Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: knee down
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Te koop zwarte TDM850 (2000)

    Na drie jaar veel rijplezier op mijn TDM 850 verkoop ik mijn motor. Het wordt tijd voor iets anders! Motor verkeerd in top conditie en is zeer geschikt voor woon- werkverkeer. 63.000 km op teller. Maand geleden grote beurt gehad. Extra's R1 remklauwen RVS remleidingen K&N luchtfilter Laser...
  2. K

    Let op grijs grind in de bocht in Hoorn!!

    Ter hoogte van de afslag Hoorn 80 (industriegebiedje van Hoorn)ligt op de Scheldeweg grijs grind in de bocht. Ik zag het goedje eergister al liggen. Volgens mij moet de wegbeheerder er voor zorgen dat de weg schoon is en niet bezaait ligt met grind en dit grind is nog wel van dat donkergrijze...
  3. K

    Kenteken afplakken?

    Waarom haalt iedereen zijn kenteken weg als hij een fotootje plaats op het forum?
  4. K

    Achterwiellagermaten van een Yamaha TDM 850 ???

    Wie weet wat de lagermaten zijn van de achterwiellagers van een Yamaha TDM850. Die van mij zijn dringend aan vervanging toe. Weet iemand ook waar ik ze in de omgeving van Hoorn kan kopen (liefst niet bij een motorzaak :N )
  5. K

    Zo moet het dus niet

    Kwam dees tegen op een ander forum. Maar toen ik het MF stickertje zag, dacht ik ff hier posten! Wie herkent zich hierin? Mooie actie trouwens :} :} :} :X klikkerdeklik hier.
  6. K

    ff testu

    Dit is een test.
  7. K

    WP of Hyperpro voorveren?

    Ik wil op mijn TDM andere progressievere voorveren laten monteren. Nu hoor ik veel goede verhalen over WP veren maar ook over Hyperpro's... Wie heeft hier ervaring mee en wat is nu eigenlijk het verschil?
  8. K

    VRO cursus met open laser pijpen of met standaard

    Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb zaterdag (16-04) een VRO dag in Lelystad. Ik heb in de kleine lettertjes gelezen dat de baanmeester je de toegang kan weigeren als je te veel geluid maakt met je uitlaat. Ik rij op een TDM met open laser (prostock) pijpen dus das verre van standaard. :9~ Dus...
  9. K

    Toch geen pekel he:(

    Dit las ik net op de site van het KNMI voor wat het weer voor morgen berteft: Komende avond en nacht trekt een buienzone van noord naar zuid over het land en daarbij is de kans op winterse neerslag groot, vooral in kuststreken en in Z-Limburg. Erachter klaart het op en kan het licht gaan...
  10. K

    Hoe lang doe jij met je banden?

    FF een polletje hoor. Ben wel eens benieuwd hoe lang een ander met zijn bandjes doet... Ik rijd met Metzler Z6 banden. Voorbandje zit er nu 18K onder en achter net geen 16K. Beide zijn nu wel aan vervanging toe. Ik kan mij voorstellen als je met een koppel/pk monster rijdt dat het iets sneller...
  11. K

    Heb ik weer

    Vandaag bloedmooi weer, dus fiets uit de schuur om de buurt maar weer eens even onveilig te maken. Nou nix daarvan dus! Ik rijd achteruit de schuur uit, knijp mijn voorrem in en... helemaal niets, nada, noppes remdruk op dat handeltje. What the f*ck!! daar gaat m'n ritje. Wat was er aan de...
  12. K

    Aprillia Caponord of een Triumph Tiger?

    Ik rijd nu op een TDM 850, nix mis mee maar na 2 jaar wil je toch wat anders. Meer vermogen, andere looks. Ik rijd met name woonwerk verkeer. Maar ben ook niet vies van een rondje Dolomieten. :9~ Wie heeft er ervaring met een van deze fietsen? Thanks...
  13. K

    van z'n moto gegleden???

    Ik reed gisteren nog even een rondje om op de motor nog ff lekker langs de dijk te knallen... Op de kruizing richting de dijk zag ik een gele bergingsvrachtwagen voorbij komen met een grijze Triumph Daytona achterop. Die kwam dus ook van de dijk af!! Alleen zonder bestuurder. Wat een zonde |(...
  14. K

    headset

    Je zou es kunnen kijken op www.mototronix.nl deze gasten hebben er echt verstand van. Als je zelf niet al te technisch bent maar je wilt wel dat het hele circus in je motor zonder kortsluiting blijft zitten bouwen ze het er ook nog netjes in voor je. Er staan alleen geen tests op :? succes er...
Terug
Bovenaan Onderaan