Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Timmy5
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Timmy5

    Te koop: GPT laptimer incl baken en accu

    GPT laptimer incl. baken en accu. In prima staat, gaat weg omdat ik hem niet meer gebruik. Voor een leuk bod is hij van jou.
  2. Timmy5

    CAN op een CBR1000RR 2007 ?

    Hoi, Weet er iemand of de blade 2007 een CAN bus systeem heeft :? groet.
  3. Timmy5

    Crashprotection CBR1000RR - How To

    Hoi, Vanmiddag een setje crashprotectors op mijn Blade geinstalleerd. Het betreft hier een setje van bike-design, redelijk aan de prijs maar dan heb je ook wat . Wat heb je nodig: Setje crashprotectors: Gereedschap: Verwijder de side fairing, links en rechts. Deze...
  4. Timmy5

    Welke DB killers zitten er in mijn Laser X-treme ?

    Hoi, Ik heb zojuist mijn uitlaat uit elkaar gehaald omdat ik benieuwd was wat er nu aan killers in zou zitten. Het betreft hier een Laser X-treme voor de Blade. Nu zit er dus een los pijpje in maar ik heb begrepen dat er een verschil zou zijn tussen een 'legale' en een 'sport' insert...
  5. Timmy5

    Te Koop: Kuipdelen Fireblade 1998 Zwart/Zilver

    Ik heb nog wat originele kuipdelen te koop van mijn blade '98 kleurstelling zwart/zilver. Links + Rechts voorpoot kapjes Linker middenfairing Linker onderfairing Links + Rechts achterfairing Voorspatbord Achterlicht met kap Afsluitkap Doe een leuk bod !
  6. Timmy5

    Snelheidsmeter afstellen ivm verandere tandwielverhouding

    Hoi, Ik ben in het bezit van een Fireblade van '98 en nu heb ik onlangs mijn achtertandwiel vervangen voor een met 3 tanden extra. Dit geeft me meer trekkracht wat met name in de lage versnellingen erg leuk is. :] Nadeel is nu echter dat mijn snelheidsmeter (en kilometerteller) niet meer...
  7. Timmy5

    Wanneer slaat de koelvin in bij een Fireblade '98

    Hoi, Afgelopen weekend zag ik de temperatuurmeten van mijn Blade in de stad oplopen tot 104' is dit normaal ? Ik heb de koelvin gecontroleerd door de temp sensor in de radiateur aan de massa te hangen, deze slaat vervolgens keurig in. Ook lijkt mijn koelpomp en thermostaat het te doen...
  8. Timmy5

    Op zoek naar een koplamp voor Fireblade SC33

    Hoi, Wie wil er een koplamp van blade sc33 aan me verkopen ? Wie weet waar ik er eentje voor niet teveel geld kan kopen ? groeten, Tim.
  9. Timmy5

    Kappenset voor Fireblade SC33

    Hoi, Na ongelukje met mijn blade heb ik momenteel nogal wat plastic schade te pakken ;( Na wat zoekwerk vond ik een aantal sites zoals onder andere kappenset.nl Voor ongeveer 600 euro kun je een compleet nieuwe (imitatie) kappenset kopen voor de blade, deze zijn in kleur gespoten...
Terug
Bovenaan Onderaan