Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pens
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pens

    Superbike stuur

    Superbike stuur 22mm donker groen. Klein gaatje aan rechterkant geboord voor gashendel. 20,-
  2. Pens

    Diverse delen Honda NX250

    Diverse delen Honda NX250 Stuur me een berichtje als je ergens naar opzoek bent. Klepdeksel pakking voor een Honda NX250 Afgezaagd spatbord Uitlaat pakking
  3. Pens

    Diverse nieuwe pakkingen en lagers Aprilia RS125

    Diverse pakkingen en lagers Aprilia RS125 Stuur me een bericht, over de prijs komen we wel uit. 2 stuks krukas lager? Voetpakking? Koppakking o-ring Complete pakkingset
  4. Pens

    Micron carbon demper

    Carbon micron demper. Eind stuk ontbreekt. Carbon gedeelte is 46cm lang Wie kan ik hier blij mee maken?? 20,-
  5. Pens

    Nieuwe originele cilinder Aprilia RS125

    Te koop: Gloed nieuwe Gilardoni cilinder voor een RS125 Betreft een originele Aprilia cilinder, geen imitatie. Graag een PM bij interesse. Gr. Rens
  6. Pens

    LED achterlicht Kawa zx 6r / 9r

    Te koop: Led achterlicht zonder knipperlichten. Passend voor: Kawasaki ZX6R "98 -"02 Kawasaki ZX9R "00- "01 Voor 40,- Op te halen in Westervoort, verzenden is ook mogelijk. Gr. Rens
  7. Pens

    LSL superbike sturen, zwart en goud

    Te koop: Nieuwe sturen LSL type superbike. Zwart, van staal €30 Goud, van aluminium €40 Op te halen in Westervoort, versturen ook mogelijk. Gr. Rens
  8. Pens

    Suzuki Bandit 600N Weinig km`s

    Hallo, Als student gaat het niet samen om en een motor en een auto en ook nog eens op jezelf te wonen. Vandaar gaat mijn Bandit in de verkoop. Betreft een: Suzuki Bandit 600N uit 1995 Net geen 25.000 km op de teller. 3 Maanden geleden nieuwe achterband op gekomen en daarna amper...
Terug
Bovenaan Onderaan