Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rigo-reus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Keuzes..

    Beste MF'ers, ik ben opzoek naar een nieuwe motor.. Ik heb een tijdje zitten kijken naar een Honda CBF en vervolgens naar een Yamaha FZ6 (beiden vanaf 2004). Vandaag was ik in een motorzaak om de inruil van mijn Yamaha R6 (2001) te bespreken tot ik een Yamaha FJR1300 zag staan.. Ik ben er...
  2. R

    Sportuitlaat Yamaha R6 2001

    Ik ben opzoek naar een leuke en betaalbare sportuitlaat voor mijn Yamaha R6 uit 2001. Wie heeft er een liggen of kent iemand die er een te koop heeft? Ik zoek naar een uitlaat waar alle montage onderdelen bij zitten en met een leuk sportief geluid. Alvast bedankt!!
  3. R

    ervaring Dekker-motorparts

    Beste Mf'ers, ik ben opzoek naar een gebruikte sportuitlaat voor mijn Yamaha R6 uit 2001. Na wat zoeken ben ik bij dekker motorparts uitgekomen waar ik een Leo Vince SBK uitlaat heb gevonden voor 165 euro. Na wat speurwerk heb ik een topic gevonden waar de ervaringen wat uiteen liepen, echter...
  4. R

    Slechte rit

    Ik moet even mij ei kwijt na vandaag... Ik dacht heden morgen dat het een goed idee zou zijn om mijn R6 (bj 2001) uit de schuur te halen en even een poetsbeurt te geven. Aangezien het de laatste dagen prima weer is (niet glad, geen pekel, etc) besloot ik na het poetsen met de motor naar het...
  5. R

    Nieuwe Koper laten proefrijden

    Beste mf'ers, ik heb gezocht maar kon op mf hier niks over vinden :N ... Ik heb sinds gister mijn motor te koop staan :W (zie advertenties).. Echter vroeg ik mij af hoe jullie het doen als een koper een proefrit wil maken op mijn bike :/ .. Je hoort zo vaak dat ze er vrolijk mee...
  6. R

    Kawasaki Z750 abs bj2007 te koop

    Wegens gezinsuitbreiding verkoop ik mijn Kawasaki Z750 abs uit 2007. De motor is in nieuw staat, heeft altijd binnen gestaan en heeft mij een jaar lang trouw iedere dag naar mijn werk gebracht. Ik heb de motor in september 2010 gekocht bij Kawasaki dealer Horeon in Zwanenburg. De motor...
  7. R

    Motorrit organiseren

    Beste MF'ers, ik ben bezig om voor mijn werk een motorrit te organiseren, echter heb ik hier in zijn geheel geen ervaring mee.. Ik beschik niet over een navigatie systeem, ik zal een route dus met een (papieren) kaart moeten uitstippelen... Het idee is dat de rit ca 4 uur gaat duren incl...
  8. R

    Plakt siliconenspray?

    Beste MF'ers.. Vandaag bij de dealer geweest in verband met verf van mijn uitlaat die los aan het laten is. Terwijl de beste man naar mijn uitlaat keek wees hij mij erop dat het goed zou zijn om mijn motor af en toe in te spuiten met siliconenspray om de werking van vocht tegen te gaan op...
  9. R

    Hellup... garantie?

    Beste MF'ers.. Gisteren de eerste echte mooie dag en het werd hoog tijd mn motor te poetsen.. Lekker in het zonnetje, in de voortuin.. Heerlijk! Tot ik bij de uitlaat aangekomen was, en wat zag ik.... de verf begint van mijn uitlaat af te bladeren... En nee, ik was hem niet met...
  10. R

    Schubert C3 of Airoh SV-55

    Hey Allemaal... Voor het komende seizoen is het tijd voor een nieuwe outfit.. Daar hoort ook een nieuwe helm bij, alleen kan ik niet kiezen tussen een: - Schuberth C3 - Airoh SV-55 Ik ben namelijk opzoek naar een systeemhelm met zonnevisier.. De C3 zit heerlijk en ziet er stoer uit...
Terug
Bovenaan Onderaan