een custom kentekenplaathouder, zag er beter uit :+ Voor een mooi bod mag ie weg of opgehaald worden in Alkmaar/Amstelveen PS: de...
  3. vato55

    TK: nieuwe yoshimura RS5 voor zx6r 07/08 met carbon eindstuk

    Beste leden Hierbij te koop een nieuwe demper van Yoshimura RS5 met carbon eindstuk voor een Kawasaki zx6r model 07/08. Het betreft een uitlaat van roestvrij staal met een carbon eindstuk. Alle benodigde spullen zitten erbij incl. db killer of iig iets in die richting. Prijs 400. Foto...
  4. vato55

    TK: zo goed als nieuwe Shark RSR2 Absolute matzwarte helm

    Beste mf'ers Hierbij te koop mijn bijna nieuwe Shark helm. Heb m in november cadeau gekregen toen ik mn rijbewijs had gehaald maar toen nog geen tijd gehad om er veel mee te rijden. Heb er toen een korte rit en een wat langere rit mee gereden maar vond m toch niet mijn pasvorm hebben. De...
  5. vato55

    TK: kettingkast Kawasaki zx6r bouwjaar 07/08

    Beste leden, Hierbij te koop een kettingkast voor een zx6r voor de modellen van 2007 en 2008. De kettingkast is zwart van kleur en is gebruikt maar is nog in zeer goede staat. De kast kan opgehaald worden in Alkmaar maar kan ook verzonden worden per post natuurlijk. Een foto kan...
Terug
Bovenaan Onderaan