Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Graadje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Graadje

    Geen routes zichtbaar MRA Navigation

    Ik zie geen routes die in de MRA-Routeplanner zijn gemaakt in de MRA-Navigation. In beide apps ben ik ingelogd en bij de info van het account worden ook beide gezien. Als ik een evenement aanmaak en plaats daarin een route, zie ik in de MRA-Navigation wel het evenement, maar ook dan weer geen...
  2. Graadje

    Motopuro Neunen failliet

    Motopuro gevestigd op de Gulberg 45A in Neunen is op 5-11-2019 failliet verklaard: https://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/1533716/luijcx-v-o-f.aspx
  3. Graadje

    Cardo Smartpack verliest verbinding

    We gebruiken een SmartPack van Cardo en rijden alletwee apart op de motor. Wat wij soms hebben is dat als we te ver van elkaar af zijn, dat dan de verbinding weg valt (is normaal). Als we dan weer bij elkaar in de buurt komen, wordt de verbinding niet altijd hersteld. Dit gaat vaak dus wel goed...
  4. Graadje

    Martek GSX-R LKM 1250cc

    Te koop: Martek GSX-R LKM 1250cc. Motor op basis van een zeer exclusief frame van de legendarische framebouwer Martek uit de UK. Er rijden van deze frames nog 4 in Europa (voor zover bekend) en dit is de enige in Nederland. Specs: Frame: Martek Big-Bore 7020 Alu-frame Achterbrug: Spondon...
  5. Graadje

    Motorheftafel, motorbrug, motorlift tot 700kg

    Zeer degelijke motorheftafel. Dit in tegenstelling tot de meeste goedkopere motorheftafels is deze lang genoeg en ideale breedte om mee te werken. Zeer stabiel, je kunt er makkelijk naast de motor staan op de hefbrug zonder dat deze ook maar een krimp geeft. Deze brug wordt geleverd inclusief...
  6. Graadje

    Slijtage zwart binnenpoten voorvork

    Ik kan een motor kopen en die heeft 10.000km gelopen. Het enige dat me opvalt is dat de binnenpoten slijtagesporen hebben. Hiermee bedoel ik: deze zijn zwart, maar dat heeft dus bovenaan slijtagesporen (zie foto). De vraag is nu: is dat normaal, kan het kwaad?
  7. Graadje

    Relais Aprilia

    Ik wil een schakelrelais van een Aprilia gaan gebruiken. Deze heeft 2 koperen aansluitingen en 2 grijze aansluitingen. Weet iemand welke kleuren wordt geschakeld (de anders is dan voor de voeding :+ ).
  8. Graadje

    Yoshimura demper Suzuki GSXR1000 K5/K6

    Zeer mooie en bijna unieke demper die oorspronkelijk voor een Suzuki GSXR1000 K5/K6 is. De linkpijp is aangepast en 5 cm korter. Verder is de demper nog geen 2 jaar oud en in prima staat. Heeft geen E-keur of dB-killer en betreft de korte versie. Deze demper is eigenlijk alleen voor de...
  9. Graadje

    Soms worden de motordieven ook gepakt..

    Motordief aangehouden bij Motorcenter Venlo Tenminste weer eentje voor eventjes van de straat (alhoewel hier in Nederland....) *O*
  10. Graadje

    Honda VFR800 VTEC 2003 speciale Repsol

    Zeer goed onderhouden en mooie Honda VFR800 VTEC uit 2003: Gespoten in Repsol kleuren KM-stand: 27.000 Bouwjaar: 2003 Speciale titanium Arrow demper met E-keur/dB-killer Maatwerk "plaat" aan onderzijde waar originele dempers normaal zitten Goodridge remleidingen CBR1000RR 2007 UPSD...
  11. Graadje

    Zwarte remhandel CBR 1000 RR, waar te krijgen?

    Weet iemand of er een model is geweest van Honda met een zwarte remhandle. Het gaat om een CBR 1000 RR. Echter voor zover ik kan nagaan zijn ze alleen in het zilver verkrijgbaar. Op de mijn zit echter een zwarte (en die is afgebroken). Is deze speciaal geanodiseerd of er is er toch een model met...
  12. Graadje

    Hydraulische remschakelaar versleten/instelbaar?

    Ik heb bij mijn voorrem (Brembo) eenhydraulische remlichtschakelaar. Op zich doet ie het als ik de handel inknijp. Alleen kreeg ik tijdens een rit de klacht dat ie eigenlijk niet doet. In eerste instante dacht ik aan een los contact. Echter nu blijkt dat ie pas aan gaat als je redelijk fors...
  13. Graadje

    Gezocht: 4in1 bochten GSXR1100 89-92

    Ik zoek RVS uitlaatbochten voor een Suzuki GSXR 1100 uit 89-92. Het moet een 4in1 zijn. Als je iets hebt, stuur even een mail naar info 'apie' xtremebikz.nl
  14. Graadje

    Bougies blijven wit/grijs

    Ik heb een Suzuki GSXR1100 uit 1992 (oliekoeler). Er zitten duplex K&N filters op en een open race-demper op. De bougies zijn wit/grijs dus ik ben gaan experimenteren met de sproeiers, omdat ie stotterde en knalde: - Sproeier 1.35mm -> motor knalt als een gek, loopt heel slecht. Bougie is wit...
  15. Graadje

    Streetmachines Streetfighter voorspatbord

    Ivm gewijzigde plannen heb ik een splinternieuw voorspatbord over van Streetmachines. Deze is bedoeld voor UPSD-voorvorken. Die kost normaal € 98,00 en mag nu weg voor € 80,00. Is dus ongebruik, zo in het "doosje". Als je 'm in Duitsland besteld krijg je er ook nog eens € 17,00 verzendkosten...
  16. Graadje

    Past een vooras GSXR 750 K6 op een GSXR1000 K6

    Weet iemand (bijv. aan de hand van bestelnummers) of een vooras van een Suzuki GSXR 750 K6 past in een wiel/voorvork van een Suzuki GSXR 1000 K6?
  17. Graadje

    Afdekkapje duoseat Yamaha R6 2006/2007

    Ik ben op zoek naar een afdekkapje van de duoseat van een Yamaha R6 uit 2006/2007. Krasje is niet erg. Geen scheuren of andere beschadigingen. Als je er eentje hebt liggen, mail even een prijs naar info'apie'xtremebikz.nl
  18. Graadje

    Rizoma spiegels 851 black

    Ik heb nog een linker en rechter spiegel liggen van Rizoma in zwart van het type 851. De kenner weet dat deze € 89,00 per stuk kosten (!). Ze gaan weg voor € 125,00. Als je interesse hebt, stuur een mail naar info'apie'xtremebikz.nl.
  19. Graadje

    Vooras GSXR 1000 K5 /K6

    Ik ben op zoek naar een goede vooras voor een Suzuki GSXR1000 K5 / K6. Graag een mailtje sturen naar info'apie'xtremebikz.nl als je er eentje hebt liggen.
  20. Graadje

    Geluidsmeeting bij de RDW van zelfbouw

    Ivm een eigenbouwframe (frame heeft al "ZELFBOUW" er in staan) heb ik een vraag over de dB-meeting in Lelystad. Ik heb al gezocht bij RDW en hier op het forum, maar ik word niet echt wijzer. Het is een eigenbouw frame, motorblok is een GSXR1100 uit 1992, eigen gemaakte demper e.d. Welk...
  21. Graadje

    Demper Remus Grandprix voor GSXR1100 (uitlaat)

    Ik heb een mooie alu demper met RVS aansluitingen over. Deze is met E-keur. Hefet gezeten op een GSXR1100 89-92, maar is uiteraard ook voor andere types te gebruiken. Aansluitdiameter is 54mm (slip-on). Vraagprijs € 150,00.
  22. Graadje

    GEZOCHT: RVS uitlaatbochten GSXR1100 (oliegekoeld)

    Ik zoek de uitlaatbochten voor een Suzuki GSXR1100 oliegekoeld (1989-1992). Het gaat dus alleen om de voorste bochten voor 4 in 1. Mocht je iets hebben liggen, stuur even een mailtje naar info "apie" xtremebikz.nl
  23. Graadje

    TKA: Remus RVS Demper Grandpri met E-keur

    Wegens overcompleet heb ik een RVS slip-on demper van Remus in de aanbieding. Is verder prima in orde, normale gebruikte toestand. Deze demper is voorzien van E-keurmerk. De demper wordt volledig gepolijst (=krasvrij) geleverd. Aansluitdiameter is 54mm. Vraagprijs is € 225,00 € 175,00.
  24. Graadje

    Triumph Speed Triple 1050 2006 veel accessoires

    VERKOCHT
Terug
Bovenaan Onderaan