Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HarryKTM
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HarryKTM

    TomTom Rider 42 incl. car mounting kit

    TomTom Rider 42 incl. car mounting kit. (deze kit is nooit gebruikt) Geheel compleet incl. aansluitmaterialen / kabels etc. Beschermfolie / afdekdop mounting. Doe een leuk bod. Groet, Harry
  2. HarryKTM

    KTM boordgereedschap setje

    KTM boordgereedschap setje Iemand interesse? Inclusief de befaamde KTM flesopener. ;)
  3. HarryKTM

    Dainese Wave 3 rugprotector

    Bijna niet gedragen en ligt al jaren in de kast. Doe een leuk bod.
  4. HarryKTM

    Derri Boots maat 41

    Derri Boots maat 41. Hooguit 2x gedragen. 100% waterdicht en warm in herfst/winter. Doe een leuk bod.
  5. HarryKTM

    Honda Forza 300

    Volgens mij is hier nog geen topic over? De nieuwe Forza 300 komt in juli uit. Alles over de 2018 Honda Forza 300 motorscooter
  6. HarryKTM

    KTM powerdays zijn er weer

    Helaas dit jaar wel bij € 250,- aanschaf pas € 50,- korting. -O- http://www.ktmpowerdays.com/en/homepage/
  7. HarryKTM

    KNMV supermoto 2015

    Nieuw jaar...nieuwe kansen! Kalender 2015 (25-03-2015) 06-04-2015 ONK 1 Valkenswaard (afgelast) 12-04-2015 ONK 2 Zelhem gereden ~Zondag 03-05-2015 Vrije trainingsdag Lelystad SMT gereden 03-05-2015 ONK 3 Boekel gereden 17-05-2015 BK 1 Luik (B) (afgelast) ~31-05-2015 ONK 4...
  8. HarryKTM

    KNMV supermoto 2014

    Om Frans voor te zijn open ik (als ex-rijder 323) maar een nieuw topic voor 2014. ;) Hierbij een link om de discussie voor de wedstrijden in 2014 alvast alhier in gang te zetten.
  9. HarryKTM

    Titanium uitlaat beschadigd. (a.h.w. gepolijst)

    Tijdens transport op de aanhanger zijn de spanbanden langs mijn Akrapovic uitlaten geschuurd. (KTM 990 SMR) Het matte van de uitlaat is als het ware “gepolijst” op de plek waar de spanband geschuurd heeft. (zie foto) De vlekken zitten dus niet op de uitlaat maar er in. Polijsten heeft dus...
  10. HarryKTM

    Te koop: twee Leo Vinci SBK slip-ons Honda SP1 / SP2 / VTR

    Mijn zwager heeft z'n SP1 ingeruild en had nog twee Leo Vinci SBK slip-ons over. Iemand van hier interesse?
  11. HarryKTM

    KTM 450 SMR 2009

    Ben van plan te stoppen met supermoto en daarom zet ik mijn SMR te koop. Door mij nieuw gekocht en aantoonbaar door dealer en mij bijgehouden. (olie / beurten / kleppen etc.) Motor is altijd netjes bereden dus nooit op z'n kl*te gehad. (achterin bij de Nationalen ;) ) Geen schuivers gehad...
  12. HarryKTM

    Te koop: KTM 660 SMC eerste eigenaar 2004 KM-stand: 1880

    Wilco, een kennis van mij heeft z'n KTM 660 SMC te koop staan. Aangezien hij niet zo handig is met internet zal ik een link plaatsen hier: http://link.marktplaats.nl/194819891
  13. HarryKTM

    Combi: merk Damen maat: 50 Z.g.a.n. Prijs: t.e.a.b

    Ik heb nog een mooie "neutrale" zwarte combi liggen. Merk: Damen Ziet geen plekje op...is dus zo goed als nieuw. Maat: 50 Ik ben zelf ongeveer 1.82. In het echt ziet de combi er beter uit dan op de foto's.
  14. HarryKTM

    KTM Duke 2005 (eerste eigenaar)

    Ik ga kijken voor een 660 SMC zodoende ga ik mijn Duke verkopen. Ik ben eerste eigenaar dus boekjes / gereedschapstas etc. alles is aanwezig. Bouwjaar: 2005 KM-stand: 12.000 Extra's: - Akrapovic-dempers (originele uitlaten aanwezig) - KTM open luchtfilterdeksel / handverstelbare...
  15. HarryKTM

    Topic Breda verdwenen?

    Is het Topic Breda verdwenen? Of ben ik bijziend geworden? :? :?
  16. HarryKTM

    "cross aanhanger te koop" verplaatst naar "te koop" topic

    Beste Forummers, Mijn advertentie van de cross aanhanger is verplaatst naar het "te koop" topic. Bedankt voor je verwijderingsbericht moderator.... B|
  17. HarryKTM

    Beetje late kerstgroet...

    Nog een fijne kerst en een gezond 2007 allemaal! ElfYourself&#174 (<- =Rokex) (Als het niet werkt dien je eerst de nieuwe flashplayer te downloaden van www.adobe.com)
  18. HarryKTM

    Cross aanhanger te koop

    Ik heb een aanhangertje te koop voor een crosser / lichte motor. De achterplaat en verlichting zijn recentelijk vernieuwd. (bon aanwezig) Oprijgoot op de aanhanger met grote vleugelmoeren afneembaar. Ogen tbv spanbanden. Een leuke aanhanger voor een klein budget. Meer (grotere) foto's...
  19. HarryKTM

    SM baantje in Westland nabij Naaldwijk?

    Zag met Google Earth dit baantje in het Westland nabij Naaldwijk. Iemand die weet wat dit voor een baan is? Is naast de Waterskibaan Wollebrand.
  20. HarryKTM

    Beetje off-topic: gluren bij de buren!

    Beetje off-topic maar is wel geinig. Gluren bij de buren! http://www.earthview.nl/ Mocht je een leuke lokatie weten...post het! Wellicht kunnen we aldaar foto's van circuits etc. plaatsen. Er is ook een link naar alle vaste flitsers in Europa! (Wel Google Earth installeren)
  21. HarryKTM

    Google Earth....

    Google Earth is vernieuwd. Nu is heel Nederland gedetailleerd te zien. Zie hier Midland circuit Lelystad en het cross-circuit ernaast. Iemand anders nog leuke foto's?
  22. HarryKTM

    Strandcross Scheveningen weer terug? (12-11-2006)

    Motorfreaks: Strandrace terug in Scheveningen?
  23. HarryKTM

    Stoppie en ketting gebroken

    Een post in het "Algemene motorpraat"...past hier beter. Stoppie, ketting gebroken geinig....
  24. HarryKTM

    Duke2 storing knipperlicht indicator

    Heeft iemand onderstaande toevallig eerder meegemaakt? Mijn knipperlichtindicator (groene lampje in cockpit) doet het niet indien de motor stationair loopt of weinig toeren maakt. Tijdens rijden doet ie het gewoon?? (Alle knipperlichten doen het overigens in beide gevallen wel)
  25. HarryKTM

    KTM nostalgie...foto's uit de oude doos

    www.ktmimages.com kies: 2006 / history Prachtig die oude foto's.. *O*
Terug
Bovenaan Onderaan