Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. L

    Vraag: wie weet dit???

    Ben me de tandjes aan het zoeken naar het antwoord op de volgende vraag: Welke snelheidsduivel reed in augustus 1932 op zijn 3,5 pk Rudge motor van Batavia naar Surabaya een recordtijd van 10 uur en 1 minuut? Hellupppppppp, kan he tniet vinden!! misschien dat een van jullie dit weet...
  2. L

    Hoe motor vastzetten op trailer?

    Wij gaan over een paar dagen richting Zuid-Frankrijk en de motor gaat mee achter op de trailer, hoe ga ik um vastzetten?? Weet dat ik um door zijn veren heen moet duwen en dan met spanbanden vast zetten maar zet ik um in zijn eerste versnelling of zet ik um in zijn neutraal?? Lijkt mij dat...
  3. L

    Najaaaaaaaaa gewoon omvergeblazen......

    Dacht ik leuk met een motormaatje vanmiddag nog even snel langs Mercuur te wippen zeg..... Rijden we Den Haag in en sta ik voor het stoplicht kruising Maanweg/Binckhorstlaan komt me daar in ene een windvlaag achter de flat vandaan en lig ik dus gewoon met motor en al plat op me...
  4. L

    Onverwachte keuring morgen, hellup???

    Tjeemig , kan ik morgen zomaar onverwachts mijn fiets laten keuren en heb de afspraak meteen vast laten zetten. Vergeet ik dus ff helemaal dat ik 1 achtersteuntje voor de passagier mis. Hij is bestelling maar was nog niet gearriveerd ................... Zijn ze bij de rdw instaat om em hierop...
  5. L

    Remleidingen vervangen monster??/

    In de handleiding van mijn fiets staat dat ik of om de 4 jaar of bij 30.000 km moet vervangen, iemand ervaring dan??? Is dit echt nodig?? :?
  6. L

    Wie weet nou echt hoe het zit??

    Wordt een beetje gestoord ervan, wordt van het kastje naar de muur gestuurd......... Binnenkort mijn fiets naar de keuring hij is 4 jaar maar er staat nog geen 6000 km op de teller............. Op de stie van de douane staat dat ie of ouder dan een halfjaar moet zijn of meer gelopen moet...
  7. L

    Help, bijna motor gejat!!!!!!!

    Godverdegodver............ Mijn motor staat bij een vriend van ons in het gargagebedrijf gestald te wachten op zijn keuring, de keuringsdatum is pas in feb. omdat ik nu toch nog niet ga rijden (mag ook niet, moet nog ff mijn stempeltje halen) Belt die vriend vanochtend op met het verhaal dat...
  8. L

    Yessssssssssssss, ik heb um!!!!!!!!!!!

    Eindelijk...................... IK HEB MIJN DUCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) was een lange rit naar Duitsland, maar uiteindellijk dus de moeite waard!! HIj was net zo mooi als op het plaatje dus we hebben em meteen meegenomen. Onze Duitse vriend had alle papieren al in orde en had em...
  9. L

    KMteller vooruitdraaien???

    Ik ga van het weekend mijn Ducje ophalen uit Duitsland maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............er staat nog maar 5100 km op de teller!@#!%!&#5 :( Ik wil dus de kilometerteller een KM of 1000 naar voren hebben om onder de BTW uit te komen. Wie van jullie weet hoe dat moet dan???En als iemand dat...
  10. L

    CVO verklaring

    Yeps voormekaar!!!!!!!!!Ik ga van de week mijn felbegeerde Duc ophalen in Duitsland!!!!!!!! }) }) }) De papieren wat betreft Fahrzeugbrief zijn in orde, ik ben alleen nog bezig met de CVO verklaring..... Heeft iemand van jullie voor mij een voorbeeld zodat ik deze kan faxen naar Duitsland...
  11. L

    Ziek ......motor voor mijn neus verkocht......

    Ja sorry hoor, maar moet het ff kwijt.................ben d'r al de hele dag ziek van en zal ik vast nog wel langer blijven..... :( :( :( Op marktplaats mijn ' droom' gevonden *D Precies de juiste kleur, prijs goed, dus ik bellen...... Netjes afspraak gemaakt en ondertussen wordt me...
  12. L

    Motor kijken, iemand tips????

    Ik ga a.s zondag deze motor IRL bekijken en misschien wel kopen dan, iemand nog tips voor me dan. ducati monster750 bj 1999 km stand 18.900 carbon uitlaten (originele aanwezig) carbon spiegels, nieuwe banden Ik ben de tweede eigenaar,heb hem half jaar geleden nog helemaal naar laten kijken...
  13. L

    Verjo of Vekabest???

    Heb hier twee sets theorieboeken, 1tje van Verjo en 1tje van vekabest. Welke is volgens jullie de beste??Volgens mij die van Verjo, die van Vekabest vindt ik erg onoverzichtelijk.......
  14. L

    Kijken tijdens lessen???Hoe??

    Tssss, heb ik afgelopen zaterdag lekker gelest, zeg ik tegen mijn instructeur dat ik een TTT wil zegt ie; dat doen we nog maar niet want ik zie je nog steeds niet goed kijken......... :Z Ik kijk dus echt wel he..........hebben jullie nog truukjes dan :? Zat al te denken om dan mijn spiegels...
  15. L

    Advies broek

    Ga dit weekend voor een leren broek kijken, iemand nog goeie adviesen waar ik op moet letten. :+
  16. L

    Shadow vraag (prijs)

    Ik heb een moie shadow gezien van '88 maar vindt em een beetje prijzig. er wordt 5000 Euri voor gevraagd en daarbij is er ook nog wat aan kapot. helluppp????????? Wat kan ik bieden zonder meteen de beste man zo pissig te maken zodat de hele koop misschien niet doorgaat????
  17. L

    Nieuw.......

    hallo, Ik kom mezelf even voorstellen. Mijn naam is karin, 37 en aan mijn derde jeugd bezig....althans dat krijg ik voor mijn voetjes geworpen sinds ik met mijn motorrijbewijs bezig ben. Mijn droom is eigenijk een Harley alleen moet ik wat dat betreft nog het een en ander rechttrekken met mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan