Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Do.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Pro-oiler instalatie

    geachte mede mfers, Ik ben al zo'n 2 jaar in het bezit van een pro-oiler alleen zit deze nog steeds hagelnieuw in de doos. Nu wil het geval dat ik per 8 mei as. aan een nieuwe baan ga beginnen waarvoor ik dagelijks van Utrecht naar den Haag moet reizen. Mijn plan is om dit op de motor te gaan...
  2. D

    Het grote TT/SBK Feest topic

    Hier dan ff een topicje voor het Assen circuit. Deze SBK een super week gehad en een hoop lol met een groep MFers. Dus bij deze dachten we: Laten we nu vast beginnen met het regelen voor volgend jaar, en ook kunnen hier de foto's van de SBK van dit jaar in!!!! Zometeen volgen mijn foto's. Ik...
  3. D

    Waar je Motorspullen halen?

    Hallo allemaal, Waar kan je in de omgeving van Utrecht nou het beste je motorspullen halen. Na mijn uitafstapje op de lekdijk heb ik een paar nieuwe spullen nodig en ben ik benieuwd waar je die het best (en natuurlijk ook niet voor de hoofdprijs) kan halen. Ik woon zelf in Utrecht en hier...
  4. D

    Duiktuimelaar 2

    Nou ik heb ook mijn ontmaagding gehad. Vandaag na 25 minuten te zijn begonnen met het touren over een paar dijkjes ging het fout. Wat er precies gebeurde weet ik niet maar plots schoof mijn achterkant weg en zag ik heel veel gras van heel dicht bij. Het ergste was nog dat er iemand achterop zat...
  5. D

    TT-Assen wie gaan er en wanneer??

    Misschien leuk om even bij te houden wie er allemaal gaan en welke dagen. Misschien dat er dan nog iets georganiseert kan worden qua samen oprijden ofzo? Ikzelf ga van donderdag tot en met zaterdag en vertrek vanuit Utrecht. Het is de bedoeling dat ik op de camping sta. (mocht ik je er nou...
  6. D

    tomtom navigatie probleem

    Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over Tomtom3 (ik heb het niet kunnen vinden door middel van de search). ik wil mijn toshiba E400 ism tomtom 3 gaan gebruiken voor op de motor en nu zit ik met het volgende. Is het mogelijk om met tomtom 3 een route vooruit te plannen zonder dat ik over...
  7. D

    hemelvaartsdag touren Utrecht

    Zijn er gegadigden die donderdag zin hebben in een stukkie touren in en rond Utrecht. Laat hier ff weten of je mee gaat, ik heb nog een leuke route liggen die ik uit wil proberen. Groeten Do. De rit die ik hier heb liggen gaat over 192 km met 3 pauzes. Het vertrek is vanaf het industrie...
  8. D

    Daggie dijkje rijden start Apeldoorn

    Morgen 13-5-2004 willen Phr3akie en ik ff een daggie gaan touren. We verzamelen rond 11:00 uut in Apeldoorn bij de mac. Vandaaruit gaan we rijden. Misschien dat er meer zijn die toevallig vrij zijn en zin hebben om mee te gaan. Laat het ff weten hier. :] :] :] :] :] :] :} :] :] :]...
  9. D

    MotoGP Assen, tribune of heuvel??

    Hallo ya'll, Dit jaar wil ik dan eindelijk eens vrij gaan nemen en naar de MotoGP Assen maar nu komt het. Wat is het "best/leukste" om te gaan zitten/staan. Ik ben er nog nooit geweest dus dacht "kom ik vraag het ff op MF". Ik wil ook alle 3 de dagen gaan maar wet niet wat ik het beste kan...
  10. D

    ff bij Ten Kate kijken.....!

    Kwamen we vandaag, na een dagje Linde, door nieuw leusen heen. Zie ik daar opeens Ten Kate motoren. Even binnen kijken wat ze daar hebben.........WOW!!!!! wat een spullen hebben ze daar qua kleding en helmen zeg.....keuze zat. we gingen alleen even kijken dus he O-) .......FOUT!!!!!. Na een...
  11. D

    Nog diehards hier???

    Zijn er nog diehards hier die na een klotedag op het werk zoiets hebben van "kom, ik ga nog ff een stukkie touren"??? Laat het ff weten dan, wij zitten ons hier groen en geel te vervelen |( . Wij (ik en tes) hebben zin om nog ff een stukkie te touren. Wij komen uit de buurt van Utrecht en...
  12. D

    Afspreken en Meeten op de beurs Donderdag

    Misschien is het wel leuk als alle MFers die Donderdag gaan iets met elkaar afspreken op de beurs om elkaar eens te ontmoeten. Iemand misschien een idee hoe we dit tot stand kunnen brengen???? Do. gaat iig donderdag en lijkt dat wel leuk.
  13. D

    interesse peiling voor 25-02 Utrecht

    Hej hallo allemaal, Ik dacht, "Kom ik kijk eens ff hoeveel mensen er woensdag vrij zijn, en zin hebben in een ritje (mits het weer het toelaat natuurlijk)". Ikzelf heb namelijk wel zin om ff een stukje te touren. Tijd en afspreekplek laat ik bij deze nog even open. Da's meer iets voor de...
  14. D

    Mega meeting vertrek Utrecht

    Ik weet niet of er animo is voor een vertrek gezamelijk vanuit Utrecht maar ik dacht kom ik informeer eens. Zijn er mensen met interesse geef dat dan ff hier door. Dit is misschien ook leuk voor mensen die langs Utrecht komen om naar Veenendaal te rijden. Oké de plaats van afspreken is al...
  15. D

    Do heeft een Bike!!!!

    Jaja het is dan zover. Ik heb eindelijk (dankzij mijn lieve vriendin) een BIKE!!! En wel een YZF 600 R Thundercat. Foto 1
  16. D

    Invoeren vanuit belgië <-> Nederland?

    Beste allemaal, Ik heb wel kunnen vinden hoe de invoer van een motor gaat vanuit Duidsland maar weet iemand toevallig of dit anders is, of hetzelfde, vanuit België? Wat zijn ongeveer de kosten hiervan?
  17. D

    Nu eurosport opzetten

    Nu voor diegene die wakker zijn ff eurosprot op zetten!!!!!!!!!
  18. D

    Eurosport

    NU VOOR DIEGENE DIE WAKKER ZIJN EUROSPORT OP ZETTEN. GAVE MOTOCROSS JUMPS.. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
  19. D

    Waarom geen Utrecht en omstreken???

    Beste allemaal, Zijn er soms maar weinig mensen uit het hartje van ons land, of is de animo hier niet zo groot?? Ik lees nooit ergens iets over een tourtje hier in de buurt. Groeten Do.
  20. D

    Info gevraagt gebruikte st2??

    Beste allemaal, Zoals jullie misschien nog weten ben ik net in het bezit van mijn A. Nu ben ik aan het zoeken naar een geschikte motor om mijn "passie" te kunnen vervullen. Ik heb mijn oog laten vallen op een Duc ST 2 van '98 met 24.000 op de teller, prijs 3600,= euro, alleen weet van deze...
  21. D

    Auto/motor

    Beste medemens, Sinds ik motor rij, en gelest heb, vind ik dat ik beter ben gaan KIJKEN tijdens het autorijden. Ervaren jullie dit ook of ben ik niet goed. Wat mij opvalt is vooral het checken van de dode hoek. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen in deze zijn.
  22. D

    Motor (tour) maatje gezocht Regio Utrecht

    Beste allemaal, Zoals jullie weten ben ik inmiddels in het bezit van mijn A-rijbewijs. Nu huur ik op de vrije dagen een motor en zou graag met iemand een stuk(je) gaan touren. Ik heb op dit moment een varadero beneden staan alleen nog geen tour buddy. Iemand die zin en tijd heeft om met me te...
  23. D

    Straks afrijden

    Nou nog 12 uurtjes en ik mag/moet er aan geloven. Gelukkig heb ik goed weer en regent het niet. Nu maar hopen dat ook de examinator en ik allebij met het goede been uit bed stappen (wel allebij een ander bed). Ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is. Heeft iemand nog een laatste tip (hoeft...
  24. D

    nog een tourtje

    Beste MF leden, Ik weet het, ik ben nieuw hier maar heb toch een vraagje. Is er misschien iemand die weet dat er binnenkort nog een keer een tour :] is die een persoon (m), die bezig is met het behalen van zijn rijbewijs, achterop wil nemen om te laten zien (en voelen) hoe het nou eigenlijk...
  25. D

    Wijze raad

    Beste allemaal, ik ben nu een tijdje bezig met het bedenken wat voor een motor ik zal gaan kopen. Op het moment blijven mijn ideeën een beetje hangen op 6 verschillende type motoren en wel: Honda nt 650 deauville Honda pc 800 Honda st 1100 pan european Yamaha xj 900 s BMW k 75 BMW K 100...
Terug
Bovenaan Onderaan