Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: F50driver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F50driver

    Ducati supersport 600 Nuda €1295,-

    Wegens gezinsuitbreiding: Mooie goed onderhouden duc. -Nieuwe accu -onderhoudsfacturen vanaf 2013 -rijdt goed, voorvork keerringen moeten vernieuwd worden -paar bijgewerkte plekjes op de rechter kuip (zie foto's op marktplaats)
  2. F50driver

    Winterstalling!

    Helaas een keer omgevallen en daarom wat plekjes. Rijdt verder prima. Klepspeling controle dit jaar nog gedaan door MWS motortechniek en vorige mnd olie/filter vernieuwd. Onderhoudshistorie vanaf 2013/18000km. Alleen deze week 950,- Gaat anders volgende week in de winter stalling. Weinig...
  3. F50driver

    Kraantje dicht draaien carburateur verwarming SS 600

    Tijdens het vervangen vd riemen en het daarbij losmaken vd olieleiding die naar de carburateur loopt brak Helaas een boutje af en dat op zondag natuurlijk. Als tijdelijke oplossing kan ik een andere boutje in het blok draaien en de desbetreffende kraan dicht laten. Kan me niet voorstellen...
  4. F50driver

    te koop gevraagd: inlaat rubbers xj 900 s diversion

    Heeft iemand nog deze inlaat rubbers over in goede staat?
  5. F50driver

    Iz jupiter rijders

    mensen hier op het forum die in het bezit zijn van een Iz jupiter???
  6. F50driver

    Kawasaki GPZ 550

    Hey allemaal, was op zoek naar een mooie GPZ 400, 550 of 750. Ondanks dat ik een zwak heb voor 400-tjes viel de 400 versie tegen. De 750 was super maar al verkocht en heb ik dus maar deze gekocht....
  7. F50driver

    Type brandstof Ducati Paso 750/906

    ik aas al een tijdje op een Paso ondanks de perikelen met de elektronica en de webercarb. Maar klopt het dat ze nog op gelode benzine moeten rijden? Aanpassing aan de kop even buiten beschouwing gelaten..
  8. F50driver

    KMX 125 invoeren

    Weet iemand hoe het zit met invoeren (naar NL) van een tweetakt van een ander EU land? En daarmee bedoel ik of de motor wel door de keuring heen komt. Het gaat om een gebruikte motor. Alvast bedankt voor de info. P.s. Zijn er nog andere KMX (KDX) 125 (of 200) rijders op dit forum??
Terug
Bovenaan Onderaan