Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jurgen 2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Suzuki GS550E GS550 te koop

    Iemand intresse hij rijd super lekker voor zon oud beestje. Alles funtioneerd prima op de banden zit nog goed profiel. Verlichting werkt ook alles van. Alleen de toerenteller werkt niet (kabeltje). BJ 1979 km stand 25.000
  2. J

    ik heb ook een VFR

    Leuk speelgoed had niet verwacht dat ie zo hard zou lopen. Nou maar hopen dat de spanningsregelaar heel blijft heb er al veel over gelezen dat ie snel doorbrand
  3. J

    Goede Suzuki gs550E

    Ik heb een andere motor dus deze kan weg Rijd echt super en verder werkt ook alles goed Moet alleen nieuwe voorvork keerringen hebben Als je intresse hebt laat het dan even weten Hij staat achter de VFR
  4. J

    Jippie VFR750F RC24 geruild voor een scooter

    Toevallig kwam ik hem tegen en hij bevalt goed Nou kan mijn andere verkocht worden Iemand nog intresse in een Suzuki gs550E uit 1979
  5. J

    Mijn nieuwe (oude) suzuki gs550e

    Ik heb ook weer een motor gekocht na jaren motorloos geweest te zijn. Het ding koste mij welgeteld 175 euro Het enigste wat eraan mankeerd is ketting en tandwielen zijn oud en voorvorkkeerring versleten en de toerenteller werkt niet Ik zal proberen er binnekort foto,s van te plaatsen. Ding...
  6. J

    yamaha dt 175cc 2 takt

    ha ha ik heb er weer wat leuks bij gekocht zo als je al kon zien het gaat om een dt 175 cc ik heb er al een stukje op gereden lache man voor weinig
  7. J

    kenteken aanvragen

    kan iemand mij info geven hoe het in z,n werk gaat als er geen papieren meer bij de motor zitten het indentificatie plaatje zit er nog op en de kenteken plaat is er ook nog bij alleen helemaal geen papieren meer erbij bvd jurgen
  8. J

    yamaha dt 175 cc 2 takt

    zo ik heb me ook weer een leuk projectje gekocht alles zit in kratten maar is wel compleet als ik de vorige eigenaar moet geloven maar het klonk wel geloofwaardig nou de foto,s komen nog wel als ik eruit kom tenminste gr jurgen Bijlage: yamaha dt 175 project 003.jpg
  9. J

    zeer mooie kawasaki gpz 900 R

    hallo sleutelaars ik heb deze mooie motor te koop hij is helemaal in orde behalve dat hij een beetje olie lekt bij het kleppendeksel pakking heeft 47.000 km gereden goede banden en ketting en tandwielen ben je handig dan heb je voor echt weinig geld (650 euro) een mooie motor intresse reageer...
  10. J

    slecht schakelen

    hallo techneuten wie heeft er tips voor mij ik zal zo goed mogelijk uitleggen wat het probleem is als ik mijn motor in de eerste versnelling wil zetten dan ratelt die eerst een beetje en valt dan met een harde klak in de eerste versnelling vervolgens schakelt ie van 1 naar 6 goed maar wil ik...
  11. J

    zijn er hier ook nog gpz rijders

    ik heb nu zelf een gpz 900 R ik heb hier voor een gpz 750 unitrack en een gpz 600 R gehad en daar voor een honda cb 750 bij deze motor is het net of de koppeling niet helemaal pakt als ik hem in de 1 wil zetten dan gaat dat niet echt soepel en daar bedoel ik mee je hoort eerst kkkkkkrrrt en...
  12. J

    aan 1 oog blind

    wie weet of je met 1 goed oog je motorrijbewijs mag halen mijn vriendin is namelijk aan 1 oog blind vandaar de vraag gr jurgen
  13. J

    gpz 750 unitrack

    eindelijk klaar mijn gpztje na veel sleutelwerk gr jurgen Bijlage: kawasaki gpz 750.JPG
  14. J

    gpz 600 R - gpz 900R

    Weet iemand de technische gegevens van een gpz 900 R Kan misschien mijn 600 ruilen voor een 900 pk,s en dergelijke bvd jurgen
  15. J

    ketting spannen

    HOI weet iemand hoe je de ketting in t blok van een gpz 600 r spant of kan ik dat beter laten doen ben wel technies maar weet niet precies waar ik op moet letten bvd jurgen
  16. J

    tips mooier maken Kawa

    Hallo heeft iemand nog tips om deze motor mooier te maken op een niet zo heel moeilijke manier gr jurgen
  17. J

    gpz 600 r

    Kheb er ook eentje
Terug
Bovenaan Onderaan