Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: M.Biaggi#1!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M.Biaggi#1!

    Circuitdag 4 juli Assen, CRT Holland, ervaren groep

    Aangezien mijn motor voor die tijd nog niet klaar is bied ik bij deze mijn circuitdag te koop aan. Organisatie CRT Holland en het gaat om de ervaren groep. Prijs, wat ik ervoor heb betaald, €225,- Liefhebbers mogen mij wel mailen op marcelcrx@hotmail.com
  2. M.Biaggi#1!

    CRT dag Assen, gevorderde groep vrijdag 13 juni

    Aangezien ik het erg druk heb met mijn werk biedt ik hierbij mijn circuitdag via CRT Holland aan op vrijdag 13 juni aanstaande. Het gaat om de ervaren groep. De dag heeft mij €225,- gekost en je mag hem overnemen voor €150,- Indien ik geen liefhebbers vind rijd ik alsnog zelf maar het komt...
  3. M.Biaggi#1!

    Motor Mover, afmetingen

    Daar wij zelf een motor mover in elkaar willen knutselen zou ik graag bepaalde afmetingen willen weten van iemand die er een heeft. Wat we nodig hebben zijn de volgende afmetingen: de breedte, de afstand tussen beide dwarsbalken en de hoogte van de rode staanders waar de band tussen "klemt"...
  4. M.Biaggi#1!

    monozit ducati 749/999 geel

    Leuk voor een project of op het circuit oid, Heb hier nog een monoseat liggen, origineel ducati. Hij zit in de originele lak, hier en daar wel wat krasjes en aan de linkerzijde mist het superbike stickertje. Geen scheuren en niets afgebroken, voor foto's mail me even dan stuur ik je een...
  5. M.Biaggi#1!

    TK circuitdag 1 juni CRT ervaren groep

    Aangezien ik net aan een- 2 dagen per week- opleiding ben begonnen en 1 juni op een lesdag valt wil ik kijken of er hier animo voor is. Het gaat om 5 sessie's in de ervaren groep, prijs €150,- Als ik er niemand mee blij kan maken ga ik gewoon zelf, ik probeer in 1e instantie de...
  6. M.Biaggi#1!

    TK circuitdag 1 juni CRT ervaren groep

    Aangezien ik net aan een- 2 dagen per week- opleiding ben begonnen en 1 juni op een lesdag valt wil ik kijken of er hier animo voor is. Het gaat om 5 sessie's in de ervaren groep, prijs €150,- Als ik er niemand mee blij kan maken ga ik gewoon zelf, ik probeer in 1e instantie de...
  7. M.Biaggi#1!

    Ducati 749S 2005

    Omdat ik wil overstappen op een 848 deze zeer nette 749S in de verkoop. Het gaat om een 749S, bouwjaar 2005 met de mooie superbike achterbrug en het rode frame. Motor verkeerd ik nieuwstaat, 11.000km, geen schade gehad. Opties: -korte, zwarte race hendels met rode versteller - Puig...
  8. M.Biaggi#1!

    Ducati 749S 2006 rood

    Wegens omstandigheden te koop aangeboden mijn Ducati 749S, bouwjaar 2006. Dit is het laatste model 749 welke is uitgebracht met rood frame en dikke superbike achterbrug. Minpuntjes: De topkuip en beide zijkuipen(heel evt. tank) zouden voor het mooie moeten worden gespoten maar hoeft...
  9. M.Biaggi#1!

    Monoseat Ducati 749S/999S lichte glijschade

    Zoals de titel al zegt een lichtbeschadigd zitje van een 749S uit 2006. Moet gespoten worden maar geen barsten/scheuren. Leuk voor een project of als je van je biposto een monoposto wilt maken. Prijs, doe een goed bod. Meer info:marcelcrx@hotmail.com of 0645676231 Foto's:
  10. M.Biaggi#1!

    Origin.rem+koppelingshandles GSX-R600/750

    In goede staat verkerende remhandle+koppelingshandle afkomstig van een GSX-R600, bouwjaar 2005. Ik heb ze vervangen voor pazzo's destijds... Ik geloof dat ze ook op de modellen vanaf 2001 passen maar weet dat niet 100% zeker. Foto moet ik nog maken dus komt eraan! Zat aan 20 euro te...
  11. M.Biaggi#1!

    Originele acherremschijf GSX-R600/750 K4/K5

    Omdat ik ze vervangen heb voor braking schijven en daarna de motorfiets verkocht heb heb ik nog een originele, in zeer goede staat verkerende acherremschijf liggen. prijs, 30 euro. Evt. zijn de voorste schijven ook te koop alleen zit daar een hele kleine slingering in...
  12. M.Biaggi#1!

    SBS Dual carbon remblokken GSX-R600/750K4-K5

    Heb hier nog een ongebruikte set remblokken voor de voorzijde liggen voor een suzuki GSX-R600/750, modeljaren 2004 en 2005. Foto volgt zsm! Ik wil er graag 40 euro voor hebben, nieuw kostten ze om en nabij 120 euro dacht ik. Gaan weg wegens verkoop motorfiets voordat ze gemonteerd waren...
  13. M.Biaggi#1!

    Carbon uitlaatschild Ducati 749/999

    Omdat ik ze niet nodig heb te koop aangeboden deze zgan kuipsteunen geschikt voor een Ducati 749/999. Rubbers krijg je erbij, 72,50 Tevens wegens dubbel besteld een gloednieuw carbon hitteschild voor bovenstaande motorfiets(en), 40 euro. Linkje naar marktplaats met foto...
  14. M.Biaggi#1!

    onderdelen gezocht Ducati 749

    Ik ben op zoek naar verscheidene onderdelen voor mijn Duc 749S, bouwjaar 2006 o.a: -Beide clipons -de beide trillingsdempers/stuuruiteinden -beide handvaten -rempedaal -kuipsteun/spiegelbevestiging links -beide spiegels Weet of heeft iemand(enkele van)deze onderdelen liggen dan hoor...
  15. M.Biaggi#1!

    duozitje GSX-R600/750 '04/'05

    Ik heb hier nog een in nieuwstaat verkerend passagierszitje liggen voor een 2004/2005 GSX-R600 of 750. Amper gebruikt dus echt als nieuw! Foto volgt zsm maar iedereen weet wel hoe zo'n ding eruit ziet :P Prijs: 40 euri's. marcelcrx@hotmail.com of 0642601101
  16. M.Biaggi#1!

    GSX-R600 '05 rood/zwart 6750

    Omdat ik wel zin heb in een GSX-R1000 bied ik mijn zeer goed onderhouden 600 te koop aan. Hij is van juli 2005 en heeft bijna 18.000km op de teller. Hij komt met de volgende opties: -volledig yoshimura tri-oval uitlaatsysteem -ook een originele demper erbij welke op het systeem past voor...
  17. M.Biaggi#1!

    20th anniversary demper GSX-R600/750 K4/K5

    Omdat ik hem toch niet nodig heb deze vrijwel nieuwe anniversary demper in de aanbieding! Hij is bijna nog in nieuwstaat, het is een mooie speciale uitvoering in matzwart. afbeelding komt eraan maar het gaat om onderstaande demper: Voor 90 euro mag hij weg! bel 0642601101 voor meer...
  18. M.Biaggi#1!

    Alpinestars dames overall gloednieuw!!

    Wegens omstandigheden te koop aangeboden deze zwart/witte 1-delig damesoverall. Hij is nooit gedragen en aangeschaft op 20 maart dus gloednieuw.(bon aanwezig) Het is de alpinestars stella lady, maat 42, komt ongeveer overeen met confectiemaat 38. Degene die hem zou gaan dragen is 1.68m en...
  19. M.Biaggi#1!

    2-delig leren damespak

    Netjes en onbeschadigd zwart/rood damespak, de jas is van rev'it en de broek van IXS. Maat jas is 38, broekmaat kan ik zo 123 niet vinden, ik denk 40-42, is ietsjes groter dan de jas nl. Pak is niet vaak gedragen, komt van mijn duo-passagiere. Omdat de broek haar altijd te ruim was is ze...
  20. M.Biaggi#1!

    Achterbrug gsxr600k5 en div.onderdelen

    Heb hier nog diverse onderdelen liggen van mijn GSX-R600 K5 -duovoetsteunen, 20 euri per stukverkocht! -achterbrug in hele goede staat, echter alleen het oogje linksonder iets verbogen, 60 euri -standaard luchtfilter, 500km mee gereden wegens K&N filter.Normaal 26 euro deze 7,50...
  21. M.Biaggi#1!

    GSX-R600 K5 rood/zwart

    !!Prijs aangepast omdat ik een andere fiets op het oog heb!! Ik heb de motor eind vorig jaar met lichte schuifschade gekocht en gedurende de winter weer geprepareerd. Bij aankoop had hij er 11.300km opzitten, inmiddels 17.300km. Tank, kont- en topkuip zijn door een autospuiter gespoten...
  22. M.Biaggi#1!

    SBK'07 PS2

    Gister in een opwelling gekocht en aangezien het voor mij tov de MotoGP games weer helemaal aan de besturing wennen is en ik daar geen tijd en zin in heb :+ te koop aangeboden. Voor meer info deze link: http://www.gamer.nl/doc/38849 Ziet er wel gaaf uit allemaal, vlammen uit de...
  23. M.Biaggi#1!

    yoshimura tri-oval demper GSX-R600 '01-'05

    Omdat ik misschien een volledig systeem ga aanschaffen en te kijken of er animo voor mijn huidige bolt-on demper is hij bij deze te koop aangeboden. Het is een yoshimura tri-oval japan demper met titanium huls. Uitlaat heeft een glijertje gemaakt en daarna is er een nieuwe huls om...
  24. M.Biaggi#1!

    Laser hotcam gsx-r600/750 K4 en K5

    Wegens aanschaf ander merk demper deze in goede staat verkerende laser hotcam demper. De DB-killer zit er bij evenals een aluminium beugel om hem aan de duosteun te bevestigen. Hij is niet nieuw meer maar wel in goede staat. Een hele schappelijke prijs lijkt mij dan ook € 130,-incl...
  25. M.Biaggi#1!

    org.kuipruit+duovoetsteun rechts GSXR600 K4

    Ik heb hier nog onbeschadigd liggen een duosteun compleet (uitlaatzijde) van een suzuki GSX-R600/750 K4, K5. Ook nog een origineel suzuki (helder dus)kuipruit voor deze fiets. Beide zijn in zeer goede staat. Doe maar een bod zou ik zeggen!
Terug
Bovenaan Onderaan