Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. friendly ghost

    Lange mensen motor gezocht (zonder reuzen die chiwawa's rijden)

    Heuy, Even voorstellen, ben iemand van 2.03.. heb op een CBR 600f4 gereden en was een hell op vakantie, vooral autobaan. Vandaag op de blijkbaar grootste racer gereden, een honda vtr, en t is gewoon te klein, kramp in benen pijn aan polsen. Dit betekend dus geen sport toursport naked meer...
  2. friendly ghost

    Lage kmstand oude motor, wat zou slijtage kunnen zijn?

    Heey! Ik ga kijken bij een motor met een super lage km stand. Beetje heel erg laat voor een 20 jaar oude motor.. zijn er aanwijzingen die ik kan vinden aan de motor om te zien of hij al over de 100.000 heen gevlogen is? V.b. speling is bepaalde lagers of misschien kwaliteit van zadel of iets...
  3. friendly ghost

    laad probleem suzuki gs650 g katana

    heey! ik zit met een probleem, ik heb een katana gekocht uit 1981, ik heb hem gekocht met een probleem dat de accu niet meer bij wilde laden. na het doormeten gaf de dynamo aan op de 3 draden 50v 50v 10v. probleem gevonden, ik heb deze vervangen door een nieuwe van electrexworld, nu heb ik...
  4. friendly ghost

    ketting er af gelopen!

    gister op de snel weg wou ik de bocht uit gassen, en op dat moment voel ik ineens dat ik niet optrek t blok een hard geluid maakt en uitvalt! kon gelijk uitrollen naar het tankstation en kwam er achter dat me ketting mooi in me blok was gedraait!!:o:( de ketting zat aardig los, ook al aardig...
  5. friendly ghost

    ktm duke 620 opstart problemen

    heey, ik heb een week geleden een ktm duke gekocht bij een dealer, maar ik heb er nu al problemen mee. het gaat hier om een ktm duke 620 uit 1994 1st edition kickstart. het kicken was een probleem van me zelf. het is toch wle ff een kunst met decompressie. ik rij ondertussen al een...
Terug
Bovenaan Onderaan