Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Border Patrol

    USSR Garage

    Nadat de grijze was opgeruimd een lange tijd radio stilte ingetreden maar niet stil gezeten. Omdat het meer komen en gaan zal zijn van fietsen of onderdelen hier een algemene topic om alles bij te houden en te laten zien :+ Hier een rits foto´s van een Dnepr K750 uit 64, ze kunnen door...
  2. Border Patrol

    Dnepr MT-11

    Na diverse japanners versleten te hebben altijd al een oog gehad op de Russische Urals( Ukr Dnepr ), mede door de geschiedenis en altijd weg geweest van de duitse R71, R75 en Zundapp KS750 maar deze zijn echter onbetaalbaar geworden de afgelopen 10 tal jaren. Mij zelf overgegeven aan de drang...
  3. Border Patrol

    Border Patrol goes flat 4!

    Na advies van Ronaldt! Een eigen topic gestart! na diverse motoren gehad te hebben kreeg ik deze 1100 GL van me oude heer, zelf rijdt hij een GW 6 cilinder en deze was achter blijven staan in de tuin. Zodoende werd ik de nieuwe eigenaar! *O* Nu is het echter niet mijn rijstijl gezien ik...
  4. Border Patrol

    Yamaha YZ 125 Project - Dead Slow

    Afgelopen week voor een appel en een ei een YZ 125 overgenomen waarmee ik vandaag ben mee ben begonnen *O* . Soms zal het wel snel gaan maar meestal zal ik er wel de tijd voor nemen en er zit gaan haast achter dus vandaar Dead slow project :z Doel is om er weer een nette fiets ervan...
  5. Border Patrol

    Moto Guzzi V50 Nato

    Ja het is zo ver, Ik stap zo in de auto en dan ga ik me Natotje halen! :) Vanmiddag zal ik hier de foto's posten en verdere vooruit gang van het project! tot vanmiddag!
  6. Border Patrol

    Ik stel me voor

    Goeieeedag, Ik ben yorn wonende in ZH. Ik ben een kleine sleutelaar en hobbyist maar ik doe het met grote liefde! Ben in het bezit van een jeep wrangler uit 93 welke ik nu beetje bij beetje aan het op knappen ben want ik rij er ook elke dag mee. Uploaded with ImageShack.us Zo was...
Terug
Bovenaan Onderaan