Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WoBBeL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. WoBBeL

    [TK] Carbtune Pro (Nog geen maand oud)

    Nadat m'n Honda was afgesteld, toch besloten hem weg te doen en nu dus een Carbtune Pro over die nog geen maand ous is _O- Alles zit er bij, helemaal compleet in originele doos. Ook aankoopbon zit erbij (van 7-6-2013)! Nieuwprijs is € 89,- maar slechts 1 keer gebruikt dus doe een goed...
  2. WoBBeL

    Wat was er kapot?

    De laatste tijd ligt MF er heel vaak uit 's ochtensd :o heb je een MySQL server die 's ochtends eerst een bakje koffie nodig heeft ofzo? O-)
  3. WoBBeL

    Welke aansluiting is dit?

    Ik hebeen nieuwe sensor voor m'n geliefde Honda, alleen heeft deze er andere aansluitingen op zitten. Heeft iemand enig idee wat voor 'n soort stekkertjes daar op moeten en hoe die heten? 8-)
  4. WoBBeL

    How-To: GPX route toevoegen aan Navigon 2.0.2 (iPhone)

    Na het lezen van vele topics op het internet (en op motor-forum Route navigatie op iPhone. (dus vooraf gemaakte route's). ) kwam ik tot de conclusie dat het onmogelijk is om een GPX bestand in te laten in Navigon. Er gaan veel verhalen rond over het omzetten van GPX bestanden naar RTE / ROUTE /...
  5. WoBBeL

    Louis vestigingen open op zondag?

    Weet er iemand of er vestigingen van Louis een beetje dicht aan de grens open zijn op zondag? Ik had ooit een mooie pagina van Louis gebookmarked met alle zondag openingen erin, maar ik kan het niet weer vinden B| Iemand enig idee?
  6. WoBBeL

    Knipperlicht, overbodige extra??

    Het zal wel aan mij liggen, maar wordt een knipperlicht tegenwoordig als exclusieve accessoire gezien en daarom maar zelden gebruikt? Met name op rotonde's en op de snelweg zie ik ze nog zelden. Ben ik de enige die dit dondersvervelend vind? :$
  7. WoBBeL

    Aanmeld captcha?

    Is het mogelijk dat we een captcha krijgen bij de registratie procedure, of een "Wat is twee plus vier in letters" = zes soort captcha? Die stomme spambots zitten elke keer dit mooie forum vol te spammen B|
  8. WoBBeL

    [GRATIS] Mobil Super 2000 X1 10w-40 1 liter

    Hallo MF'ers!! Omdat ik het voor mij kaar heb gekregen om zowel mijn koekblik als motor in puin te rijden heb ik wat over :+ Maar helaas, de motor gaat gerepareerd worden dus het koekblik moet wijken! En wat heb ik nog in de aanbieding? Nog een dicht flesje Mobil Super 2000 x1 10w40 in 1...
  9. WoBBeL

    20 jaar, rijles op zware motor

    Stel je bent 20 jaar, mag je dan wel lessen op een zware motor? Heb het niet over het examen, maar over de lessen. Een vriend van mij wil beginnen met lessen op zijn 20ste, en dan een paar manden later is hij 21 en wil dan examen doen voor een zware motor.
  10. WoBBeL

    Smurrie op remschijf

    Laatst zag ik allemaal smurrie op m'n remschijf zitten...dus meteen ff schoonmaken. Na de volgende rit zat het er gewoon weer op (maar wel in mindere mate) Het is een soort grijze droge pasta. Het zit op de linkerremschijf aan de voorkant van mijn VF1000F. De foto's: Schoon...
  11. WoBBeL

    VF1000F startmotor vervangen

    Heeft er iemand enig idee hoe ik dit ellendige rotboutje loskrijg? Hij zit precies achter een buis van het frame waardoor ik er niet goed bij kan met een steeksleutel of een dopsleutel... :N Ik moet mijn startmotor eruit halen omdat hij het al een tijdje niet meer doet en ik al een nieuwe...
  12. WoBBeL

    Nieuweling met eerste motor!

    Hallo allemaal :) Ik ben Roy Bakker uit Enschede en heb onlangs mijn motorrijbewijs gehaald. Vandaag voor het eerst een motor gekocht en ik heb er echt zin in om hier lekker aan te sleutelen. Mijn aankoop is een VF1000F voor een superprijsje, maar wel met enkele mankementen...maar dat zul je...
Terug
Bovenaan Onderaan