Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ted
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ted

    Triumph Sprint ST 1050 ABS 2008 te koop

    Hierbij bied ik mijn huidige motor te koop aan, een "brandweerrode" Triumph Sprint ST 1050 ABS uit 2008 met iets onder de 45.000 km op de teller. De vraagprijs is 7.250,00 , maar is zeker onderhandelbaar. Aan accescoires zit er het volgende op : - ABS-versie dus (er zijn ook modellen...
  2. Ted

    nu.nl : 'Motorclubs bijna altijd crimineel'

    bron Nou, heb weer wat uit te leggen als lid van de grootste motorclub, namelijk MF -O-
  3. Ted

    hooggebergte of middengebergte ?

    In de alpen en dolomieten geweest, net als in vogezen, schwarzwald, eifel en lxemburg. Maar terugkijkend op vooral de alpen ( RdgA) vraag ik me nu eigenlijk af of het hooggebergte wel leuker is dan het midden- en laagebergte OM TE RIJDEN ? (uitzichten zijn in hooggebergte wel onovertroffen...
  4. Ted

    hét MF Motorweekend 2011 - Tweede pre-meet

    Na de gezellige eerste pre-meet in Oss, dan nu tijd voor de tweede Pre-meet, eentje waar ook "echt" gereden gaat worden, dus hierbij de aankondiging voor : "Pre-meet 2 : Zwolle & omgeving" Zaterdag 9 april Geen idee waar dit over gaat ? lees dan het volgende eens : Hét MF Motorweekend...
  5. Ted

    MF-Zwolle interessepeiling voor buitenland

    interessepeiling MF-Zwolle naar buitenland Dit topic is voor de leden van MF Zwolle ter organisatie van en ouwehoeren over een "weekendje buitenland" . Datum : 6, 7 en 8 Mei 2011 Waar : Cochem aan de Mösel Hotel Gräfen www.weinhaus-graefen.de Restaurant . Hotel . Pension . Cafe...
  6. Ted

    Het grote motorfilm topic (01) (post hier je filmpjes)

    Het Het grote bulletcam topic (post hier je filmpjes) heeft de 100pagina's bereikt en dus is het tijd voor een nieuw topic Het grote motorfilm topic (01) . . . Waarvoor is dit topic ? - om al je motorvideo's weer te geven. Dit kan dmv een linkje te plaatsen vanaf Youtube, vimeo of andere...
  7. Ted

    Reisgenoot Dolemieten & tussenliggende alpen 2010

    Net als in 2009 ben ik voor komende zomer op zoek naar een of paar reisgenoot(e(n)), dit maal voor de bestemming de Dolemieten en de tussenliggende alpen. Uiteraard wel graag met ongeveer dezelfde rij-instelling als mij (Sporttour/licht sportief of supersportief maar bereid te wachten ;) ) en...
  8. Ted

    Reisgenoot Franse Alpen 30/5 tm 4/6 of 7/6

    Vanaf ± zaterdag 30-5 wil ik de Franse Alpen (Route des grandes Alpes, Route des Cretes, etc) gaan verkennen , en zoek daarvoor nog een Reisgenoot(e) die ongeveer dezelfde rij-instelling als mij heeft (Sporttour/licht sportief of supersportief maar bereid te wachten ;) ) en het leuk lijkt om mee...
  9. Ted

    "Hèt MF motorweekend 2009" - pre-meet "rondje zwolle"

    MF motorweekend pre-meet 3 "Rondje zwolle 2009" Na rondje Zwolle 2007 en 2008, wordt in 2009 het noordoosten&oosten van Zwolle verkend..... Voor Wie: ALLE geïnteresseerden in de "hét MF motorweekend" formule. Dat kunnen dus oud-deelnemers zijn, maar ook gegadigden voor het 2009...
  10. Ted

    "Hèt MF motorweekend 2008" - aftermeet "rondje zwolle"

    *O* ATTENTIE ATTENTIE *O* Zaterdag 20 september is er een After-meet van de "hét MF motorweekend 2008" -weekenden : - Rodalben, duitsland - Vianden...
  11. Ted

    motorbeurs abonnement motorbladen opzeggen

    Op de motorbeurs Utrecht begin februari heb ik op zowel de motorplus als moto73 een 10 euro abonnementje afgesloten. *(dacht dat eentje automatisch afliep en de ander opgezegd diende te worden om jaarabonnement te vioorkomen) Dus: Welke liep automatisch af en welke moet je dus 2 nummers voor...
  12. Ted

    After-after-meeting "Hét MF Motorweekend 2007" - Zwolle

    *O* ATTENTIE *O* ATTENTIE *O* Zondag 30 september is er de After-after-meet van hét MF motorweekend 2007 Wat: Een rondrit over de mooiere motorwegen rond zwolle van ± 250 km met ± 3 tussenstops bij horecagelegenheden en minimaal 1 tankgelegenheid. Exacte route wordt nog aan gewerkt...
  13. Ted

    Lidl motorspul vanaf 8 maart 2007

    klik hier voor de aanbiedingen bij de lidl Ze zijn erweer *O* valt het wel op dat de prijsstijgingen (van oa de tanktas) de inflatie ver te boven gaan B| TIP : ga woensdagavond 7 maart eens vlak voor sluitingstijd kijken, normaal zijn ze dan al bezig om de aanbiedingen van de...
  14. Ted

    pre-pre-meeting hét MF motorweekend "motorbeurs Utrecht"

    *O* Attentie Attentie *O* Nadat de pre-pre-pre-meeting Hét MF motorweekend - "operatie nieuwjaarsreceptie" een geslaagde dag bleek te zijn (en zo niet, dan nog }) ) , gaan we het nog eens dunnetjes overdoen. Hierbij het gevolg van eerder geopperde ideeën voor een meeting tijdens de utrechtse...
  15. Ted

    Eifel : wat je iig "gezien" moet hebben ..

    EDIT 01-09-2008 : Dit topic wordt niet meer bijgewerkt ivm uitblijven nieuwe wegentips .... ============================================================== De Eifel is een schitterende omgeving om in te rijden, mooi heuvelachtig en zo bij Heerlen de grens over en je zit er zo, maar ...
  16. Ted

    Lidl motorspul opruiming vanaf 29-11 (2006)

    De lidl had blijkbaar nog wat dozen motorspul in hun magazijnen liggen en aangezien motorspul het beste verkoopt zo rond eind november, gooien ze vanaf komende woensdag het een en ander in de aanbieding. LET OP : blijkbaar niet bij alle lidls, ik tel er zo'n 60 vestigingen op de aparte folder...
  17. Ted

    arme accu ..

    Arme accu ... oftewel hoeveel kan jij aan spul aan de accu hangen... (naast het standaard motorspul als ontsteking en verlichting dan) en vanaf welk punt zou je eern andere accu nodig hebben of deze bijna dagelijks aan de lader moeten hangen ? :P zelf even aftrappen ... - acculader-stekker...
  18. Ted

    MF plaatjes viewer

    "ooit" ergens een MF plaatjesviewer gezien, waarmee je de op mg gegoste plaatjes kon bekijken .... is deze nog aanwezig ???? (had al wel gezocht, maar niets gevonden :N )
  19. Ted

    wanneer komen de eerste 800 cc supersports ????

    Nu er bekend is dat er na volgend seizoen overgestapt wordt op (max.) 800 cc motoren in de motoGP, wanneer kunnen we de eerste modellen met 800 cc verwachten in het straatbeeld ??? zullen de fabrikanten deze al eerder gaan maken dan de motoGP om ervaring op te doen? Of zullen deze pas 2 / 3...
  20. Ted

    nieuwe motormodellen-kalender

    Heb wel eens een kalender gezien waarop precies aangegeven stond wanneer de nieuwe modellen van auto's uitkwamen. Bestaat zoiets ook voor motoren ? Of worden de nieuwe modellen standaard op de najaarsbeurzen gepresenteerd ?
  21. Ted

    FOTO'S e.d - Newbie tour 01 : Salland Edition

    Omdat ieder zichzelf respecterend MF-evenement een eigen foto topic heeft, betekent nog niet dat de "Newbie tour 01 - 2005 : Salland Edition" die niet mag hebben O-) Dus bij deze, post hier je foto's, filmpjes of andere mediabestanden !!! Om af te trappen (moet uiteraard wel een foto in dit...
  22. Ted

    Ben ik al aan een nieuwe achterband toe ?

    Komende zaterdag is er een actie bij TT motoren in zwolle waar ze 25 % korting geven en gratis montage, dus ben benieuwd of ik al aan een nieuwe achterband toe was (mijn eerste) of hoe lang deze nog ongeveer mee zouden kunnen gaan ... Dus, ben ik al aan een nieuwe achterband toe ? Da's de vraag...
  23. Ted

    Motorbeurs Den Bosch : Is het wat ..

    Dit jaar is er voor het eerst de nationale motorbeurs in Den bosch, en vandaag (de 11de tenminste) was de eerste beursdag. Was het nog wat ???? -qua grootte -qua koopjes -qua nieuwtjes -qua promobabes Laat het hier maar weten, dan kan ik (en anderen) bepalen of het zin heeft om ook te gaan ;)
  24. Ted

    kleine kijktip : 22:50 Veronica : stukje hayabusa

    Effe een kleine kijktip voor "zometeen" om 22:50 op veronica de 10 ultieme snelheidsduivels :) incl. hayabusa, maar zonder mij :P
  25. Ted

    Premieverhoging motorverzekering . .

    Da's lekker , was al verzekerd via de MAG bij LEVOB, verhogen die de premie met 10 % . . . Da's een lekkere inflatie '( (En dat voor een motorlievende organisatie) Hoe zit dat bij andere verzekeringen dit jaar ??? Hebben deze ook zulke hoge stijgingen ??? (had bij london al 12 % begrepen)...
Terug
Bovenaan Onderaan