Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gipino
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gipino

    Gezocht remklauw adapter Husqvarna te

    Ik zoek een remklauw adapter om een 320mm schijf te monteren. De husqvarna is een te 610 van 1999.
  2. Gipino

    Zijkappen Husqvarna te 610 gevraagd.

    Gezocht zijkappen voor een Husqvarna te 610 bouwjaar 2000.
  3. Gipino

    Welke open filters

    Als ik mijn CB450S goed aan het lopen heb wil ik er open filters op zetten en uiteraard de sproeiers aanpassen. Ik heb de keuze uit goedkope filters: http://www.polo-motorrad.de/de/power-luftfilter-50-55-mm.html Of de filters van K&N...
  4. Gipino

    CB450S zadel

    Ik zoek een zadel voor een Honda CB450S uit 1987 voor weinig ;) Hoeft niet netjes te zijn, als de onderplaat maar goed is
  5. Gipino

    CB450S Houdt af en toe in

    Ik heb een probleem met mijn Honda CB450S uit 1987. Als ik rij en de motor wil doortrekken dan lijkt het net of ik maar half gas geef bij vol gas accelereren. Hij doet soms na +/- 25 km rijden maar soms ook helemaal niet. Ik kan dus een hele dag rondrijden zonder problemen en de andere dag houd...
  6. Gipino

    Tik in achterste cilinder

    Motor is verkocht
  7. Gipino

    Inlaatrubbers

    Ik heb (prefentief) remreiniger over de inlaatrubbers gespoten om de rubbers te controleren op valse lucht, i.p.v. dat de motor hoger stationair gaat lopen of dat er niks gebeurd slaat de motor af, het lijkt net of hij verzuipt. Wie o wie kan mij een verklaring geven hiervoor. Het gaat om een...
  8. Gipino

    Remschijven Honda cb 450S

    Voor low budget project zoek ik en paar goede ( meer dan 3.5mm) gebruikte remschijven voor een Honda CB450S. Eventueel zoek ik ook nog eenn achterband in de maat 110-90-18 of 400x18. Heb je andere low budget onderdelen liggen voor de cb450s dan graag bericht.
  9. Gipino

    Honda cb450s ombouwen naar caferacer

    Graag zou ik mijn Honda cb450S uit 87 om willen bouwen naar caferacer. Graag zou ik willen weten (voor de fotoshoppers onder ons) hoe het zou staan om een caferacer zit op mijn cb te zetten. Hoop dat jullie wat kunnen met de volgende foto,s Foto van een CB450 (niet de mijne) Foto van de...
  10. Gipino

    Ervaringen met Kit Brake remschijven

    De remschijven van mijn (hobby) Honda CB450S PC17 zitten iets onder het slijtage limiet. Bij Goparts heb ik remschijven gezien van het merk: Kit Brake en deze kosten 57,98 p/st. Het merk ken ik niet maar een beetje Lucas schijf kost +/- 110,- Wie heeft er ervaring met deze schijven...
  11. Gipino

    Yamaha FZ 750

    VERKOCHT
  12. Gipino

    Gezocht origineel rood achterspatbord xl 250S

    Gezocht origineel rood achterspatbord Honda xl 250S bouwjaar 82.
  13. Gipino

    Honda xl forum?????

    Is er belangstelling voor een Honda xl forum????? Wil misschien een xl forum op gaan zetten.
  14. Gipino

    Info Honda XL 250 uit 1982

    Hallo,Als het goed is haal ik morgen mijn xl op(moet eerst nog ff proefrijden). Nu zoek ik een werkplaatshandboek van een Honda XL 250S bwj 1982. Heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan m niet vinden.
  15. Gipino

    XL 250/500 makkelijk op nl-kenteken te zetten

    Is een originele Honda XL 250/500 makkelijk op kenteken te zetten. Motor wil ik uit Duitsland halen. Ook zou ik willwn weten wat de keuringkosten zijn.
  16. Gipino

    Aankoop Honda CB ????

    Ik wil in de toekomst een Honda cb helemaal gaan opknappen ik weet alleen nog niet welk type ( 350, 500, 550, 750) ik wil hebben, Hij moet sowiezo belastingvrij zijn. Waar moet je bij een cb extra op letten (afgezien van de standaard dingen) als je een opknapper koopt.
  17. Gipino

    Wat brengt een originele KTM 640 supermoto op

    Een collega van mij wil zijn KTM 640 supermoto verkopen en vraagt zich af hoeveel hij nog moet opbrengen. gegevens: KTM 640 supermoto. kleur: rood/zwart km stand: 8000 km bwj: 2002 Motor is in originele staat en goed onderhouden.
  18. Gipino

    Uitlaat Africa twin

    Heb een Sebring demper voor een Africa Twin te koop zien staan, deze is echter van een oude type (650cc). Past deze demper op een Africa Twin type RD07 (750cc)
  19. Gipino

    Gezocht werkplaatshandboek Africa Twin RD07

    Zoek een werkplaatshandboek van een Africa Twin type RD07 (93-96) dit mag ook in pdf file zijn. Heb al in het werkplaatshandboek topic gezocht maar niets gevonden.
  20. Gipino

    Past een tank van een cr 250/500 op een xr 650

    Ik ben bezig om mijn xr te voorzien van zwarte kappen. Nu wil ik ook de tank vervangen(spuiten begin ik niet aan) voor een witte waar ik zwarte radiator kappen op zet. Wie kan mij vertellen of een tank van een cr250/500 bouwjaar 92-95 gaat passen op mijn xr 650.
  21. Gipino

    Vervanging voor veerhoezen xr

    Ik wil van die lelijke veerhoezen af die om de veerpoten van mij xr 650 zitten. Ik heb al op diverse motoren(waaronder diverse xr,s)van die kunstof strips zien zitten. Wie weer waar ik deze kan krijgen????.
  22. Gipino

    Achterspatbord xr 650

    Ik wil op mijn xr 650 en ander (zwart) achterspatbord monteren, kan iemand me zeggen welk spatbord past of pas te maken is. Bijlage: xr_vince.jpg
  23. Gipino

    Problemen met grip op nat wegdek

    Ik heb op mijn xr 650 pirelli,s mt 90 liggen, voor in de maat 90/90-21 achter 140/80-18. Op nat wegdek heb ik (achter) zeer weinig grip. Nu mijn vraag: ligt dit aan de te brede band op een te smalle(2,15 inch) velg. ps op droog wegdek geen enkel probleem met grip.
  24. Gipino

    Ketting montage Honda xr 650

    Ik ben bezig om nieuwe ketting en tandwielen op mijn xr 650 te zetten. Bij de ketting zitten twee kettingsluitingen één met een zogenaamde veerclip + één met een persverbinding. Op de verpakking staat dat de veerclip tot 250cc gebruikt mag worden. Op de ktm LC4 640 supermoto van een collega zit...
  25. Gipino

    Acerbis koplamp is het wat???

    Ik wil op mijn Honda xr650 een acerbis koplamp monteren, ik zit alleen nog met een paar vragen. -Past de koplamp er zo op, of moet ik de kilometerteller verwijderen. -Wat is de lichtopbrengst. -Is het kwalitatief gezien wat. Bijlage: 50410000150_0.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan