Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: magnamen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    wielen cbr 1000f

    hoi hoi ik wil mijn wielen van de cbr 1000f een andere kleur geven ik zit te denken aan wit , goud of toch weer op nieuw rood spuiten wat zal het mooiste zijn ??? zie foto leo
  2. M

    benzine druppelt uit overloop

    hoi hoi ik heb mijn carb twee weken geleden ultrasoon laten schoon maken hij loopt weer goed. maar nu als ik een ritje heb gemaakt en als de motor 5 min stil staat komen er een aantal druppels benzine uit het overloop slangetje een druppeltje of 20 wat kan dat zijn verder onder het rijden...
  3. M

    achterband

    hallo ik ben in het bezit van een honda cbr 1000f een sc21 1988 en er moet een nieuwe achterband op er zit op deze motor standaard 140/ 17 op kan er ook een breder op ik weet dat er op de sc24 vanaf 1989 170 op ligt wie weet dit zo gr leo
  4. M

    vlotterlek

    hallo hoe kan een vlotter nou in een keer lek gaan van de week nog gereden ( cbr 1000f ) van morgen ik denk ff stukkie gassen motor gestart en wat zien ik een plas benzine onder de motor ( k...t ) carbs er af denk zal wel een vlotter blijfen hangen of zo en in een vlotter zat vol met...
  5. M

    repair manual cbr 1000f

    morgen mensen ik zoek voor een honda cbr 1000f bj '89 een digitaal repair manual wie heeft er een of weet waar ik het kan downloaden alvast bedankt leo
  6. M

    vraagje

    hallo ik heb een honda cbr 1000 f gekocht maar wat betekent nu de lettets CBR ? en het f je achter de 1000 ben benieuwd gr leo
  7. M

    te koop honda magna vf 750c

    Zeer mooie Magna. V45 bj 1984 belasting vrij Motor loopt perfect en verder werkt alles. Als je een Magna liefhebber bent moet je deze eens komen bekijken. Lakwerk tank en kappen is nieuw al het chroomwerk is perfect, tot nieuwstaat toe. Voor- en achterbanden zijn nog goed voor lang...
  8. M

    Probleem met carbs synchroniseren

    hallo heb even een vraag waarom krijg ik mijn cabs niet synchroon kan stellen wat ik wil maar de vloeistof in de carbtune veranderd niet of nouwelijks het verschil blijft groot oja heb gaat om een magna v45 750c v-four is de meest linker carb niet afstelbaar? die is toch vast en de drie...
  9. M

    vlotterhoogte magna vf750

    hallo mannen ( vrouwen ) even een vraag als de vlotter hoogtes van een magna veel verschil in zit wat wat gaat de motor doen ? inhouden slecht lopen of zo bij mij verschilt het nogal heb ze alle 4 even gemeten cab1 = 3.6 mm cab2= 6.8 mm cab3= 4.8mm cab4= 2.3mm wat moet de juiste...
  10. M

    opknapper te koop vf500f

    te koop honda vf500f bouwjaar 1985 deze honda vf 500f is in goede staat en belasting vrij is techinis goed motor blok loopt mooi pas beurt gehad ketting en tandwielen zijn ok alleen uitelijk wat minder kan een opknapbeurt gebruiken stalen remleidingen 72 pk verder werk alles zo...
  11. M

    magna met dipje

    hallo ik ben nieuw hier zal me ff voorstellen ik ben leo en heb sins vorig jaar een honda magna v45 750 cc mijn magna heeft bij lagetoeren tallen een dip bij het oppakken als ik zeg maar in de 2 door de bocht ga en gas geef dan houd hij iets in en dan in een keer hop daar ga hij weer ik...
Terug
Bovenaan Onderaan