Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jan ARTC132
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jan ARTC132

    Kawasaki ZRX 1100 R 'ELR'

    Hierbij wil ik mijn ZRX te koop aanbieden. Ik heb een Multistrada gekocht, dus wordt het tijd afscheid te nemen van de ZRX. ZRX 1100 R Bouwjaar 1999 KM-stand ca. 50k ZZR nokkenassen Factory pro 2.5 kit ZRX 1200 achterwiel met 180 achterband Velgen goud gespoten Banden zijn zgan, onderhoud is...
  2. Jan ARTC132

    Ander blok inbouwen: wat nodig? (Kawasaki Z750GP)

    Hallo allemaal, In de garage heb ik nog een projectje staan: een Kawasaki Z750GP van 1982. Deze heeft blokschade, waardoor er een donor nodig was. Nu heb ik mij laten vertellen dat het blok van een GPZ 750 Unitrack er in principe zo inpast (moet het nog nameten). Inmiddels dus een donor GPZ...
  3. Jan ARTC132

    Kolomboormachine, maar welke?

    Ik ben van plan om begin volgend jaar een kolomboormachine aan te schaffen, maar ik ben er nog niet uit welke. De bedoeling is deze zowel voor hout als metaal te kunnen gebruiken. Waar moet ik op letten qua toerentallen, uitslag, vermogen, opname, opties? Welk merk / type komt in aanmerking...
  4. Jan ARTC132

    GS 500 in onderdelen

    Ik heb hier nog een GS500 liggen in onderdelen. Bouwjaar 1996, km-stand ca. 50.000km Deze motor is nu 10 jaar in mijn bezit, en ik wilde hem opknappen. Dat is er helaas niet van gekomen en daarom is hij gedemonteerd. De voorvork heb ik voorzien van nieuwe keerringen en stofkappen, daarna...
  5. Jan ARTC132

    CBR 600F2 Kroonplaten + achterremmerij

    Voor een Honda CBR 600 F2 heb ik de volgende onderdelen over: Complete set kroonplaten, incl. bijbehorende moeren. Rempomp + klauw achter Bieden staat vrij, vragen ook :)
  6. Jan ARTC132

    Remschijven voor GSX 750 F 1994

    Omdat de schijven van mijn GSX een beetje uitgelubberd raken op de bussen tussen schijf en hart, ben ik op zoek naar knappe schijven. Remblokken etc. zitten er net nieuw in, dus die slijten wel weer in denk ik. Nieuwe (imitatie)schijven zijn me te duur voor deze motor, dus als iemand nog wat...
  7. Jan ARTC132

    GS500 in onderdelen

    Mijn GS500 van 1996 moet het veld ruimen. Te veel projecten en te weinig ruimte in de schuur... km-stand ca. 56.000 Alles gaat de verkoop in, graag reacties via PB of mail. Ik sta open voor biedingen, maar hou het wel enigszins reëel. Momenteel is het kenteken nog aanwezig, maar als ik...
  8. Jan ARTC132

    Carbs ultrasoon reinigen GSX750F, waar op letten?

    Hallo allemaal, De GSX 750 F van 1994 van mijn vrouw loopt af en toe slecht, op 2 of 3 poten etc. Vorig jaar is deze naar een motorzaak gegaan, waar geconstateerd werd dat er een hoop water in de tank is gekomen (overloop onder tankdop zat verstopt), en de carbs ernstig vervuild waren. Zij...
Terug
Bovenaan Onderaan