Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjimmel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sjimmel

    Mag WEL van "mama" naar Frankrijk.... routehulp gevraagd

    Geachte Mede MF'ers, Wellicht herinneren jullie je nog het topic van twee jaar geleden: KLIK Dit jaar gaat het dan toch gebeuren. Mijn neef en ik willen in 3 dagen naar Moliëts (linksonder Bordeaux) rijden.... daar werken op een surfkamp en weer in 3 dagen terug rijden. Dus...
  2. sjimmel

    Passagier stepjes op de Raptor maken

    Dag mede forummers... Het begint weer knutsel tijd te worden. Van de zomer nogal wat "aantrekkelijke" aanbiedingen van mensen die achterop willen af moeten slaan omdat ik geen passagier stepjes heb. De vorige eigenaar had die er al afgehaald door de highmount uitlaten. Later heb ik er zelf...
  3. sjimmel

    U beugel alternatief hulp gevraagd

    Geachte Motor Forummers, Ik heb bij oemmotorparts een Ubeugel besteld die de voorrempomp vast klampt aan mijn stuur. (cagiva raptor naked) Echter dit gaat nog wel even duren. Verder is de motor helemaal klaar en wil ik graag weer rijden. De vraag is.... gaat dit rizoma onderdeel ook...
  4. sjimmel

    Passagier stepjes probleem

    ;) Dag mede forummers, Ik heb net mijn rijbewijs en ben erg blij met mijn fiets. Maar de vorige eigenaar heeft andere uitlaten gemonteerd waardoor de originele stepjes voor de passagier weg zijn. Originele Situatie: Huidige Situatie: Nu wil ik graag een passagier mee kunnen...
  5. sjimmel

    Mag niet van "mama" met motor op vakantie

    Dag MFers, Dit topic gaat een beetje lijken op "mag niet van mijn vrouw motor rijden" maar dan heeft dit wel een serieuze insteek. ;) Ik ben beginnend motorrijder en eind februari haal ik een Cagiva raptor 650 op. Ik ben 22 en les samen met mijn neef die 18 is, en een soes SV650 25kw...
  6. sjimmel

    Vintage helm

    Hallo mf'ers, Ik ben op zoek naar een helm. Ik heb al wat rondgekeken op het forum en gezien dat passen van de helm zowiezo een must is. Ik zoek een helm rond de 200 euro, mag ietsje meer maar natuurlijk minder. Hij moet een beetje bij (bijna) mijn motor passen een blauwe cagiva raptor...
  7. sjimmel

    Nieuw en heeft er zin in

    Dag mf'ers Ik ben Jim. 22 jaar. Ben nu ongeveer op de helft van mijn lessen (hoop het althans) en morgen theorie examen :? Ik hoop dat een cagiva deal doorgaat.... maar daar zal ik bij het cagiva draadje wel een vraag over stellen. Ik volg al een tijdje het forum en ben er heel blij...
Terug
Bovenaan Onderaan