Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wegens gezinsuitbreiding:
Mooie goed onderhouden duc.
-Nieuwe accu
-onderhoudsfacturen vanaf 2013
-rijdt goed, voorvork keerringen moeten vernieuwd worden
-paar bijgewerkte plekjes op de rechter kuip (zie foto's op marktplaats)
Helaas een keer omgevallen en daarom wat plekjes.
Rijdt verder prima. Klepspeling controle dit jaar nog gedaan door MWS motortechniek en vorige mnd olie/filter vernieuwd.
Onderhoudshistorie vanaf 2013/18000km.
Alleen deze week 950,-
Gaat anders volgende week in de winter stalling.
Weinig...
Tijdens het vervangen vd riemen en het daarbij losmaken vd olieleiding die naar de carburateur loopt brak Helaas een boutje af en dat op zondag natuurlijk.
Als tijdelijke oplossing kan ik een andere boutje in het blok draaien en de desbetreffende kraan dicht laten.
Kan me niet voorstellen...
Hey allemaal,
was op zoek naar een mooie GPZ 400, 550 of 750. Ondanks dat ik een zwak heb voor
400-tjes viel de 400 versie tegen. De 750 was super maar al verkocht en heb ik dus maar deze gekocht....
ik aas al een tijdje op een Paso ondanks de perikelen met de elektronica en de webercarb.
Maar klopt het dat ze nog op gelode benzine moeten rijden?
Aanpassing aan de kop even buiten beschouwing gelaten..
Weet iemand hoe het zit met invoeren (naar NL) van een tweetakt van een ander EU land?
En daarmee bedoel ik of de motor wel door de keuring heen komt.
Het gaat om een gebruikte motor.
Alvast bedankt voor de info.
P.s. Zijn er nog andere KMX (KDX) 125 (of 200) rijders op dit forum??