Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RoenioVTR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RoenioVTR

    Gezocht: setje regenwielen GSXR 600 va 2011

    Gezocht setje velgen voor de Suzuki GSXR 600 vanaf 2011.
  2. RoenioVTR

    GEZOCHT: Maxtreme demper

    Aansluiting van mijn uitlaatbochten zijn 54 mm. Is voor een GSXR 600 uit 2012.
  3. RoenioVTR

    GEZOCHT Suzuki GSXR 600 L2 velgen

    Zoals de titel beschrijft. Gezocht een setje velgen Voor de gsxr 600 L2. Oftewel vanaf bouwjaar 2011. Als je wat hebt graag een appje naar nulzes111nul39zes3
  4. RoenioVTR

    GEZOCHT dynojet spul R6 RJ11

    GEZOCHT secondairy fuelmodule of ignitionmodule voor de r6 2006 2007. Pcv heb ik al. Bellen en appen mag. Nulzes11103963
  5. RoenioVTR

    2x CRT sportgridtime Assen 30 juni

    Te koop, 2 plaatsen in sportgridtime CRT voor a.s. vrijdag op Assen. Wie o wie. SLOTJE VERKOCHT
  6. RoenioVTR

    gezocht met SPOED: Yamaha R6 RJ11 voorbochten

    Gezocht met spoed: originele uitlaatbochten voor r6 2006 2007. Met kat of T stuk maakt niet uit. Het liefst in omgeving Zwolle. Gr Jeroen
  7. RoenioVTR

    Gezocht gebruikt setje circuitbanden

    GEZOCHT! gebruikt set Pirelli supercorsa, Metzeler Racetec RR of slicks die nog voldoende rubber hebben voor 2 circuitdagen. Maat voor 120/70/17 Achter: 180/60 Let op, niet geïnteresseerd in oude banden. Als je wat hebt stuur graag een mailtje naar: jeroenhein@outlook.com
  8. RoenioVTR

    Carbon blok covers Suzuki GSXR 600 K6 K7

    Te koop aangeboden carbon/kevlar blok covers voor de Suzuki GSX-R 600/750 2006/2007. Zijn in prachtige staat en is compleet met de bijgeleverde schroeven. Voor interesse kun je mailen naar: rossi_jeroen@hotmail.com
  9. RoenioVTR

    Dynojet Power Commander V Suzuki GSX-R 600 vanaf 2011

    Te koop/aangeboden power commander 5 voor Suzuki gsx-r 600 vanaf bouwjaar 2011. Artikelnr: 20-028 Vraagprijs: €200,-
  10. RoenioVTR

    Dynojet Power Commander V Suzuki GSX-R 600 vanaf 2011

    Te koop/aangeboden power commander 5 voor Suzuki gsx-r 600 vanaf bouwjaar 2011. Artikelnr: 20-028
  11. RoenioVTR

    Power Commander 3 USB voor Yamaha R6 '06 - '07

    Te koop/aangeboden Dynojet Power commander 3 voor Yamaha YZF R6 2006 en 2007. Voor interesse graag een mailtje naar: rossi_jeroen@hotmail.com
  12. RoenioVTR

    Dynojet Power commander Yamaha R6 06 - 07

    Te koop/aangeboden Dynojet Power commander 3 voor Yamaha YZF R6 2006 en 2007.
  13. RoenioVTR

    Te Koop: Setje Puig voetstepjes Yamaha YZF-R125

    Te koop aangeboden een setje voetstepjes van Puig voor de Yamaha R125. Toen ik mijn 125cc nog had heb ik deze voetstepjes gekocht omdat ik tijdens regen ritten vrij weinig grip had op de originele voetstepjes. Voor interesse neem contact op via mail. jeroenhein@outlook.com
  14. RoenioVTR

    Gezocht: Yamaha YZF-R1 2009 volledig Akrapovic systeem

    Gezocht in opdracht van een vriend, Een tweedehands compleet Akrapovic uitlaatsysteem voor de Yamaha R1 van bouwjaar 2009. Ik kan er tot nu toe geen één vinden tweedehands. Iemand die me kan helpen?
  15. RoenioVTR

    Dual Laser Extreme Suzuki GSX-R 1000 K6 K7

    Te koop aangeboden dit prachtige setje Laser Extreme uitlaten met kat vervanger voor de Suzuki GSX-R 1000 K6 K7 K8. Helaas dit set uitlaten niet gebruikt. Kat vervanger is gebruikt, maar de twee Laser uitlaten zijn splinternieuw. Bevestigingen aanwezig. Vraagprijs: €400.- Zie...
  16. RoenioVTR

    GESTOLEN: BMW S1000RR

    GESTOLEN! Dit bericht in opdracht van een vriend; Gestolen in Apeldoorn, BMW S1000RR met kenteken 45-MB-BN Helaas kwam hij er te laat achter, hij checkte het kenteken van de auto waar de man mee kwam, die bleek dus gestolen te zijn, toen reed de man net weg voor een proefrit en is hij...
  17. RoenioVTR

    Het Yamaha YZF R-125 Topic - '' Het begin van de R-serie ''

    Welkom bij deel 1 van de Yamaha YZF R-125 *O* De straatversie: Yamaha YZF R-125 Cup Nederland: Website: GAMMA Yamaha R125 Cup Posers: RoenioVTR Yamaha YZF R-6 '03 r3mi Yamaha YZF R-125 '13 motorider Yamaha YZF R-125 '08 setler...
  18. RoenioVTR

    MotoGP'13 Video game

    Hierbij open ik het topic. MotoGP'13 De makers van milestone gaan het dit keer proberen! Na hun succesvolle game's als SBK generations gaan hun eindelijk de MotoGP game maken!! Full 2013 MotoGP™ season Including MotoGP™, Moto2™ and Moto3™. Challenging Game Modes Experience...
  19. RoenioVTR

    Foto-Rit 2013. Elk jaar weer een succes!

    Welkom allemaal, In het voorjaar of de zomer organiseer ik weer een foto-rit. Dit heb ik in 2011 gedaan speciaal voor onze Motortoer Club de Spijkrijders uit Doornspijk. Toen succesvol met 23 deelnemers! erna mocht iedereen zich uitleven voor de foto's als burnouts en wheelies. dit staat...
  20. RoenioVTR

    Fotoshoot met uw motorfiets

    Welkom mede- motorrijders, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ga naar: www.motor-forum.nl en klik op informatie, dan vind u het onderwerp over het aanvragen van een fotoshoot. Ik heb vaker fotoshoot's gedaan. Zie als onderstaande foto's. Video's kunnen ook! + GoPro onboard camera.
  21. RoenioVTR

    GEZOCHT: Simoncelli helm sticker

    Gezocht! Deze sticker voor op de helm. Kan iemand me verder helpen?
  22. RoenioVTR

    CRT - racedag 21 Juni 2012

    Hierbij open ik het topic van de CRT dag, ik heb gefotografeerd die dag. Foto's zijn binnenkort te zien op www.heinfotografie.forum2go.nl Ik heb nog een aantal MF'ers gezien, daarom open ik dit topic ;)
  23. RoenioVTR

    07-07-'12 Classic Demo Elburg stichting SAM Motorsport

    Bijdeze de opening van het topic van de classic demo te Elburg. DIT EVENEMENT GAAT VOOR HET EERST EN HOPELIJK MET SUCCES Het mooie van deze demo is dat alle klasses aan de start komen als; 50cc,125cc,250cc,350cc,500cc,750cc en zijspan en een speciale klasse. Alle openingsrondes worden...
  24. RoenioVTR

    Classic foto's gezocht

    Hallo allemaal, 7 Juli 2012 is er hier in Elburg een classic motor race van de vroegere jaren. Nu worden er foto's gezocht van klassieke motor races van de jaren '60,'70 en '80. Graag foto's van een race start of met een finish vlag met het eind van een race. Deze foto's worden gebruikt als...
  25. RoenioVTR

    Motorrijden en de pomp [Diabetes1]

    Hallo allemaal, ik ben nu 16 jaar en heb inmiddels 4 jaar diabetes type 1. Nu zit ik de laatste tijd erg slecht, zoals gisterenavond 31.4 ik was bijna buiten westen. Ik spuit momenteel nog. Maar ben toch van plan om een pomp te nemen. Ik draag een race motorpak van Damen Leathers. Maar kun je...
Terug
Bovenaan Onderaan