Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cabal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cabal

    te koop gevraagd honda vfr 800 topkuip (bj2000) rood*

    Hallo ik ben op zoek naar een topkuip voor een honda vfr 800 bouwjaar 2000 bij voorkeur rood , krassen geen probleem ontbrekende delen door schade wel. vindersloos 30 euro. prijs is te onderhandelen uiteraard niet 400 euro. verzoek loopt tot woe 17-6
  2. Cabal

    grotere knoppen?

    Kunnen jullie misschien de knopjes voor de volgende pagina en pagina eind groter maken , deze zijn naar mijn mening echt te klein ben verrast dat niemand dat ooit heeft voorgesteld maar goed kenne ze 2x zo groot of misschien 3x uiterlijk weegt niet op tegen gebruiksgemak kijk maar...
  3. Cabal

    rf600 remblokken welk?

    Hallo , Na heel lang speuren en lezen doorklicken dan maar toch een topic gemaakt. Ik ben op zoek naar een technisch handboek voor mijn suzuki rf600r uit '92 in de rf topic werken de links voor de technisch handboek niet meer :? Wat wil ik daarmee te weten komen , welke...
  4. Cabal

    Suzuki RF600R gear indicator mogelijk of niet?

    Hallo , Is het mogelijk om een gear indicator op een Suzuki RF600R te plaatsen. :z voor degene die zich afvragen waarom wil je zo'n ding erop zou willen, de simpele reden is om het schakel foutjes te voorkomen tijdens het wennen aan de toeren en de snelheid. *D als dat ding er...
  5. Cabal

    ff voorstellen

    Hallo , ik bekijk het MF al sinds ik met me rijlessen ben begonnen op zoek naar tips en wat gevonden, inmiddels na wat vallen en opstaan uiteindelijk rijbewijs gehaalt. :+ helaas de dag erna lag er 10 to 15 cm sneeuw en stond me motor een suzuki RF600R al in de winterstalling want had hem...
Terug
Bovenaan Onderaan