Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nightmare
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. nightmare

    Te Koop TIPI tent [verkocht]

    Weinig gebruikte tipi tent. Staat in een paar minuten. Vraagprijs €60.- exl. verzendkosten of ophalen.
  2. nightmare

    Schuberth SRC-System Pro [VERKOCHT]

    I.v.m. kopen van een nieuwe helm is deze overbodig. Hij werkt nog prima ,accu houd het de hele dag vol. Is voor helmmaat 60/61. vraagprijs €125.= incl verzenden.
  3. nightmare

    navigatie Garmin Zumo 390LM met onroute kaart[VERKOCHT]

    vraagprijs €150.=
  4. nightmare

    action cam salora wifi

    ik heb hier nog een ongebruikte action cam liggen,mag weg voor €25
  5. nightmare

    tanktas te koop

    ik heb hier nog een tanktas liggen met onderplaat voor €10
  6. nightmare

    te koop twee regenbroeken gevoerd

    Ik heb twee motoline motorbroeken te koop zijn beide met voering een maal maat M en een maal maat L €15 p.st.
  7. nightmare

    Weekje Dolomieten

    Zo.... Gisteren terug gekomen van een week in de Dolomieten Op de heen weg vorige week zaterdag was het al zeer warm met 36 graden in zuid Duitsland En voor de rest van de week is het niet onder de 30 graden geweest Op de Stelvio was het gezellig druk op zondagmorgen en ook al 22 graden...
  8. nightmare

    week in Schotland

    De motor staat zondagmorgen klaar voor vertrek naar de boot in IJmuiden Na een voorspoedige rit staan we om drie uur klaar om aan boord te gaan We zijn niet de enigen Eenmaal aan boord is het behoorlijk zweten om je motor vast te zetten Met z'n allen op een kluitje Maar uiteindelijk...
  9. nightmare

    effen voorstellen

    Hallo Mijn naam is Eddy Na hier ook al een tijdje rond te neuzen wil ik me ook even voorstellen Ik ben 50 jaar en rij al vanaf mijn 18e jaar motor waarvan de laatste 6 jaar op een R1200GS Ik rij alleen plezier kilometers en dat zijn er ongeveer 12000 per jaar :) mvg Eddy
Terug
Bovenaan Onderaan