Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PRS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PRS

    Pekelfiets 'gereinigd' met zuur

    Vorige week heb ik voor mijn ega bij een motorzaak in het midden van het land een NT700VA Deauville gekocht die helaas een leermomentje voor mij blijkt te zijn geworden. Eerst gebeld hoe de optische&technische staat van de Deauf was, hij is er met de telefoon aan z'n oor omheen gelopen en...
  2. PRS

    GEZOCHT: 2 motorblokbouten tbv ophanging

    Ik ben voor montage van een valbeugelset op zoek naar: 1 x Bout 35 of 36 cm lang / doorsnee 9.90mm 1 x Bout 29 of 30 cm lang / doorsnee 9.90mm Of 1 x Tapeind beide zijden met glad deel 26 cm 1 x Tapeind beide zijden met glad deel 32 cm Wie kan mij hieraan...
  3. PRS

    Gaten boren in aluminium frame

    Aangezien domme vragen niet bestaan... Vraag: Kan ik in het frame van mijn oude NTV650 2 10mm gaten boren tbv valbeugels? Antwoord: A: Ja dat kan jij als je een boormachine en een goede metaalboor hebt B: Nee, wan dan is per direct je frame onveilig C: Domme vragen bestaan wel...
  4. PRS

    Handvatverwarming uitwisselbaar?

    Vraagje; De originele handvatverwarming van mijn ST1300 is defect, alleen het rechterhandvat. Een nieuwe kost bij CMSNL.NL € 132,00 incl. btw. (jaja) Nu kan ik beter voor € 59,00 een setje Saito monteren, maar ik vraag mij af of zo'n los handvat van bijvoorbeeld Saito ook zou werken op de...
  5. PRS

    Wat maakt het verschil? (50cc - 125cc)

    Tijdens mij zoektocht naar een 125cc motortje voor een kennis vraag ik mij al een tijdje af waarom de topsnelheid van zo'n ding eigenlijk zo laag is... opgegevens topsnelheid ligt zo rond de 125 km/u. Vroegah haalde mijn Honda MT-5'je met een 50snel cilindertje 90 km/u, een Honda Varadero...
  6. PRS

    FJR1300 (2001) slaat linksaf

    .
  7. PRS

    Benzinekraan GSX600F

    Ik heb hier in de winterstalling de GSX600F (1995) van m'n broertje staan, en het viel mij op dat de brandstofkraan zo draait dat hij niet overeenkomt met de merktekens op het kuipdeel (RES/ON/PRI) Zoals hij nu staat zou hij op de reservestand staan, de kraan draait met de klok mee omhoog...
  8. PRS

    Opruimingskoopje: restant reserve onderdelen ST1100 90-2002

    Na verkoop ST1100 Opruiming reserveonderdelen ST1100 SC26 v.a 1990 Nog beschikbaar: Bobine-set met bougiekabels | € 25,00 Brandstofpomp | € 15,00 Carburateur-set | € 25,00 CDI-unit | € 45,00 Schetsplaat RZ met reminrichting | € 35,00 Schetsplaat LZ met steps | € 20,00...
  9. PRS

    GP-online?

    Er is al eens eerder een topic over geweest, maar misschien zijn er inmiddels nieuwe tips? Wij kijken MotoGP meestal via BBC2 of 3, maar ik zie dat de race van morgen niet uitgezonden wordt.. -O- Wie weet nog een site waar je de race online kan volgen zonder dat mn laptop vol wordt...
  10. PRS

    Gezocht: 2 nette stofkappen Yamaha XV250 Virago

    Heeft iemand nog en redelijk (zonder roest) setje veerpootstofkappen liggen voor een Yamaha XV250 Virago van 1988? Dus niet de keerringen maar de stofkappen links en rechts
  11. PRS

    Maten BMW helmen.

    Kan iemand (uit ervaring) wat zinnigs zeggen over de maten die BMW hanteert mbt hun helmen? Ik rij al jaren met helmen van Caberg en heb zelf een maat 57/58, dit is bij Caberg een maat M, en volgens mij is dit zo bij meerdere merken Ik zie bij BMW maat 56/57 en maat 58/59... dus ben ik...
  12. PRS

    Buddyseat demonteren CM250

    Ik heb vorige week een CM250C gekocht dit wordt mijn hiermee-kom-ik-de-winter-wel-door tijdverdrijf... Maar geloof het of niet... ik krijg de buddyseat er niet af... Iemand enig idee of er een slimmigheidje verstopt zit? De buddy zit aan de voorkant onder de tank geklemt, en het enige wat...
  13. PRS

    VF750F RC15 restantje voor weinig tot bijna niets..

    Alles = verkocht :Y
  14. PRS

    Buddyseat Honda CM250 1982-1984

    Heeft iemand nog een nette buddyseat (zonder werk) liggen voor een Honda CM250 1982-1984
  15. PRS

    Onderdelen Honda CM250 1982-1984

    Heeft er nog iemand een nette buddyseat liggen van een Honda CM250?
  16. PRS

    Nonfango kofferrek voor de Honda VF-serie

    VERKOCHT
Terug
Bovenaan Onderaan