Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. GRande Roberto

    Gezocht: Achterband SV650 160/60 17

    Grrmbl, mijn achterband loopt langzaam leeg, dus moet een andere achterband hebben. Iemand die mij kan helpen aan een achterband 160/60/ 17 woon zelf in Amsterdam, maar kom ook regelmatig in Drenthe. Wie kan mij even (zsm) aan een achterbandje helpen?
  2. GRande Roberto

    Valpartij over (olie?)spoortje

    Mensen, Ook ik hoor bij de pechvogels die gevallen zijn. Heb afgelopen donderdag heel veel geluk gehad. Ik was op de Hemweg in Amsterdam aan het rijden, kom daar vaker en ligt achterop bij de Westhavenweg een fijne bocht. Ben eerst een keer heen en weer gereden om te kijken of de bocht...
  3. GRande Roberto

    DB Killer Titanium Leovince demper sv650

    Hallo mensen, Ik ben dringend een DB killer nodig voor in mijn Leovince demper. Ik ga namelijk dit weekend naar de WSBK op de Nurburgring in Duitsland. Schijnt dat ze daar nogal streng controleren. WIe o wie kan mij ZSM(!) aan een DB killer helpen!? Bij voorbaat dank, Grande Roberto :]
  4. GRande Roberto

    TT is weer in Hooghalen vandaag (12-06-10)

    In het kader van het 800 jarig bestaan van Hooghalen is de TT vandaag weer terug op het oude stukje tt circuit. Er zijn 3 demo's met oude circuit motoren en verder een boel andere oude motoren die ook een stukje oud TT circuit rijden. De oude S bocht in Hooghalen word weer gereden en een...
  5. GRande Roberto

    Fileprobleem! Help! (schoolproject)

    Ik moet voor mijn eindexamen een documentatiemap maken voor het vak Nederlands. Het onderwerp hiervan is: Het fileprobleem in Nederland. In deze documentatiemap moet ook een interview en/of enquete zitten. Ik heb een paar vragen opgesteld en zou het zeer op prijs stellen als er hier mensen...
  6. GRande Roberto

    Suzuki GSX1100F '93

    Mijn vader verkoopt zijn motor en vroeg mij of ik hem óok hier wilde plaatsen. Bouwjaar 1993. Kleur rood. Km. stand 77000. In 2001 bij km stand 30.715 gereviseerd omdat de motor daarvoor op de jiffy 2 jaar stil heeft gestaan. Echte toermotor met elektrisch verstelbaar ruitje. Giwi...
  7. GRande Roberto

    SBK Philip Island

    Mensen, Dit weekend is het wéér zover: Superbike! en SS600 @ Philip Island Wie gaat er winnen? Wie pakt de pole? En laat verder je mening horen over de kanshebbers, plaats foto's en tijden! Veel plezier dit weekend. BTW: de races worden snachts live uitgezonden op Eurosport...
  8. GRande Roberto

    KNMV Cup 7-oktober

    Hee Cuppers, Ondanks de regen 's ochtends iedereen een beetje lekker/goed/fijn enz. kunnen rijden? Toeschouwers leuke dag gehad? Fotograven... foto's gelukt? :W Laat maar zien die hap. En laat maar horen die verhalen :Y Ik zet zo paar foto's neer. Interesse in (m'n) fotos? mail staat in...
  9. GRande Roberto

    ZAC 18-09-06

    Heej coureurs en anderen, Wie was er vandaag ook? Hoe is het gegaan met iedereen? Heb helaas redelijk veel valpartijen gezien. Ik ben ook weer geweest vandaag met mn camera + hesje. Interesse in foto's? mail staat in profiel... Verhalen en andere foto's zijn ook weer welkom *D
  10. GRande Roberto

    hulp met fotos!

    Heej, Ik heb jullie hulp nodig. Mijn opa moet stoppen aan het eind van dit jaar, omdat hij 70 word en dan mag hij dus geen dienst meer doen op het circuit. Nu ben ik, en nog een paar bekenden van mijn opa, bezig een foto collage te maken, maar hij weet van niks en dat wil ik graag zo houden...
  11. GRande Roberto

    Jouw Fan

    Post hier een mooie foto van jou motorheld, je kan natuurlijk ook meerdere motorhelden hebben. Dus posten die meuk }) en een leuk verhaaltje over ene mooie actie of dat je emt je held op de foto bent geweest t mag allemaal mijn helden zijn Bayliss en Edwards *O*
  12. GRande Roberto

    Tip voor mensen uit Drenthe

    Als je dit weekend nog van plan bent om te gaan rijden :] , dan kan ik je tippen op de hoofdstraat in Hooghalen , wij (in hooghalen) hebben dorpfeest ! en dan worden de straten versierd en het thema is sport en spel , de hoofdstrat is helemaaaaal in het teken van de TT , heeeeel mooi }) kom...
  13. GRande Roberto

    Voor de zomerdagen!

    Ik doe op school nu steeds een spelletje met kameraden en dat wilde ik hier eigenlijk ook beginnen. Het spel heet de 'motorketting' en ik begin nu met de naam Ross(I) het eindigt dus op de I en dan moet de volgende een coureur met de i (bijvoorbeeld igor Jerman) het maakt niet uit of dit de...
  14. GRande Roberto

    RESULTS sbk philip island

    hier de eerste race : 1 Corser Troy Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSXR1000 K5 22 35'15.199 2 Kagayama Yukio Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSXR1000 K5 22 35'23.478 3 Vermeulen Chris Winston Ten Kate Honda Honda CBR 1000RR...
  15. GRande Roberto

    Wie gaat er altijd vroeg uit voor motorsport op TV

    Ik ga altijd vroeg uit mn nest als er motorsport op tv is (alleen als het live is ) zijn er meer die zo gek zijn als ik nemen heel veel het op ik was wel nieuwsgierig hoe jullie het doen en gaan jullie zondag ochtend sochtends nog SBK op Philip Island kijken
  16. GRande Roberto

    Banaanscore??

    Wat houd de banaanscore in misscien is het een beetje ene domme vraag maar ik weet het niet :?
  17. GRande Roberto

    Bayliss officieel naar Pons!!

    Ik las en hoorde net dat Bayliss nu officieel naar Pons gaat. Ik vind het in elk geval erg mooi en denk dat hij wer goed voorin kan meedoen in de MotoGP. :) Wat denken jullie?
  18. GRande Roberto

    Wie zijn hier allemaal baco

    Wie zijn hier op MF allemaal baco's en op welke post(en) staan jullie meestal??
  19. GRande Roberto

    gerucht paddock vechtpartijtje

    ik hoorde van mensen dat Menzen zaterdagavond een agent in elkaar heeft geslage meer mensen die dit ghoord of gezien hebben? Hij heeft in elk geval niet gereden en Marco pietjouw zou er ook bij betrokken zijn geweest Weet iemand meer
  20. GRande Roberto

    Nieuwe tribune geert timmer

    Hoi, hebbe jullie het al gehoord van die nieuwe tribune in de gt -bocht vertels is wat je er van vind ik vind t persoonlijk wel gaaf en een stuk veiliger op deze manier
  21. GRande Roberto

    Het grote Burn-Out topic

    Na het wheelie forum dacht ik dat het tijd was voor eens iets anders. Het burnout topic veel plezier en plaats maar een s wat moois
  22. GRande Roberto

    Wie helpt mij aan fotos van andre coers ????

    Heeft iemand nog meer fotos van andre coers (please ik ben ze hard nodig voor ee nafscheidscadeau) :r
  23. GRande Roberto

    ANdre coers wie kent m niet ???

    Kent iemand Andre Coers zoja laat t ff wete en heeft iemand nog foto,s ban m (graag in dit topic plaatsen)
  24. GRande Roberto

    DOM

    ik ben geloof ik erg dom want ik snap t met die foto nog niet !!!!
  25. GRande Roberto

    TEST

    MOI
Terug
Bovenaan Onderaan