Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Feelkawa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Feelkawa

    nieuwe motorzaak in beverwijk/velsen noord

    Hier reed ik toevallig langs, hij schijnt de goedkoopste van de regio te zijn in banden etc
  2. Feelkawa

    kuipruitje kawasaki gpz 500s

    Te koop originele kuipruit voor gpz 500s, doorzichtig, prijs 25,00 Boutenset moet je even halen bij motozoom, 8delig. Bel 0627291088
  3. Feelkawa

    getailleerd leder motorjack

    weinig gedragen getailleerd leder motorjack zware kwaliteit met verstevigingsstukken in schouders en ellebogen, echte duitse kwaliteitsjas maat 50 strak model, sportief
  4. Feelkawa

    revit leder damesbroek maat 40

    tk aangeboden: revit damesbroek ivm meer ruimte bij de heupen strak model 2x gebruikt dus als nieuw, prijs 80,00 Kan ook door heren worden gedragen valt dan uit in maat 48, reacties; 0627291088
  5. Feelkawa

    hoe plaats ik een foto?

    Als ik een foto wil plaatsen hoe te handelen? Ik krijg iedere keer een melding dat het te groot is?
  6. Feelkawa

    levensduur ketting

    hoelang doen jullie met een ketting? ik zelf heb mijn ketting vervangen bij 25000 km, er staat nu 45000 op dus nog 5000 km? gpz 500s 1995
  7. Feelkawa

    voorstellen

    ik stel mezelf voor op dit forum: man, 48 jr, 68 kg, naam tedje, ben een fervente gpz 500s berijder, in alle jaargetijden, vind het een supermotor: snel, uitermate wendbaar,en superzuinig.
Terug
Bovenaan Onderaan