Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BSI
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BSI

    *** VERKOCHT *** Tomtom 450 met auto houder

    Te koop Tomtom rider 450 met houder voor auto. Vanwege aankoop nieuwe motor, daarna in de auto gebruikt, echter die is nu ook verkocht. Vraagprijs € 150,-
  2. BSI

    Landmarkrally 2021, de uitdaging.

    Zie ook de inleiding van het topic: Landmarkrally 2021, de introductie. Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar mederijders. Je parkeert de motor(en) en fotografeert de motor en het object. De foto moet zo weinig mogelijk...
  3. BSI

    Landmarkrally 2021, de introductie.

    Ook in 2021 wordt er weer een Landmarkrally georganiseerd. Voor wie nog het niet kent, Landmarkrally 2021 is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, 36 stuks verspreid over heel Nederland plus 4 bonusfoto's. Op de foto's staan objecten die gevonden kunnen worden door te zoeken in Google...
  4. BSI

    Hoe embed ik een excel file in mijn bericht?

    Hoe kan ik de inhoud van een Excel laten zien in mijn bericht? Voorbeeld url Embedded excel Ik heb twee voorbeelden hoe dit te doen, maar dit werkt hier niet. Embeded Java. <div id="myExcelDiv" style="width: 402px; height: 346px"></div> <!-- * This code uses the Microsoft Office Excel...
  5. BSI

    Mail van MF komt in junk mail terecht

    Ik heb al een tijdje dat de mails vanaf het MF in mijn junk mail terecht komt. Heb even gekeken en volgens mij komt het hier door. Kunnen jullie dit bevestigen?
  6. BSI

    In de steek gelaten BMW ??? RT

    Zag deze motor staan toen ik afgelopen weekend in Brussel was. Vindt het eigenlijk doodzonde, maar ik ben ook geen sleutelaar. '( Misschien dat anderen het wel interessant vinden. Dit is de locatie waar die motor al erg lang staat. ;( Google Maps
  7. BSI

    BMW K 1600 GT

    De OP zoals die oospronkelijk was: Lijkt me fantastisch om te hebben. Clip van BMW K 1600 GT Is een beetje achterhaald en het is nu een topic geworden voor iedereen met een BMW K1600GT/L en iedereen die hierin geïnteresseerd is. De volgende personen hebben een BMW K1600GT/L en hebben...
Terug
Bovenaan Onderaan