Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: paashaas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. paashaas

    Nieuwe motor gelijk op de testbank?

    Wat zou de beste volgorde zijn? Motor met 0 op de teller: Inrijden zonder volledig uitlaatsysteem, dan wisselen en op de testbank? OF Meteen uitlaat vervangen bij aflevering, daarna inrijden en daarna pas op de testbank? Leverancier van uitlaatsysteem zegt: special developed mapping is...
  2. paashaas

    Gezocht: brandstoftank van een Ducati monster 900ie uit 1995

    Gezocht: brandstoftank van een Ducati monster 900ie uit 1995. De oude is lek en waarschijnlijk niet meer te repareren.(te hoge kosten) Wie kan helpen of heeft tips of adressen voor evt reparatie of een donor-tank.
  3. paashaas

    Losse stekkers

    Hoi mannen, Wie kan mij helpen. Onder het zitje bij een 750 k6 liggen wat losse stekkers. 1 is er om in de dealer mode te komen, dat weet ik. Nu zit er ook een 4 draads stekker met zwarte met gele blokjes. Die zit nergens op aangesloten, kan iemand mij vertellen waarvan die is en/of die...
  4. paashaas

    Ecu gefrituurd of wat anders aan de hand?

    Boys, Het gaat om een gsx-r 750 k6/7. Onder het rijden alle spanning weg... hoofdzekering gesprongen. Na meten bleek de spanningsregelaar kapot te zijn. Na een andere spanningsregelaar gemonteerd te hebben kregen we weer spanning en alles bleek te werken. Alleen gooit hij hem wel rond...
  5. paashaas

    1000 bochten route. Tom Tom instellen..?

    Goedenavond allemaal, Volgend weekend gaan we de 1000 bochten route rijden in de Eifel. Op zich geen probleem zou je zeggen... Nee klopt. nu is het zo dat ik een TomTom xl heb en de route van het internet geplukt heb, en op de tt heb gezet. Nu snap ik een paar dingen niet en mss kan iemand...
  6. paashaas

    Kuipdeel gsxr-1000 2001

    Wie kan mij aan dit onderdeel helpen?
  7. paashaas

    RSV 1000 R koelprobleem

    Heb hier een RSV staan uit 2004 met een koelprobleem. De temp loopt langzaam op en rond de 95 graden borrelt de vloeistof in het expansivat. Tot hij vloeisyltof uit de overloop gooit. Peil stond tussen min en max in. Wat kan er aan de hand zijn?
  8. paashaas

    Modificatie voor hoppende koppeling gsx-r 1000

    Aangezien ik geen reactie krijg in het 1000 forum probeer ik het hier ook maar even. Bij snel wegtrekken met mijn motor een raar en hoppend fenomeen opgemerkt. Nu lees ik op verschillende fora dat er een modificatie is die dat hoppen zou oplossen. Ze praten over een koppelingsplaat van een...
  9. paashaas

    Gezocht: Brandstofpomp gsxr-1000 2001

    Gezocht: brandstofpomp voor een gsx-r 1000 uit 2001. Aangezien de mijne zo erg vervuild is en ik het risico niet wil lopen dat ik mijn pas gereinigde injectoren weer moet laten reinigen.(wat dus veel centjes kost) Alvast bedankt.
  10. paashaas

    slecht lopen gsxr1000 in lage toeren

    Beste forumleden, Mijn probleem, mijn gsxr 1000 uit 2001 is afgesteld op de bank met een PC3, volledig systeem van akra en racefilter. Op de terugweg van de TT liep de motor bij lage toerentallen erg schokkerig, bij hoge toeren geen last van. Bougies vervangen en kabels nagekeken, een...
  11. paashaas

    info tbv restauratieproject Honda cb450s

    Onlangs een cb450s uit 87 aangeschaft in onderdelen en nu bezig met het in elkaar zetten. werkplaatshandboek wel aanwezig maar kom ik niet echt verder mee. wie kan me wat foto's sturen van het frame aan de achterkant? de kont hebben ze afgeslepen en moet weer origineel gemaakt worden...
  12. paashaas

    M900 1995 bak

    Voor een vriend van mij ben ik aan het kijken of we een probleem met de Versnellingsbak kunnen oplossen. Hier het probleem: Koppeling werkt Schakelpookje zit vast in de 2 de versnelling en zit geen beweging in. De vraag: wat kan de oorzaak zijn en wat evt. de oplossing. Het blok is 2...
  13. paashaas

    spyball stuff

    Wie heeft er toevallig nog een handzender liggen van een Spyball alarm. De handzender die ik zoek is van het alarmtype 8510 royal. Een grijze handzender met een groene rand erom heen en 2 vierkanten drukknoppen. Ik heb er 2 maar denk alle 2 kapot. Of ik moet er 1 kunnen lenen of de...
  14. paashaas

    gezocht: Uitlaat voor KTM 950Sm 2006

    Gezocht voor een KTM 950 SM uit 2006: Uitlaat: akra of leo carbon. Als je iemand weet die er 1 in de verkoop heeft laat het aub even weten. Gr....Dennis
  15. paashaas

    Michelin pilot power 190/50zr17

    Band met goed profiel maar klein spijkertje ingereden. Precies in het loopvlak. Is te maken.. Perfect voor stunt of gummen. Teab.
  16. paashaas

    kleppen stellen of te verwaarlozen

    Ik heb de speling gemeten en kom tot de volgende waardes: moet ik ze stellen of is het te verwaarlozen....
  17. paashaas

    info gevraagd over xenon

    Wie heeft er zo'n setje op zijn motor geplaatst en wat zijn de ervaringen met de xenon-set en het bedrijf? En makkelijk in te bouwen zonder knip en soldeerwerk? http://www.verlichtingkopen.nl/catalog/product_info.php?cPath=21_23&products_id=169
  18. paashaas

    TPS sensor

    Ik had deze vraag ook al in het gixxer topic gesteld, maar daar kwam geen duidelijk antwoord uit,dus hierbij in het techniek topic. Ik was net een beetje aan ut prullen en dacht ,ik ga eens kijken in de dealermode. Dus 2 draadjes doorverbonden en nu zag ik dat de tps niet in het midden staat...
  19. paashaas

    motor informatie opvragen

    Aangezien Motoport Vianen er niet meer is, waar kan ik gegevens over mijn motor opvragen mbt. ondehoud en modificaties? heb het al geprobeert bij de Nimag ,maar daar kreeg ik als antwoord: Uw motorfiets is indertijd door MotoPort Vianen afgeleverd en er zijn geen modificaties of andere...
  20. paashaas

    welke accesoires.....

    Hoi Allemaal, Welke kleine accesoires hebben jullie op je motor geplaatst/laten plaatsen?(zoals rimstriping,gearindicator,knipperlichtjes , kent.plaat houder, stuurgewichtjes in die mooie kleurtjes enz. enz. ) Leuk om te weten en om evt. wat tips op te doen. gr paashaas
  21. paashaas

    Koppelingsprobleem?

    Bij mijn gsxr 1000 uit 2001 merk ik ,als ik hard wil optrekken,een soort scharend geluid,als ik dan gas terug neem,is het weg.Verder hoor ik het geluid niet,dus alleen bij het hard optrekken. Het is naar mijn weten niet een versleten koppeling,ik heb die al getest door in zijn 6 ineens volgas...
  22. paashaas

    Nederlandstalig instructieboekje gsxr 1000 2001

    wie kan me helpen aan een Nederlandstalig instructieboekje van mijn motor? Of wie weet een collega-rijder die ook zo'n motor heeft waarvan ik dat boekje mag kopieren
  23. paashaas

    leren combi blauw/grijs/zwart

    Te koop wegens te weinig kastruimte: Leren combi in de kleuren blauw grijs en zwart. Jas van het merk MQP Maat:56 Type:Dynamic Cruiser met div.beschermingsstukken. Broek van het merk EVO Maat:56 De jas en de broek zijn aan elkaar te ritsen en heb hem zelf 1 jaar aangehad. Heb zelf...
  24. paashaas

    aangeboden gsx-r 750w 1992

    Wegens aanschaf van een andere motor bied ik mijn huidige motor te koop aan: nette en goed onderhouden Suzuki GSXR 750w uit 1992. Pas grote beurt gehad.oa: Olie Oliefilter Luchtfilter was nog goed dus is niet vervangen. Bougies. voorband: Dunlop sportmax D207F...
  25. paashaas

    wat moet mijn motor opbrengen?

    Wegens aanschaf van een andere motor, wil ik graag weten wat mijn motor in de verkoop doet of dat ik in moet ruilen. Suzuki GSXR 750w uit 1992. Pas grote beurt gehad.oa: Olie Oliefilter Bougies. voorband: Dunlop sportmax D207F achterband:Bridgestone BT014. Kleppen gesteld...
Terug
Bovenaan Onderaan