Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BBS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BBS

    Gerammel in m'n Ace

    Sind vanmiddag rammelt m'n Ace ineens. Specs: Thunderace uit 1996 met 46k op de teller. 't lijkt alsof er een paar schroefjes onder de tank los zitten. Iemand een idee wat 't kan zijn? (voordat ik de boel open haal of m weg breng) 't wordt erger als ik ff goed door heb getrokken. (dan zelfs...
  2. BBS

    Grrr!! Hoes eraf, spiegel aan diggelen

    Lekker hoor, vanochtend vroeg moest ik naar Barendrecht (sollicitatie) en aangezien ik geen zin in de trein had, ben ik maar op de motor gegaan. Haal ik de hoes er af (ze staat voor de deur), zie ik dat de linkerspiegel aan diggelen ligt G%##@dver*&mme!!! :( Is er waarschijnlijk 1 met de...
  3. BBS

    Banden op spanning... Voor ineens geen grip meer

    Ik heb gisterochtend m'n banden netjes op spanning gebracht voor moest bijna 0,2 bar bij en achter ook. (voor 2,3 achter 2,5 bar) (ik controleer normaal gesproken wekelijks met zo'n apparaatje) Nu reed ik gisteren met dat K*tweer uiteraard erg rustig. Echter vanmiddag met het droge weer, wilde...
  4. BBS

    Frituurvet op de wegen in zwolle

    http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22057 Oppassen geblazen dus.
  5. BBS

    Extreme slijtage laarzen

    Is het normaal dat de linkerlaars erg snel slijt? (door het terugschakelen) Ik heb m'n laarzen nu 14 maanden en het profiel is op dat stukje al helemaal weg. Hoe lossen jullie dat op? Nieuwe laarzen :? of nieuwe zool / stukje zool. Oja, ik heb leren all weather laarzen (merk weet ik zo niet).
  6. BBS

    Ongelukje.... olie op de weg

    Hé allemaal. Ik heb zaterdag een klein ongelukje gehad. In zwolle. K stond bij het verkeerslicht op de linkerbaan (voor linksaf) Ik trok op en ging de bocht door... totdat de motor onder me weggleed... (vreemde gewaarwording) Ik heb zelf geen schrammetje, maar de motor des te meer. Er lag dus...
  7. BBS

    Leuk koekblik in de autovisie

    In de autovisie van die vandaag of morgen in de winkel ligt, staat een leuk koekblik. (wij drukken hier o.a. de Autovisie) Bugatti EB 16.4 Veyron 0-100kmph 3,0 seconden (lukt \"gemakkelijk\" door veel motoren) Echter: 0-300kmph < 14 seconden (Oeps!) Max. snelheid: een enge 406kmph Motor: W16...
  8. BBS

    Suzuki GSX-F 600, choke bij koud weer. aan/uit

    Als ik zonder te choken probeer weg te rijden, dan geeft ze een beetje problemen. (erg inhouden enz.) Ik weet dat dit hoort, maar als ik choke heb ik het volgende probleem. Als ik de choke aan zet, dan gaat ze gelijk naar de 3.500 / 4.000 toeren (bij koude motor uiteraard). Ik vind dat wel...
  9. BBS

    Vooraan staan bij verkeerslichten, mag dat?

    N.a.v. \"Wheely mag dat\" kwam ik hier opeens op. Gisteravond ben ik nog ff gaan cruisen en toen wilde ik langs de rij auto\'s om vooraan te gaan staan. Echter toen ik bijna vooraan was zag ik dat de 2 !! voorste auto\'s politieblikken waren. :( Ik durfde niet vooraan te gaan staan en ben...
  10. BBS

    Eindelijk m\'n motor thuis!

    Wilde ik toch even zeggen. Vrijdagavond opgehaald (Drachten) en terug naar Raalte gereden (20:30 \'s avonds met regen :( ) Was best wel eng moet ik zeggen. (eerste keer, regen, donker) Van \'t weekend in totaal gelijk 500km gereden en het bevalt prima! (overal geshowed) Mams was ook helemaal...
  11. BBS

    Hulp bij aanschaf motor..(ik mag nog niet rijden)

    Hé allemaal, Zoals jullie ws al wel hebben gezien ben ik hard op zoek naar een Suzuki GSXF600. Nu heb ik even een \"klein\" probleempje. Ik ben net gebeld door een man die zijn motor graag wil verkopen. Ik had vorige week al contact met hem gehad, maar toen had ik de boot nog een beetje...
Terug
Bovenaan Onderaan