Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Timieh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Timieh

    Honda NX650 Dominator Hyperpro

    Vroeg me af of iemand een mooi bedrag voor dit setje bied: 1 jaar oud ongeveer 5dkm Gaat weg ivm verkoop motor Reeël Bieden :)
  2. Timieh

    Knipperlicht relais, 6v

    Hallo Mede mf-ers, Ik vroeg me af of iemand nog een knipper relais heeft liggen. Want ik denk dat mijne van mijn Suzuki DR400 uit 1980 het begeven heeft. |( Mvg Tim :]
  3. Timieh

    Gestronde projectjes, motor in dozen

    Goededag allemaal, Ik heb alweer bijna mijn Suzuki DR 400 uit 1980 die ik in banendozen heb gekocht en wel zo goed als compleet was. Helemaal klaar!! *O* En zou graag weer z'n soortgelijk project willen doen! :] Hoop dat iemand nog een gestrand project heb. of een motor in...
  4. Timieh

    M16x1.5 Klein maar belangrijk

    Beste Mf-ers, Ik ben voor mijn projectie bezig een Suzuki DR400 uit 1980. En vroeg mij af of iemand hier nog een moer voor heeft t.b.v. de achterbrug bevestiging. Het is een moer m16x1.5 [1.5 is fijn draad/de spoed van de moer] Hier in omgeving niet gemakkelijk aan te komen, Wie kan...
  5. Timieh

    Suzuki DR 400/500 '80

    Helowa, Heeft iemand toevallig nog wat onderdelen liggen van de DR400 en/of DR500 ?? Alvast hartelijk bedankt,
  6. Timieh

    Iemand opzoek naar 25kW rubber?

    Motorshopper: T.E.A.B. Honda NX 650 25kW rubber Groetjes Tim.! Voor vragen kan je ons vinden in het alles dominerende dominator topic! Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2 :+
  7. Timieh

    Honda NX 650 25kW rubber

    Beste Lezers, Hierbij mijn zo goed als nieuwe 25kW rubbern, dit rubber heb ik zelf nietmeer nodig. misschien kan ik er iemand anders mee blij maken! *O* Het betreft een Orgineel Honda 25kW item voor dit motorblok ;) T.E.A.B. Geloof dat het rubber ook op de XRL650 past en de...
  8. Timieh

    Gezocht: KTM Adventure 950 of 990

    Beste MF Lezers, Ik ben op zoek voor een leuke volgende motor voor mijzelf, ik wil graag een KTM Adventure hebben het liefst een Adventure S ivm mijn lange lengte Ik kwam op internet veelal puntgave KTM's tegen... Hij mag van mij gewoon wat krassen op de zijkant hebben of eventueel wat...
  9. Timieh

    Honda NX650 Dominator Onderdelen ´90

    Hallo, Hierbij bied ik alle onderdelen aan die op de foto´s te zien zijn. Het liefst alles tegen 1 goed bod. What you see is what you get! :+ Mocht u nog vragen hebben, stel ze me gerust 8-)
  10. Timieh

    Honda Dominator NX 650 RD 02 -Bagagerekje

    *reeds verkocht :+
  11. Timieh

    Honda NX650 RD02 Schakelpook

    Hierbij mijn Schakelpook van mijn oude Honda NX650 Bij interresse bied/mail maar! Gegroet, Tim. http://link.marktplaats.nl/613839424
  12. Timieh

    Honda NX 650

    Hier even een advertentie om iedereens interesse te wekken. Alles is vooralsnog onder voorbehoud. -complete blauwe kappenset [rd02] [goede staat] -[frame met papieren en kenteken] rd02 -3x knipperlicht -gaskabels+gas-handvat [1kabel gebroken] -carbarateur rd02 -goude voorvelg met...
  13. Timieh

    SHOWA MAW 761 Achterdemper Honda XL600V 35dkm jong

    SHOWA MAW 761 Achterdemper 35dkm jong! Tegen Elk Aanemelijk bod 37.5 cm van bout tot bout ~[center] Een top demper die nog in hele goed staat is, de demper functioneert super! Waarom gaat deze demper weg? Omdat we alle motoren Hyperpro hebben geveerd hadden we deze oude demper...
  14. Timieh

    NGK

    xx
  15. Timieh

    25kW inlaatrubber Honda NX650 RD08 1997

    Honda NX650 RD08 1997 ik zoek voor mijn domi een inlaatrubber wie kan mij helpen hieraan of aan het artikelnummer of waar te kopen. Hartelijk dank.
  16. Timieh

    Gezocht met spoed: 25kW inlaatrubber Honda NX650 RD08 1997

    Gezocht met spoed: 25kW inlaatrubber Honda NX650 RD08 1997 ik zoek voor mijn domi een inlaatrubber wie kan mij helpen hieraan of aan het artikelnummer of waar te kopen. Hartelijk dank
  17. Timieh

    Zie door het bos de bomen niet meer [allroad kiezen]

    Beste Mf-er's ik zit al wat enige honderden pagina's achter mij gelaten versuft achter de computer omdat ik er gewoonweg niet uitkom, en ik graag jullie mening/hulp hiervoor wil vragen. Ikzelf ben Tim van Achterbergh Woon in Huizen in 'T Gooi Ik ben bijna klaar met mijn lichte...
Terug
Bovenaan Onderaan