Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kanarie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kanarie

    Alpinestars TX-1 Leren Combi - Dames

    Bij deze te koop: Alpinestars TX-1 Leren Combi, maat S (US-8 = maat 38) Ze is 1,80m. Het pak ziet eruit als nieuw en is heel weinig gebruikt. De kleurstelling: Vraagprijs: €250,-
  2. Kanarie

    OEM Motorparts Tiel => waar is mijn bestelling?

    In april dit jaar heb ik een bestelling gedaan bij OEM Motorparts. Motorcycle Parts of Aprilia, Piaggio, Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki | www.oemmotorparts.com Levertijd zou ongeveer 5 dagen duren, mogelijk iets langer als deze niet op voorraad was. Ik heb al vele emails gekregen wanneer...
  3. Kanarie

    TK: 954rr luchtfilter

    Bij het opruimen van de garage / zolder kwam ik nog een origineel Honda luchtfilter tegen voor de Fireblade 954rr, model 2002/2003. Nieuw in de verpakking. :) Doe maar een bod... Bij voorkeur ophalen in omgeving Breda / R'dam.
  4. Kanarie

    Bougies CBR600F2

    Aangezien ik geen CBR600F2 meer heb maar nog wel de bougies op de plank heb liggen zijn de 4 stuks te koop. Ze zijn origineel Honda en nieuw in de verpakking. Doe maar een bod. Voor degene die niet weet wat die dingen nieuw kosten; ruim €25,- p/st in de winkel. Reeel bieden dus... :) .
  5. Kanarie

    Zolderopruiming (954/F2/TLS/overig)

    Van de week weer eens de zolder bij elkaar geschraapt en kwam tot de conclusie dat ik nogal wat spul heb liggen waar ik weinig mee doe. Doe er je voordeel mee; <Alles wat nog in de startpost staat is nog niet verkocht> Schaalmotor Kenny Roberts RGV500 €25,- Grex helm, goed genoeg...
  6. Kanarie

    Maagdelijke Fireblade 2003 (inruil mogelijk)

    VERKOCHT
  7. Kanarie

    Bike2bike Communicatie

    Er zijn al vele topics over geweest, er is veel op internet te vinden, maar toch wil ik jullie de vraag stellen wat jullie ervaringen zijn met communicatiesetjes op de motor. Zelf heb ik ooit wel eens een goedkoop apparaatje gehad wat redelijk werkte, maar bij 80km/h werd het al een stuk...
  8. Kanarie

    Weinig gebruikte Stuntfiets F2

    Hierbij wil ik mijn stuntfiets te koop aanbieden, een CBR600F2. Ik heb de fiets gekocht met een klein beetje kuipschade en omgebouwd tot stuntfiets. Aangezien ik gewoon erg weinig rij en slecht ben bak ik er weinig van. :P De motor is ongeveer 10x op gereden sinds dat ik hem omgebouwd heb...
  9. Kanarie

    MF sticker, wel of niet strafbaar?

    Gisteren waren we met een groepje aan het rijden. Langs de A27 gingen we tanken waar toevallig ook een zwart busje stond geparkeerd met een driepoot de snelweg op gericht. Nu stonden wij daar even te praten en toen kwam één van de supertroopers uit het busje naar mij toe. Hij had al een boekje...
  10. Kanarie

    Irritante lifters..

    Afgelopen week reed ik met open vizier rond en op lage snelheid kreeg ik ineens wat in mijn oog. Heel even een rotgevoel, paar keer knipperen en verder weinig last meer. Later voelde ik nog steeds wat, dus ik keek eenmaal thuis aangekomen in de spiegel. Daar leek een klein bloedstolseltje te...
  11. Kanarie

    Ongelooflijk! Motorrijders moeten méér betalen!

    Dit stukje op Nu.nl is echt ongelooflijk. Elk vooroordeel komt er weer in terug... http://www.nu.nl/news/1285719/1202/Extra_belasting_voor_motorrijders.html Ik verwacht dat er mensen zullen zijn die hierop zullen reageren. O-)
  12. Kanarie

    Post hier een foto van je stuurkuip!

    Zelf heb ik een CBR600f '92 gekocht met een beetje schade. Deze ga ik wat aanpassen en één van de aanpassingen zal het plaatsen van een stuurkuipje worden. Er zijn behoorlijk wat verschillen, maar als ze eenmaal op de motor zitten is de helft echt gruwelijk lelijk. :P Vandaar de vraag, post...
  13. Kanarie

    Belray V-Twin olie

    Beste oliekenners, Ik zag van de week in de Moto73 dat er van Belray een V-Twin olie gemaakt wordt. Wat zou hier nou anders aan zijn dan de normale olie?
  14. Kanarie

    TKA; Helm Uvex Boss

    Hierbij een nette helm te koop. Het is een Uvex Boss, maat M (56cm) Nooit laten vallen. Herkenbaar aan de snelsluiting (rode knop aan de zijkant) wat ideaal is, omdat deze zelfs makkelijk te bedienen is met dikke handschoenen. Er zit een smoke vizier in welke net de scherpte van de...
  15. Kanarie

    Te koop; TL1000R voor weinig!

    Verkocht. :W Alles bij elkaar een nette fiets voor een goede prijs lijkt me. Via mail alle verdere info te krijgen. ;)
  16. Kanarie

    Nieuwe remschijven, uitbalanceren?

    Zojuist heb nieuwe wave-schijven op mijn fiets gemikt. Nu vraag ik me af, moet het wiel nu weer opnieuw gebalanceerd worden? Ik kan me voorstellen dat remschijven toch wel goed symmetrisch zijn, dus het niet veel uit moet maken. Jullie mening graag... O-)
  17. Kanarie

    Spulletjes te koop (teller, spatbord)

    Het gaat om een digitale teller. Afmetingen; 130 x 60 x 30mm. Er zit een klein krasje op, bijna niet te zien. (door de flitser ziet het scherm er niet uit, normaal niet te zien) Vaste prijs; €125,-
  18. Kanarie

    Vol systeem ZX9R

    Een vriend van mij heeft een ZX9R '95 (type ZX900b) Zijn uitlaatbochten zijn niet al te best meer en is op zoek naar een nieuw of gebruikt vol systeem. (dus van voor naar achter) Merk maakt verder niet uit. Heeft iemand deze liggen of weet iemand misschien een adres waar ze liggen? Alvast...
  19. Kanarie

    Olietemperatuurmeter

    Zojuist heb ik een olietemperatuurmeter binnengekregen van motozoom. Klik 1 Op het plaatje staat een meter met een korte en een lange poot; Klik2 Nu is mijn vraag; Wat moet ik hebben? Is diegene met korte poot goed om te meten of moet de poot echt in de olie hangen? De olie gaat...
  20. Kanarie

    MF/ET Parking meetings (deel 2)

    Het begon allemaal met het oefenen van allerlei verrichtingen op de motor. Steeds meer figuren kregen interesse. Alles wordt met elkaar gedeeld, alleen de partners nog niet, maar daar wordt aan gewerkt. *O* Zo is de Parking-groep onstaan. *O* De groep bevindT zich in R'dam bij de Kuip...
  21. Kanarie

    Kom ook even kijken bij het dictatuur-forum

    Hallo Ik ben dus Vlierscheuter. Kom uit omg Rotterdam en rij op een TL1000R. Ik heb rare verhalen gehoord over dit forum. Modjes die erg vreemd zijn enzo; Netten wevers Travestieten Kleine, groene opdonder die geen normale zin op kan bouwen Stenenstapelers die dat adres alleen maar gebruiken...
  22. Kanarie

    Parking - Einde seizoensparty

    Oppie en ik zijn bezig om een soort afsluiting te organiseren aan de vele mooie en gezellige parking-dagen die we beleefd hebben. Dit willen we doen, maar het is even aan de groep om te beslissen wat leuk en haalbaar is. LEES DIT EVEN! BELANGRIJK!!! Post van Kanarie in topic 'Parking - Einde...
  23. Kanarie

    Ik ben nieuw

    Hai piloten! Ik lees al een poosje mee op het forum, maar ik dacht; "Ik zal me ook even voorstellen". Bij deze dus! Ik ben dus Kanarie, beter bekend als Robin, kom uit de regio van R'dam en wil graag mooie plaatjes van je mooie "moter". Je mag er zelf ook op staan. Na een RF600R en een...
  24. Kanarie

    TT Assen, Standaard of open pijp?

    Zoals de titel al zegt; Wat doe jij op de wedstrijddag? Kan je open pijp erop blijven en je rijdt een beetje beschaafder of is een standaard uitlaat echt nodig (of dB-killer)?
  25. Kanarie

    Foto's van onze Gixxers (deel II)

    Aangezien deel 1 alweer 2500 posts heeft, stel ik voor om hier verder te gaan met posen!!! 8-) Om maar gelijk te beginnen... En de geschiedenis; Foto's van onze gixxers
Terug
Bovenaan Onderaan