Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tymen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tymen

    Carbon Tail voor Ducati 848, 1098, 1198

    Verkocht mag een slot op
  2. Tymen

    Te koop Originele Onderdelen R1 2007-2008

    Te koop: Rem/schakelsetje onbeschadigd. Rem/koppelingshendel normale gebruikerssporen. Hitteschildjes Katalysator, zwart onbeschadigd. Origineel kuipruitje, gebruikerssporen. Alles MAG weg met een goed bod, hoef er niet veel voor te hebben ;) Foto's op aanvraag, maar lijkt...
  3. Tymen

    Yamaha R1 2004 (lava rood / zwart) ML-ZV-11 GESTOLEN

    Gisteravond, tussen 21.00 en 22.40 (rare tijd i know) is mijn motor gestolen toen ik bij mijn moeder op bezoek was. Hij stond vast met een ART4 slot aan een boom, die is doorgebrand. Wou 23.00 weer vertrekken en kwam er iets voor kwart voor 23.00 uur achter dat de motor verdwenen is.. gestolen...
  4. Tymen

    Double bubble ruitje r1 2004 - 2006

    Hallo, ik doe mijn double bubble ruitje van MRA weg omdat ik een ander ruitje van een ander merk mooier vind passen. op dit moment zit het ruitje nog op de motor en staat mijn motor in winterstalling bij lemar motoren venray. hij is vanaf 1 maart op te halen/te verzenden vraagprijs: 25 euro
  5. Tymen

    R1 2004 - 2006 Orginele uitlaten te koop!

    Ik doe mijn orginele uitlaten van mijn R1 uit 2004 weg omdat er Race Baffles onder worden gezet. Heb helaas geen foto, maar iedereen weet wel hoe ze eruit zien ;) Vraagprijs is 50 euro Op te halen in Nijmegen of Venray!
  6. Tymen

    Gezocht: Race Baffle's R1 2004

    Ik ben op zoek naar A and R race baffle kit voor me yamaha r1 uit 2004:) wie er iets heeft liggen of weet waar je ze kan bestellen, pm me aub!
  7. Tymen

    Tymen new user :)

    Heeee iedereen, ik ben tymen en kom uit nijmegen, rijd eigelijk al een klein jaartje motor maar had me nog niet aangemeld hier. Heb eerst een r6 uit 2001 gehad, heb 31 december 2010 een r1 uit 2004 gekocht:) Had eigelijk ook gelijk een vraag:P kent iemand een dealer ofzow waar je A and R...
Terug
Bovenaan Onderaan