Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thun
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    WF6 (No-Agos-Edition)

    Is je Username Agos? Klik dan HIER Zo niet? Scroll dan naar beneden en wees hartelijk welkom *O* Aangezien iedereen zich bont en blauw ergert aan Agos in de afgelopen 3 West-Friesland topics en meneer Agos zich niks aantrekt van de vriendelijke en minder vriendelijke...
  2. T

    koplamp/kuipjes

    Er zit momenteel zo'n heel flauw stadaard crossers schermpje met 2 spotjes op m'n bandit, 1 fitting is echter al verrot en ik ben niet echt happy met de lichtopbrengst van die 1e overgebleven spot (met 2 was het net zo ruk dus er moet zoiezo iets beters op) ik wil dus wat nieuws, maar wou...
  3. T

    Het grote bandit topic 2

    kijk eens aan een vers deeltje voor de liefhebbers van het betere naked rijden :) vroegah zag ie er nog zo uit
  4. T

    Donderse Poezen 8

    Aangezien Deel 7 praktisch op 2500 posts zat, hier weer een vers deel om te besmeuren met zinloos geleuter :9 ****************************************************** VOOR SERIEUZE INFORMATIE OVER THUNDERCATS VERWIJZEN WE U NAAR --> WWW.THUNDERCAT.NL...
  5. T

    dealer beoordeling

    aangezien http://www.motordealer.info/ hardstikke dood is ff een verwijzing naar een nieuwe vergelijkbare site die wel actief is (alleen staan er nog wat minder beoordelingen) http://motor.kicks-ass.net/ als het al bekend is of als Spam wordt beschouwd mag hij weg
  6. T

    Donderse Poezen 7

    Omdat de Modjes alle topics groter dan 2500 posts willen sluiten help ik ze maar ff een handje :P NEW AND IMPROVED... WWW.THUNDERCAT.NL ****************************************************** NIEUWE HUISREGELS: (op verzoek van Viccie, Ed Bracame en Thunderer) 1.)Je noemt geen namen van...
  7. T

    motor-forum en geen stijl

    volgens mij is een filmpje van wat forumers in het verkeerde keelgat van bepaalde mensen geschoten... :+ www.geenstijl.nl de reacties op het artikel zijn zowaar van ONDER michel vermaat niveau :+
  8. T

    Donderse Poezen 6

    Omdat de Modjes alle topics groter dan 2500 posts willen sluiten help ik ze maar ff een handje :P NEW AND IMPROVED... WWW.THUNDERCAT.NL onze eigen "Catwoman" Lynx ;) ooit moet er nog zo'n foto van haar hier komen te staan, maar ze is af en toe een beetje preuts :+ :+ :+ }) (dus...
  9. T

    Suicidale Fietsers/Voetgangers

    Ik kan een heel topic in m'n eentje vullen met stomme voetgangers en fietsers die ik in A'dam voor m'n wielen krijg, maar de 4 sukkels die ik vanavond in Hoorn tegen kwam spannen de kroon... Ze rijden met z'n 4en naast elkaar, Zonder licht (uurtje of 11 's avonds), op een weg met een losliggend...
  10. T

    verbruik en ander gekloot thundercat

    Ik heb een probleem met m'n thundercat. ten eerste verbruikt dat ding absurd veel brandstof 1:12 is niet vreemd en 1:10 doet ie ook vaak... terwijl het verbruik van een thundercat tussen de 1:16 en 1:20 moet liggen... de monding van m'n uitlaat is helemaal roetzwart en nou vanochtend het...
  11. T

    West-Friesland 3

    West-Friesland www.666.nl })
  12. T

    Donderse Poezen 5

    NEW AND IMPROVED... WWW.THUNDERCAT.NL ****************************************************** NIEUWE HUISREGELS: (op verzoek van Viccie, Ed Bracame en Thunderer) 1.)Je noemt geen namen van chickies meer zonder: -foto -telefoonnummer -hobbies -adres 2.)Over Idols zal in dit topic NOOIT maar...
  13. T

    prijs nieuwe voorvork

    ik heb een klein ongelukje gehad, niets ernstigs, maar nu heb ik wel een nieuwe voorvork nodig, want de huidige is krom. Nu staat er op marktplaats een voorvork te koop voor 200 euro weet iemand wat ik voor een nieuwe voorvork bij de dealer zou moeten betalen?
  14. T

    West-Friesland

  15. T

    Donderse Poezen 4

    DE NIEUWE THUNDERCAT SITE VOOR NEDERLAND WWW.THUNDERCAT.NL IS EINDELIJK ONLINE!!! ****************************************************** NIEUWE HUISREGELS: (op verzoek van Viccie, Ed Bracame en Thunderer) 1.)Je noemt geen namen van chickies meer zonder: -foto -telefoonnummer -hobbies -adres...
  16. T

    ongevallen poll

    Na mijn eigen ongelukje was ik laatst getuigen van een ongelukje vlak voor mijn neus, en als er over gepraat wordt krijg je van de meeste motorrijders wel vaag iets te horen dat ze vroeger wel eens een ongeluk hebben gehad... ik ben wel eens benieuwd naar het percentage MFers dat een ongeval...
  17. T

    Donderse Poezen 3

    MOTORBEURS UTRECHT we zijn van plan om dit jaar (2004) gezamelijk naar de motorbeurs in utrecht te gaan op vrijdag 27-2 Kom je ook? stuur dan een mailtje naar Rickie (eric@techvalk.demon.nl) dan zet hij je in het lijstje... motorbeurs Alvast Bedankt, jullie mateloos onpopulaire topic starter...
  18. T

    Flitser en controle E10

    (WOENSDAG)vanochtend op de E10 Hoorn - Volendam, en daarnaast extreem veel politie motoren en auto's tegengekomen Ben zelf de lul (teller 90 mag 80) met correctie enzo zal ik wel een boete voor 5 km te hard krijgen |( Rijden alleen mensen die naar hun werk moeten, en die ratten van de...
  19. T

    Donderse Poezen 2

    JAAAAAAA, na lang wachten hier dan eindelijk het langverwachte deel 2 van het succesvolle Donderse poezen (Thundercats) Topic (Ace rijders zijn ook welkom *D ) Na mijn "kleine" ongelukje van 28-9 heb ik eindelijk een nieuwe Cat... Als van een dijk flikkeren je niet leert voorzichtig met je...
  20. T

    Carb-heaters tegen Carb-Icing

    Ik kwam in het forum wel een aantal verwijzingen naar "Carb-heaters" tegen, maar verder niets over hoe ik aan die dingen kom, mijn Thundercat heeft er behoorlijk snel last van... dus ik vroeg me af of iemand weet of ze bestaan voor de YZF600R en waar ik ze dan kan krijgen (op bekende motor...
  21. T

    MF verzoening

    Sinds het ongeluk van Marco Vugts en de daaruit voort vloeiende berichten krijg ik een beetje vreemd gevoel hier op het MF... :X Allemaal mensen die vage ruzies van jaren terug beginnen op te rakelen, ruzie tussen Motormaniacs en MotorFreaks :? ,gezeur over topics die jaren terug door een...
  22. T

    Donderse Poezen

    Na een tijdje rond gedwaalt te hebben over verschillende topics, dacht ik dat het een leuk idee zou zijn om een Thundercat topic te openen, zo'n topic bestaat nog niet (voorzover ik heb gezocht) terwijl er toch flink wat mensen met een Cat op het forum zitten. Dus ik trap maar af met wat...
  23. T

    Thundercat stuur problemen

    Sinds ik enkele weken geleden de oude BT010 die bij de aanschaf nog op de motor zat heb afgereden zit er nu een Michelin Pilot Road om mijn achter wiel(3a 4000km nu mee gereden). (leek mij handiger aangezien ik de meeste kilometers over de snelweg van en naar mijn school maak) Sinds dat kut ding...
  24. T

    Lucky Bastard

    Net door het oog van de justitiele naald gekropen. Op de ring bij Alkmaar een beetje optrekken met een gozer op een ZXR636 (te hard en redelijk link tussen de auto's door bij de stoplichten. Rijd de Kawa voorop worden we ingehaald door een bordeaux rode BMW die hem een stop teken geeft... fuk...
  25. T

    Bange Flitsers?

    Dit is het eerste topic dat ik open, dus vergeef me als stomme foutjes maak ... Ik vroeg me af of flitsers zich in Nederland soms erg bedreigd voelen? Ik krijg namelijk wel die indruk }) Twee maanden terug zaten een vriend en ik op een 80 weg met de achterkanten van onze motoren midden in een...
Terug
Bovenaan Onderaan