Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. F

    Circuitkuip R6 RJ15

    Kuip in nieuwstaat, onderkuip zwart, rest wit. Nergens gebarsten of andere gebreken! Denk een JVP kuip maar niet helemaal zeker. In elk geval zeer degelijke kwaliteit en goede pasvorm. Deze kuip is te gebruiken in combinatie met de originele zit. Geleverd met origineel zadel, kuipruitje en...
  2. F

    Metzeler Racetec Interact K2 nieuw

    Nieuwe set Metzeler Interact Racetec K2 120/180(55) Vorig jaar bij Erwin gekocht, zeer betrouwbare banden dus 😊! Dot voorband 0214, dot achterband 1314, steeds koel en donker bewaard in de kelder. Prijs: 250€ Kunnen verstuurd worden mits betaling verzendingskosten. Ophalen in Waarschoot...
  3. F

    Onderdelen R6 RJ 15

    Verkoop van losse onderdelen voor Yamaha R6 RJ15 vanaf 2008-heden: - Toby stuurdemper, volledig instelbaar 225€ - MWR luchtfilter 100€ - Translogic quickshifter, omgekeerd schakelen, met 1 schakelstang (staat bij mij gemonteerd op Gilles Tooling schakelset) 350€ - Complete CRC-kuip...
  4. F

    R6 RJ15 2009 circuit

    Yamaha R6 RJ15 2009, +/- 13600km, in zeer goede staat ! Enkel voor circuit, wel geleverd met comformiteitsattest obv chassisnummer: - Stalen remleidingen voor en achter - Braking remschijven vooraan - Witte JVP-kuip, in perfecte staat (geen barsten of scheuren, nauwelijks gebruikt) - K&N...
  5. F

    R6 RJ15 2010

    R6 RJ15 2010 KM: +/- 13.500 Motor komt met nieuwe motorolie, oliefilter en remolie voor verkoop. Motor is in zeer goede staat, nooit gecrasht of grindbak gezien. Ikzelf rijd ermee sinds 2012, ongeveer 10 dagen vrij rijden per jaar. Altijd tot in de puntjes onderhouden en gepoetst door gedreven...
  6. F

    JVP kuipset R6 2008-2012 nieuw

    Wegens verandering van plannen, nieuwe kuipset JVP te koop. Het gaat om deze: Zoeken Set is compleet zoals beschreven in link. Mag weg voor 100euro minder dan nieuwprijs (335euro dus) Kan opgestuurd worden naar Nederland (zelf Belg) mits vooruitbetaling en betaling verzendkosten. Indien...
  7. F

    GSXR 750 K4/K5

    Wegens zin in iets anders verkoop ik mijn GSXR 750 K4, sinds 2 jaar in mijn bezit voor vrijrijden, heeft voordien ZAC gereden (ex medeforumlid De Tip), Specificaties: - standaardblok met ongeveer 12.700km - kuip in BSB relentless 2007 uitvoering (zelf gespoten, niet 100% maar dit maakt je...
  8. F

    Hallo aan allen

    Beste medemotard, even mezelf kort voorstellen aan jullie. Ik ben Dieter, zuiderbuur ofte Belg, 32 en sinds mijn 21ste actief motorrijder. Voordien was er een Kreidler RCM en een opgevoerde Honda NSR. Met het motorrijbewijs in de hand startte ik op een Yamaha SZR 660 die na een jaartje tot...
Terug
Bovenaan Onderaan