Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: canyon500
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. canyon500

    Motortoertocht MTC de Bourgondiers (05 juni) Lage Mierde

    MTC De Bourgondiërs organiseert 2e toertocht. MTC de Bourgondiërs is een enkele jaren geleden ontstaan tijdens een motorweekend uit een aantal enthousiaste motorrijders uit Reusel / de Mierden en Casteren. De naam van de club is te herleiden aan de gemeenschappelijke gedachtegang van de...
  2. canyon500

    Motortoertocht MTC de Bourgondiers (06 jun) Lage Mierde

    MTC De Bourgondiërs organiseert 1e toertocht. MTC de Bourgondiërs is een 3-tal jaren geleden ontstaan tijdens een motorweekend uit een aantal enthousiaste motorrijders uit Reusel / de Mierden en Casteren. De naam van de club is te herleiden aan de gemeenschappelijke gedachtegang van de leden...
  3. canyon500

    Vervangen nokkenasketting en tandwielen Cagiva Canyon 500

    Ik heb afgelopen weekend bij mijn motor de nokkenasketting en tandwielen vervangen, hierbij heb ik een hoop geleerd en voor mezelf foto’s gemaakt en er wat info bijgeschreven. Zodat ik de volgende keer wel van te voren weet hoe het moet. ;) Misschien is het ook interessant voor andere...
  4. canyon500

    Ervaringen Vanucci Estivo jeans?

    Is er iemand die ervaring heeft met de Vanucci motorjeans? Ik heb al een Icon Strongarm jeans, maar die heeft alleen Aramide versterkingen. De Vanucci heeft ook nog protectie op de knie en protectievoorbereidingen op de heupen. Kan er iemand zeggen of het een degelijke broek is, of de...
  5. canyon500

    Synergy Q450

    Gepresenteerd op de Intermot in Keulen de Synergy Q450. Speciaal voor supermotard wedstrijden ontworpen. 102 kg 60 pk koolstofvezel frame en swingarm titanium einddemper en subframe slipperclutch, öhlins vering
  6. canyon500

    Olie Triumph 3ta

    Hoi, Ik heb een vraagje over de geschikte soorten olie voor een Triumph 3ta defensie uitvoering uit 1967. In het werkplaatshandboek staan de geschikte soorten olie, maar die zijn allemaal singlegrade. Ik vraag me dus af welke moderne olie daarvoor in de plaats moet. Deze worden voorgeschreven...
  7. canyon500

    startmotor / koolborstels ontvetten

    Mijn startmotor is wat vettig van wat olie van binnen en wil bij een warme motor niet meer goed ronddraaien. Waarmee kan ik hem het best ontvetten? Zijn de koolborstels nog wel te ontvetten of trekt olie daar misschien in zodat ze eigenlijk niet meer te gebruiken zijn? Bij voorbaat dank :)
  8. canyon500

    Revisie schokbreker

    Wie kent er bedrijven die monoshock dempers reviseren? Liefst in de omgeving Tilburg, Eindhoven. Ik heb HK Suspension in Uden gevonden, daar kost het 150 euro. Is dat een beetje een redelijke prijs? Alvast bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan