Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Piet Piraat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Orginele dempers Honda VTR Firestorm 1999

    Voor de vakantiegangers die niet met geknepen billetjes door de Eiffel willen rijden.... Ik heb nog 2 orginele dempers liggen voor een Honda VTR Firestorm (bj 1999) Setprijs is €50,- exc. verzendkosten Lichte gebruikerssporen, maar de foto's volgen nog.
  2. P

    Aso motorrijders versus ruiter

    Wat een prachtig nazomerweer was het gisteren toch! Geen wind, geen regen, veel zon en een aangename temperatuur. En het was ZONDAG! Veel mensen hadden een vrije dag. Kortom, een uitstekende dag voor de recreatieve motorrijder om eens lekker de dijkjes te bezoeken en het mooie landschap een...
  3. P

    Mijn bescherm-engel rijdt Citroën

    Zojuist om 22h45 op de N259, Rotonde Steenbergen-centrum. Ik kwam vanuit de richting Dinteloord rijden en remde af voor de rotonde. Het was inmiddels al behoorlijk schemerig aan het worden. Tot mijn grote verbazing zie ik voor mij een man de rotonde op rennen en begint met zijn armen te...
  4. P

    Even voorstellen: Piet Piraat

    Goedendag allemaal, hierbij wil ik mijzelf voorstellen. Nadat ik in de zomer vorig jaar mijn motorrijbewijs heb gehaald kon ik meteen toeren op mijn Buell M2 Cyclone. Helaas is deze al overleden en ben ik momenteel in het bezit van een Honda VTR 1000F Firestorm. Als ik eerlijk ben rijdt...
Terug
Bovenaan Onderaan